Diskuze

Nejčastěji na autech stávkuje elektronika. Nejmíň trápí německá auta

Německý autoklub ADAC se probral statistikami svých žlutých andělů, aby odhalil spolehlivá a nespolehlivá auta. Dobře si v letošních tabulkách vedou německé modely. Když porouchané auto zůstane stát, obvykle za to může elektrická výzbroj. Často je na vině start/stop systém, který vyšťaví baterku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

gazda2

15. 6. 2012 22:36
Jo a zapoměli říci, že z německých aut bylo nejlepší

ve svých třídách Yago, Colt a Auris - typičtí Němci. To není první statistika, kde to takhle vyhodnotili. A to ještě možná zapoměli na nějakou Mazdu.

0 0
možnosti

hurkadavid

16. 5. 2012 17:18
Zajímavé zjištění

Na mém Passatu, co jsem před rokem prodal a kolegově Sharanu odešla elektronika při cca 50.000 km. Mi neřadila automatika, kolega měl 3x měněnu řídící jednotku. To nemluvím o tom, že mi odešl během cesty v zahraničí palivoměr. Ukazoval třetinu a v nádrži nula. Odtah mne stál cca 10,000 korun do servisu, kde mi nalili benzín. Noa Hondu má 6 let manželka. Baterka pořád jede. Kiu Ceed má 3 roky syn a bez problému. Kruci, proč ta statistika nesedí na můj příklad. ;-O

1 0
možnosti

double_K

21. 5. 2012 9:30
Re: Zajímavé zjištění

Protože tak prostě statistika funguje!!!

0 0
možnosti

čavéz

15. 5. 2012 20:31
Sory

Adac respektuji ale příliš ho neberu-miluji vozy které vždy propadnou v jejich testech no a mě ty auta jezděj a já se jen směji;-D

1 0
možnosti

prasák

15. 5. 2012 19:47
asistenční služby

Tohle je jenom důkaz toho, že německé značky mají v německu aktivní asistenční služby.

0 0
možnosti

kvedlal

15. 5. 2012 19:06
Objev století!

To je objev století, že německá auta jsou spolehlivá.

A proto na iDnes budou furt dokola psát články o skvělých FIATech, Daciích, Hnůjdájích a Škodovkách. ;-D

0 0
možnosti

Jdeto

15. 5. 2012 19:57
Re: Objev století!

Zařadit do hodnocení auta, která se vyráběla, naběhl nový model, který nemá s předchozím nic společného, je docela od ADACu trapné. Každý ať si dosadí o koho se jedná sám.

0 0
možnosti

MJFA

15. 5. 2012 18:55
Divím se

že jsem tady nenašel mou C5. Asi na to neměli dost řádků.;-O

0 0
možnosti

hurkadavid

16. 5. 2012 17:19
Re: Divím se

Máš novou nebo starou? Stará měla pořád problémy, novou máme rok a jede jak hodinky.

0 0
možnosti

kosobecny

15. 5. 2012 18:37
tendeční článek?

Taky sem zastánce čím míň elektriky v autě tím líp, na druhou ty závady na prvních místech bych neřadil mezi poruchy elektroniky. I když tak trochu jsou :D

1 0
možnosti

ivoš

15. 5. 2012 18:52
Re: tendeční článek?

Mě opravdu, ale opravdu štve, že přijedu (tedy já ne, ale dcera) do servisu s poruchou. Připojí se diagnostický přístroj - a hned jste o pár tisíc chudší. I když jde třeba o upadlý drát. Nabízí se slovo naprosto nepublikovatelné.

0 0
možnosti

Hra11

15. 5. 2012 17:45
Chvalozpěv?

A co takové francouzké auto s německou elektronikou? Samý BOSCH a řada potíží.

0 0
možnosti

Hroznej puberťák

15. 5. 2012 18:11
Re: Chvalozpěv?

Nebo Siemens a řada potíží ještě větších. To ještě zlatý Bosch...

0 0
možnosti

Leinad

15. 5. 2012 16:10
Úspora při start-stop

I kdyby akumulátoru nevadilo časté startování, tak by snad mělo platit plně nabitý akumulátor -> alternátor není třeba -> nižší spotřeba. "Vybitý" akumulátor -> běží alternátor -> vyšší spotřeba. Nebo alternátor je zapojený pořád a jeho vliv se nemění?

Když se navíc započítá kratší životnost akumulátoru(nebo nutnost takového typu kterému startování nevadí), co to udělá s chemií a náklady na likvidaci?

Nezpůsobuje start-stop pomalejší rozjezd a delší kolony?

Možná sem trochu zaspal, ale start-stop mi nepřipadá moc smysluplný. Když stojím pár minut na naložení/vyložení, tak si snad můžu zhasnout sám, ne.

0 0
možnosti

BlkRider

15. 5. 2012 16:59
Re: Úspora při start-stop

K prvnimu odstavci: tuhle regulaci uz mela moje Jawa 350 roku vyroby 1978...

0 0
možnosti

jizanskavlajka

15. 5. 2012 15:50
ubohý chvalozpěv

na německou šedivou nudu!!!!

3 0
možnosti