- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A bylo to super auto, taková motokára. Ale ránu v tom dát nesmíte :)
roztřídil ekologičtěji. Pamatuju si ještě, jak jsme svého času rozebírali škodovky, byla to moje první brigáda. Známej, co má autoservis se specializací na starší vw, říkal, že mi dá litr za golfa III, kterej byl určenej na odpis. Tak jsem mu ho dal a on si z toho před "eko likvidací" oddělal přední sklo, kola, sedačky, prostě věci, které šly zužitkovat. A v kovošrotu platil 2 litry za nekompletní vůz. Prostě šaškárna. Kvůli ekovýpalnému jsem přišel navíc asi o 10 tisíc, za které jsem to auto mohl ještě prodat... a o kolik je méně ekologické než nové SUV.
automobilky sa snažia zvyšovať mieru recyklovateľnosti, plasty sa označujú podľa zloženia kvôli recyklovateľnosti, elektrosúčiastky sa recyklujú zvlášť a potom príde nejaký pepa chytrák a všetko to zomelie spolu. a takto sa "recykluje" na slovensku a v čechách asi všade.
tipuju brněnský kovošrot na Kšírové...
ale ta prva fotka tam nepatri...nie je to to iste auto (s kosickou evidencnou znackou)
S tímhle a dvěma jinými auty jsem jezdil v autoškole v roce 1998 a všichni učitelé Fiatu říkali "kozenka".
Kdepak se asi takto likvidují autovraky ? ČIŽP by měla zasáhnout a to dosti razantně !!
To jo jenže za 1.bylo z jiné doby a za 2.tenhle Fiat je nákupní taška to Fabie tak úplně není.
Na Fiat nedám dopustit,koupil jsem ho nový servisuju jak mám a už 10 let jen jezdim a asi ještě dlouho budu-nemám totiž problém(škodu).