Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejčastěji na autech stávkuje elektronika. Nejmíň trápí německá auta

Německý autoklub ADAC se probral statistikami svých žlutých andělů, aby odhalil spolehlivá a nespolehlivá auta. Dobře si v letošních tabulkách vedou německé modely. Když porouchané auto zůstane stát, obvykle za to může elektrická výzbroj. Často je na vině start/stop systém, který vyšťaví baterku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gazda2

Jo a zapoměli říci, že z německých aut bylo nejlepší

ve svých třídách Yago, Colt a Auris - typičtí Němci. To není první statistika, kde to takhle vyhodnotili. A to ještě možná zapoměli na nějakou Mazdu.

0/0
15.6.2012 22:36

hurkadavid

Zajímavé zjištění

Na mém Passatu, co jsem před rokem prodal a kolegově Sharanu odešla elektronika při cca 50.000 km. Mi neřadila automatika, kolega měl 3x měněnu řídící jednotku. To nemluvím o tom, že mi odešl během cesty v zahraničí palivoměr. Ukazoval třetinu a v nádrži nula. Odtah mne stál cca 10,000 korun do servisu, kde mi nalili benzín. Noa Hondu má 6 let manželka. Baterka pořád jede. Kiu Ceed má 3 roky syn a bez problému. Kruci, proč ta statistika nesedí na můj příklad. ;-O

+1/0
16.5.2012 17:18

double_K

Re: Zajímavé zjištění

Protože tak prostě statistika funguje!!!

0/0
21.5.2012 9:30

čavéz

Sory

Adac respektuji ale příliš ho neberu-miluji vozy které vždy propadnou v jejich testech no a mě ty auta jezděj a já se jen směji;-D

+1/0
15.5.2012 20:31

prasák

asistenční služby

Tohle je jenom důkaz toho, že německé značky mají v německu aktivní asistenční služby.

0/0
15.5.2012 19:47

kvedlal

Objev století!

To je objev století, že německá auta jsou spolehlivá.

A proto na iDnes budou furt dokola psát články o skvělých FIATech, Daciích, Hnůjdájích a Škodovkách. ;-D

0/0
15.5.2012 19:06

Jdeto

Re: Objev století!

Zařadit do hodnocení auta, která se vyráběla, naběhl nový model, který nemá s předchozím nic společného, je docela od ADACu trapné. Každý ať si dosadí o koho se jedná sám.

0/0
15.5.2012 19:57

Fungy

Re: Objev století!

dik skodovka je taky nemecke auto ;-)

0/0
19.5.2012 22:49

Kazeasch

Re: Objev století!

Ale to jak jsou německý auta nejlepší říkají jen německý statistiky a průzkumy, a pak řada zakomplexovaných cvoků to jim to žerou. V praxi ale vídám že právě německý auta jsou ty nejtragičtější popelnice na kterých se se*e snad uplně všechno.

0/0
30.5.2012 9:35

MJFA

Divím se

že jsem tady nenašel mou C5. Asi na to neměli dost řádků.;-O

0/0
15.5.2012 18:55

hurkadavid

Re: Divím se

Máš novou nebo starou? Stará měla pořád problémy, novou máme rok a jede jak hodinky.

0/0
16.5.2012 17:19

kosobecny

tendeční článek?

Taky sem zastánce čím míň elektriky v autě tím líp, na druhou ty závady na prvních místech bych neřadil mezi poruchy elektroniky. I když tak trochu jsou :D

+1/0
15.5.2012 18:37

ivoš

Re: tendeční článek?

Mě opravdu, ale opravdu štve, že přijedu (tedy já ne, ale dcera) do servisu s poruchou. Připojí se diagnostický přístroj - a hned jste o pár tisíc chudší. I když jde třeba o upadlý drát. Nabízí se slovo naprosto nepublikovatelné.

0/0
15.5.2012 18:52

Leinad

Re: tendeční článek?

Tomu se říká konkurence. Založte si vlastní autoservis a poskytujte "úplnou diagnostiku auta" daleko levněji. :-P

0/0
15.5.2012 19:46

Hroznej puberťák

Re: tendeční článek?

No vidíš to. Já jsem si diagnostický přístroj pořídil vlastní, a jako na potvoru se mi na autě žádné poruchy neobjevují.

0/0
15.5.2012 20:09

Jilji

Re: tendeční článek?

Když jsi takový fachman, proč jí to neopravíš sám?

0/0
15.5.2012 20:55

Kazeasch

Re: tendeční článek?

Tak si představ kolik by jsi zaplatil za práci, kdyby tam ta diagnostika nebyla a mechanik by ten upadlej drát musel najít. Zlatá diagnostika.

0/0
30.5.2012 9:38

Hra11

Chvalozpěv?

A co takové francouzké auto s německou elektronikou? Samý BOSCH a řada potíží.

0/0
15.5.2012 17:45

Hroznej puberťák

Re: Chvalozpěv?

Nebo Siemens a řada potíží ještě větších. To ještě zlatý Bosch...

0/0
15.5.2012 18:11

Leinad

Úspora při start-stop

I kdyby akumulátoru nevadilo časté startování, tak by snad mělo platit plně nabitý akumulátor -> alternátor není třeba -> nižší spotřeba. "Vybitý" akumulátor -> běží alternátor -> vyšší spotřeba. Nebo alternátor je zapojený pořád a jeho vliv se nemění?

Když se navíc započítá kratší životnost akumulátoru(nebo nutnost takového typu kterému startování nevadí), co to udělá s chemií a náklady na likvidaci?

Nezpůsobuje start-stop pomalejší rozjezd a delší kolony?

Možná sem trochu zaspal, ale start-stop mi nepřipadá moc smysluplný. Když stojím pár minut na naložení/vyložení, tak si snad můžu zhasnout sám, ne.

0/0
15.5.2012 16:10

BlkRider

Re: Úspora při start-stop

K prvnimu odstavci: tuhle regulaci uz mela moje Jawa 350 roku vyroby 1978...

0/0
15.5.2012 16:59

S-Tony

Re: Úspora při start-stop

Kamarád to má a při rozjedu mu dost kope motor. Mně se to nelíbí. Já bych to nechtěl. Rv

0/0
15.5.2012 22:33

čavéz

Re: Úspora při start-stop

mluvil jsem s tec hnikem ve fiatu a řekl mi že jim to sice funguje ale lidi jim to vracej že jim start stop nesedí -taky bych to nechtěl

0/0
15.5.2012 22:52

jizanskavlajka

ubohý chvalozpěv

na německou šedivou nudu!!!!

+3/0
15.5.2012 15:50

kvedlal

Re: ubohý chvalozpěv

Koukni na echt Deutsche šedivou nudu:

http://www.mercedes-benz.cz/content/czechia/mpc/mpc_czechia_website/czng/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/cls-class/_c218.flash.html#_int_passengercars:home:model-navi:_c218

:-P

0/0
15.5.2012 19:10

ujko.straka

Kde nic není ani smrt nebere

A to platí všude. Auto jsem si koupil tak aby bylo co nejvíc věcí mechanických, to co bylo elektronické ale šlo vypnout, jsem nechal vypnout ( imobilizér a pod ) takže mi zbyla pouze jednotka na motor, airbagy s pyropatronama a na centrál. Motorová tam bohužel musí být, u airbagu to beru jako nutnost pokud je člověk chce mít funkční a centrál se mi nechce předělávat. Nicméně za pár km budu na 200 tisících najetých km a světe div se nikdy jsem nezůstal stát. Akorát netuším jaké auto koupit poté co tohle doslouží. Když jsem ty mraky jednotek a svazky drátů u nových aut zcela regulérně se mi zvedl kufr.

0/0
15.5.2012 15:46

Pruit Igoe XI.

Ideální je mít auto očesané, bez zbytečné výbavy a fičurek..

...Velikost elektronické výbavy je zpravidla přímo úměrná počtu týdnů, strávených v servisu! Rv

+2/0
15.5.2012 15:28

orangexx

Renault...

Některými jedinci odsuzovaný Renault se posledních několik let viditelně lepší...

Šlapy na paty všem dřívějším ikonám motorismu.

A když je to dlouhodobě a napříč všemi třídami, tak to rozhodně nebude jen takový výkřik do tmy.

Duchaplné výmluvy na chybné S+S moc neberu, protože to se týká především aut od střední třídy nahoru...

0/0
15.5.2012 15:12

jackie13

Re: Renault...

kvalitu této značky vyjadřuje její znak.Zeptejte se v servisch,jak se "pěkně"se tyhle výtvory opravují.

0/0
15.5.2012 15:24

orangexx

Re: Renault...

Stalo se... Servisáka mám v rodině :-). A ten se o největších kur..ách vyjadřuje především o značce Opel.

U Renaultu ho poslední dobou sere jedině to, že jsou to hlavně dotažené, bourané a mizerně polátané kraksny z ciziny. Není tu totiž moc druhovýroby a díly se dodávají většinou jako komplety...

0/0
15.5.2012 15:40

Stojan_Jakotyc

Start Stop

Systém Start-Stop si samozřejmě hlídá stav baterie a pokud potřebuje dobíjet, tak motor prostě na křižovatce nezhasne. Jde o poruchu elektroniky řízení baterie, která baterii špatně nabíjí nebo ji nechá vyšťavit. Nejedná se o poruchy baterií jako takových.

0/0
15.5.2012 15:10

Jirik H

Re: Start Stop

jenže když píšou, že Hondy civi měly problémy s vybitými akumulátory a zároveň až od letoška mají S-S, tak nemůže jít o poruchu nabíjení nebo kontrolu stavu akumulátoru.

navíc - zátěžový test v servisu neřekne, kdy baterka umře.

0/0
15.5.2012 15:31

Chytry.Levicak

např u prvních fábií a octávek

je poruchové stahování okenRv

+1/0
15.5.2012 15:05

libyn

malá auta

Dacia Sandero na čtvrtém místě!

0/0
15.5.2012 14:58

jackie13

Re: malá auta

to bude asi tím,že ho nikdo nekoupil.;-D

0/0
15.5.2012 15:25

Gunter von Bahnhof

škoda Octavia ve střední třídě?

od kdy je Koktávka ve stejné třídě jako A4, Passat, Insignia BMW 3 8-o8-o

To je špatná statistika od začátku. Nevěřte žádné statistice, kterou si sami nesfalšujete.

+2/0
15.5.2012 14:47

Milhaus1

Re: škoda Octavia ve střední třídě?

V Německu jí tam řadí stabilně z důvodu vnějších rozměrů auta

0/0
15.5.2012 14:49

Gunter von Bahnhof

Re: škoda Octavia ve střední třídě?

zajímavé, no budiž. Je to zvláštní členění, Hummer by potom byl luxusní auto nebo Dacia Duster by byla také ve střední třídě

0/0
15.5.2012 15:24

kosobecny

Re: škoda Octavia ve střední třídě?

tjn, velikostí možná jinak je to ale platforma golfa a A3ky.

0/0
15.5.2012 16:19

gadzo z gheta

Klasika

Němci tvrdí že co je Německé je nejlepší a hlupáci jim skáčí na špek.

+4/0
15.5.2012 14:39

Gunter von Bahnhof

Re: Klasika

přesně tak, přece nebudou němci špinit své výrobku. Němci byli vždy malá domů.

+1/0
15.5.2012 14:43

luckilyfarenough

Kolikpak asi Audi zaplatilo....

audi je jeden z nejporuchovejsich vozu stredni vyssi tridy v USA...... S tim Volvem je to trosku pravda.... zadne velike problemy...spis takove co lezou na nervy... ale aspon to hned opravi a je klid.... mel jsme tri... jedno maly problem hned na zacatku kdyz nove.. to druhe asi po 10 letech to posledni po 4.....:-/ VW Jetta... jedna z nejvetsich slupek od koncernu.... ma ho jedna spolupracovnice... nenavidi to auto uz od zacatkuRv..

0/0
15.5.2012 14:34

anonymousCZ

Re: Kolikpak asi Audi zaplatilo....

"audi je jeden z nejporuchovejsich vozu stredni vyssi tridy v USA....."

Pokud vim, Audi je vyrobce, nikoliv konkretni auto ;-D

+1/0
15.5.2012 14:41

Barbucha_the_bearspook

Re: Kolikpak asi Audi zaplatilo....

Audi dělá ve vyšší střední deset modelů?

0/0
15.5.2012 14:49

luckilyfarenough

Re: Kolikpak asi Audi zaplatilo....

mluvim vseobecne ty lupacku...je jedno jaky model.... kazdy ma plno problemu.... ;-O

+1/0
15.5.2012 14:57

jackie13

Re: Kolikpak asi Audi zaplatilo....

nejen v USA.

0/0
15.5.2012 15:26

Jirik H

vybitý akumulátor je poruchou???

to snad nemyslí někdo vážně;-D;-D

Němci už nevědí, jak udělat jejich auta spolehlivá.

0/0
15.5.2012 14:33

anonymousCZ

Re: vybitý akumulátor je poruchou???

Ano. Pokud elektronika neustale zapina a vypina motor, v dusledku cehoz se rychle vybije akumulator, takze nenastartujte, je to porucha.

0/0
15.5.2012 14:36

Jirik H

Re: vybitý akumulátor je poruchou???

to jako že elektronika vypne motor na každé křižovatce, na které se auto zastaví?

Jenže civic doteď neměl start-stop systém. takže jde o to, že někdo měl např. 6 roků akumulátor a ten mu umřel - navíc byly teď ty mrazy. honďáci moc do servisů nejezdí a navíc dnešní akumulátory jinak než podle stáří se těžko posuzují. zátěžový test neřekne, jestli akumulátor za týden neumře

0/0
15.5.2012 14:42

Gunter von Bahnhof

Re: vybitý akumulátor je poruchou???

porucha je cokoliv, co znemožní další využívání stroje

0/0
15.5.2012 14:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.