- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pro čecha nepředstavitelné peníze. kdyby krachla škoda,tak by její fandové se na poslední vůzjistě nesložili
Sabu je mi lito,byval to můj sen.Kéž by takhle jednou krachnul koncern vuck-w i z simply klevr fuj
Chce este niekto SAABa? Chodte do Estonska, ked som tadial pred troma tyzdnami prechadzal, miestny dealer pred Tallinnom mal tychto aut plny obchod... Kde ich vzal netusim, zrejme sa jednalo o "lezaky"... :-D
zajimave je, ze idnes vi, ze saab jiz nema budoucnost, ikdyz nekoliv investicnich spolecnosti dali sve nabidky a jednani se vedou za zavrenymi dvermi....
Přesně tak. Možná by si redaktoři měli nechat Saabsunited přeložit, protože by se dočetli, že jsou v tom oba dřívější čínský zájemci, k tomu Indové, Turci a v neposlední řadě MW.
Ovšem naprosto přesně vystihující,kam to SAAB "dopracoval"
Nikdy bych si nemyslel,že poslednímu SAABu bude pod kapotou tlouci turbodiesel místo turbobenzínu.Že ho navíc vypustí jako Griffina,označení vždy příslušné top výbavám,to už je jen taková hořká třešínka na dortu
Kdysi prestižní značka zaniká.Jiná,kdysi opovrhovaná značka se dere nahoru.Myslím tím samozřejmě Škodu.
růst Škodovky je v pořádku, horší to bude s korejci. Ti nám tu zdecimují naše evropské automobilky a ještě jim za to bude spousta lidí tleskat
tak už asi svůj objednaný Saab, na který jsi složil nevratnou zálohu, nedostaneš....
Přivezou mu bednu dílů a příručku "Bodové svařovaní pro začátečníky"