Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na poslední saab se složili fanoušci, vykoupili ho pro muzeum

Fanoušci zkrachovalé švédské automobilky Saab sdružení kolem internetového blogu Saabsunited vybrali peníze a společně koupili úplně poslední vůz značky, který vyrobila továrna ve švédském městě Trollhättan.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chytry.Levicak

935000?

pro čecha nepředstavitelné peníze. kdyby krachla škoda,tak by její fandové se na poslední vůzjistě nesložili

0/0
13.5.2012 14:33

čavéz

Re: 935000?

Sabu je mi lito,byval to můj sen.Kéž by takhle jednou krachnul koncern vuck-w i z simply klevr fuj

0/0
13.5.2012 23:51

Chytry.Levicak

Re: 935000?

tak sis měl koupit nějakého levného

0/0
13.5.2012 23:58

Chytry.Levicak

Re: 935000?

ojetého

0/0
13.5.2012 23:59

stratus

SAAB?

Chce este niekto SAABa? Chodte do Estonska, ked som tadial pred troma tyzdnami prechadzal, miestny dealer pred Tallinnom mal tychto aut plny obchod... Kde ich vzal netusim, zrejme sa jednalo o "lezaky"... :-D

0/0
8.5.2012 15:13

loogieboy

idnes

zajimave je, ze idnes vi, ze saab jiz nema budoucnost, ikdyz nekoliv investicnich spolecnosti dali sve nabidky a jednani se vedou za zavrenymi dvermi....

+2/0
8.5.2012 12:19

Atomike

Re: idnes

Přesně tak. Možná by si redaktoři měli nechat Saabsunited přeložit, protože by se dočetli, že jsou v tom oba dřívější čínský zájemci, k tomu Indové, Turci a v neposlední řadě MW.

0/0
8.5.2012 21:07

brezinav

Smutné

Ovšem naprosto přesně vystihující,kam to SAAB "dopracoval"

Nikdy bych si nemyslel,že poslednímu SAABu bude pod kapotou tlouci turbodiesel místo turbobenzínu.Že ho navíc vypustí jako Griffina,označení vždy příslušné top výbavám,to už je jen taková hořká třešínka na dortuRv

0/0
8.5.2012 11:01

LaHa1

Jak se časy mění.

Kdysi prestižní značka zaniká.Jiná,kdysi opovrhovaná značka se dere nahoru.Myslím tím samozřejmě Škodu.

+1/0
7.5.2012 16:56

já George XVII

Re: Jak se časy mění.

růst Škodovky je v pořádku, horší to bude s korejci. Ti nám tu zdecimují naše evropské automobilky a ještě jim za to bude spousta lidí tleskat :-/

+1/0
7.5.2012 17:34

cassul

Re: Jak se časy mění.

Korejci? Budoucnost je v číně... Koukal jsem v sobotu na autosalon na TV prima - dělali si tam srandu z čínských aut a mezi řečí tam šly titulky - tahle značka roční produkce 600 000 aut, tahle 300 000 aut, támhle ta 400 000 aut, téhle patří MG, tuhle je obšlehhnuté BMW a v další větě zmínili, že ve skutečnosti si u té firmy nechává samotné BMW ty auta vyrábět, tihle vyrábí už i v Bulharsku... Podle mě to vyznělo dost zoufale, jak nechtěli přiznat, že má evropa a amerika docela velký problém...

+1/0
7.5.2012 19:21

jisi258

Re: Jak se časy mění.

Cinani jeste nejsou tam co Korea, Cinani sice v klidu prodavaji po celem svete, ale v Evrope teprve zxacinaji. Zatimco Korejci uz jsou zavedena znacka a maji silu vytlacovat puvodni  evropske znacky a to dokonce i na jejich domacich trzich.

Problem je logicky. Celou dobu si evropani nechavali pro sebe zisk a zabezpecovali vyvoj. Nevydelecnou produkci komponentu a finalni montaz cpali do levnych zemi. Ted se nesmi divit, ze ty levne zeme se osamostatnily, zvladaji vyvoj jako evropane a jedou si ted za svoje ve vlastni rezii.

Nebylo nadale udrzitelne vyrabet za 10 dolaru v cine, dalsich 10 dolaru dat za dopravu, 10 dolaru za celni poplatky a dph a 10 dolaru dat evropskemu prodejci jako provizi a z vybranych penez dotovat  zhyckaneho evropskeho delnika, ktery neni schopny vyrobit stejnou soucastku ani za 50 dolaru. takze bylo jen otazka casu, kdy se cinani zbavi problemu s dopravou a distribucni siti a zacnou podnikat primo v evrope prostrednictvim vlastnich firem.

0/0
9.5.2012 15:39

JeFFik

Katano,

tak už asi svůj objednaný Saab, na který jsi složil nevratnou zálohu, nedostaneš.... ;-)

+1/0
7.5.2012 16:40

Joe Davola

Re: Katano,

Přivezou mu bednu dílů a příručku "Bodové svařovaní pro začátečníky"

+2/0
7.5.2012 16:51

Jardajar

Re: Katano,

Záloha se platí dealerovi... Katano dostane svých dvacet zpět.:-)

0/0
8.5.2012 1:40

Rambo-x

Re: Katano,

PS:to je tvrdá realita:-P

+1/0
8.5.2012 23:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.