Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Máme první super SUV na světě, vychloubá se malá londýnská firma

Mladá a zatím nepříliš známá značka Eterniti z Londýna představila sportovní SUV Artemis. Uvádí ho jako první super SUV. Nadupané auto stojí na základu Porsche Cayenne druhé generace. O dárci orgánů ale firma taktně mlčí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kecálek reloaded 5

Co to je?

Není to SUV, protože mimo silnici je to k ničemu, není to ani supersport, protože je to moc vysoké. Prostě předražená blbost...

0/0
29.5.2012 12:00

prizrak_PC

Nepouzitelne

Absolutne na nic. Chudak hlupak, kdo to koupi. Porsche na problemy s hlinikovymi bloky motoru u vsech vykonych verzich. U turba behaji treba jen 100 000 km. To by bylo k smichu, kdyby se na nich dala udelat generalka, ale omyl. Pouze vymena bloku. Pripravte si tak 600 000 :( a tohle jeste nadupali. Blazni. A ty pneu. Do 1.diry v kvalitnim cinskem asfaltu. Vysledek 2 defekty na 1 strane a vyhlidkova jizda z odtahovky:).

0/0
2.5.2012 18:05

Usher

Zvenci hnus,

uvnitr super.

0/0
1.5.2012 22:27

DIVIX

Zase nedobré a špatné?

Tak to ma Fabia II vystarané ešte na roky.

0/0
1.5.2012 18:00

Rubik1

Nizkoprofilove pneu na SUV, [8-o]

Interier je opravdu krasny, ale to je vsechno. Nizkoprofilove pneu na SUV, to je jako udelat z Porshe Carerra kombika. Proste to popre ucel takoveho auta.

+1/0
1.5.2012 16:15

154296

Re: Nizkoprofilove pneu na SUV, [8-o]

SUV je zkratka pro Sport utility vehicle, tedy sportovní užitkové vozidlo. Co by potom mělo obouvat?

0/0
1.5.2012 18:34

pavelthelong

Re: Nizkoprofilove pneu na SUV, [8-o]

zkratky zname.....v nemcine se vyznam SUV preklada jako Geländelimousine, coz by v cestine znelo jako luxusni terenni vozidlo. Proto se kolega nahore spravne divi.....ono totiz se do "terenu" snad 95% takovych aut nikdy za svoji zivotnost nedostane a kdyby, tak se s letnimi nizkoprofilovymi pneumatikami zahrabou na prvni louce s mokrou travou. Kolega se proste divi tomu, proc ten "sport" v nazvu, kdyz nejdulezitejsi vlastnosti SUV je pjejet obrubnik a parkovat na chodniku v miste zakazu zastaveni.....

0/0
1.5.2012 20:20

LovecDuchů

Re: Nizkoprofilove pneu na SUV, [8-o]

hm, s těmahle gumama to nedá ani ten obrubník ... zbývá jediná vysvětlivka pro vysokou světlou výšku - aby se dobře kradl DPF či KAT;-DR^

0/0
1.5.2012 21:12

Zenith

Re: Nizkoprofilove pneu na SUV, [8-o]

To je další druh SUV.. pro bohatý lidi, co chtějí velký luxusní auto.. a aby to vypadalo pěkně.. takže co největší ráfky atd.. nějak bych neřešil užitek takovýho auta v terénu, protože na to zrovna dělaný nebylo..

0/0
1.5.2012 22:27

pavelthelong

vyrobci aut uz nemuzou najit

nejakou diru v segmentu, kde jeste zadne auto nikdo nenabizi. Ctyrkolovou motorku nebo silnicni supersport predelany  na terenni priseru nabizi kdekdo. Ted uz jenom schazi 4-sedadlova motorka (trisedadlo nabizela uz jako standard pred stoletim Cechie) nebo Toyota Aygo ve verzi mini-kamion na  7,5 t nakladu

0/0
1.5.2012 15:40

11galuus12

Ještě aby ti kanárci čínští, žlutí

na to měli odpovídající silnice. Jinak jim to bude na 2 věci. Ale hlavní je tržba.

0/0
1.5.2012 15:25

katano

pěkné a luxusní auto >>>>>

>>>>>> pro znalce, to bude dobrá KOUPĚ. :-P

0/0
1.5.2012 15:01

Fungy

traktor

ošklivej

0/0
1.5.2012 13:27

cenzore_zdar

fuj

Porsche is better

0/0
1.5.2012 12:30

Tomash

Re: fuj

To si ho asi nikdy nevozil, a když jo tak si nikdy nejel v ničem jinym :D

0/0
1.5.2012 23:17

looney

hm

prijde mne to jako skaredejsi verze alfa romeo giulietta.

0/0
1.5.2012 11:08

ewl

DOCELA OSKLIVE

...

0/0
1.5.2012 11:02

mam-rad-pivo

..

hrozná móda to SUV, už aby to přešlo

+1/0
1.5.2012 10:17

maruširi vr.14

Re: ..

Jo. Přejde to hned, jak budeme mít spravené silnice. Do té doby ovšem nic jiného nechci :-P

0/0
1.5.2012 11:00

mam-rad-pivo

Re: ..

Ale vždyť to jsou jen pseudoterénní auta. Jako velké kolo překoná překážku lépe než malé, to jo :-) Ale jinak je to auto velké zvenku a malé zevnitř. Jasné plus je vyšší bezpečnost, o tom žádná.

0/0
1.5.2012 11:04

duch zavražděného iuose

hmm

Taky v něm sedíš výš a to se hodně hodí.

0/0
1.5.2012 12:04

FastDriver

Re: hmm

Přesně tak, přes tyhle líný krávy není vidět. Moje řešení - co nejrychleji predjedu a pryč.

+1/0
1.5.2012 14:39

Zombot

Re: ..

Na rozbité silnici je pořád lepší sportovní kupé s normálními koly než libovolné SUV s nízkoprofilovými. Ty tenké proužky gumy jsou na pohled sice moc pěkné, ale tím to taky končí. Na druhou stranu SUV si podle mě člověk stejně kupuje jen pro dobrý pocit, takže nakonec proč ne. Osobně si myslím, že se SUV nehodí do města, na dálnici ani na okresky: ve městě se s ním špatně parkuje a spotřeba je vzhledem k vyšší hmotnosti taky špatná, na dálnici je díky silnému motoru sice rychlé, ale s aerodynamikou velké ledničky má ve vyšších rychlostech moc vysokou spotřebu (o bočním větru nemluvě), a na okresce zase musí kvůli vysoké hmotnosti a vysokému těžišti brzdit do každé zatáčky. Na druhou stranu kdo chce SUV, tak ať si ho klidně koupí a klidně si o mě může myslet, že jsem hlupák, protože jezdím malým sportovním kupé, které je zhmotněním nepraktičnosti:-)

+1/0
2.5.2012 22:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.