- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vedel uz Ledwinka, zadny objem ameriky. Jenze zatimco ledwinka delal poradne deklovani, tak panove ze skodovky, davaji plast na plastove nytky, ktery nevydrzi sily vzduchovych turbulenci pod vozem a na zadnim konci se utrhne a pak je spis k nas.. nez k uzitku
se vyplatí jezdit za někým vpřijatelném závěsu ale aby to nebyl magor,, tak se dá hodně snížit aerodynamický odpor, protože ten někdo vám už ten vzduch rozrazí a vy dokážete ušetřit i 2 litry na 100 úplně snadno
Tak červená kapota prý vzbuzuje agresivitu a řidič víc šlape na plyn. To platí asi pro řidiče Tatry 148, jiný vůz v kterém hledíte na celou přední kapotu mě nenapadá :D
... k dokonalosti tohoto článku mi chybí zaručené tipy na plechové vložky do výfuku, magnety na palivové potrubí, turbínku do sání a speciální tabletky do nádrže... (kde je ten zvracející smajlík?)
tak si podle redakce koupime asi š120 na lpg spotreba bude mala, klimu to nema, topi to i tak at je leto nebo zima, jakapak krec... k mori s tim nikdo rac ani nepojede bo by nemusel dojet tam nebo zpet...
kurwa vy ste radili hitlerovi ze prohral valku
Upřímně,ne všema radama zde se řídím.Mám Escort 1,6l 16V,r.v. 96,bez klimatizace,navíc ještě v červené barvě v textu zmíněné.Nikdo mi nechce věřit,že s tím jezdím pod 6l/100km.
Ono to chce při řízení hlavně přemýšlet,co jsem si všiml,být dobře seznámený se svým autem a vědět,co je pro něj nejlepší,co mu chutná a jak s ním jezdit.Jsou auta,která se prostě musí rozjíždět pod plynem a držet motor v otáčkách,aby to trochu jelo;pak jsou vozy,kdy se člověk rozjede z dvojky bez použití plynu (vím,pro převedovku to je prasečina) a při 50 už tam má 5.stupeň (krásným příkladem je kamarádova bezturbová diesel Octavia).
Osobně z toho článku moc nevěřím těm pneumatikám.A pak také ježdění po přímých úsecích-co jsem zkoumal,tak optimální rychlost auta pro minimální spotřebu se pohybuje okolo těch dovolených 90km/hod.Zjistil jsem ježděním,že jakmile jdu hodně nad,tak spotřeba mi roste docela rapidně.Je to jen můj názor,ale nejlepší tak na to budou asi silnice I. a II. třídy,nikoli dálnice.
S tou dálnicí musím souhlasit, pokud člověk umí jezdit úsporně, tak na dálnici bude mít nejvyšší spotřebu - protože tam není co ovlivnit. Mě známí nevěří, že mi to na dálnici žere nejvíc... Na druhou stranu 90% lidí prostě jede jak umí (tzn. brzda-plyn) a pak je pro ně lepší dálnice.
ad semafor) zpomalte a nekdo vam da mysku
ad barva vozu) v zime a na severu to bude naopak
V zimě barva zas tak velký vliv na interiér nemá - vymrzne ti černé i bílé stejně. Z černého se na sluníčku dřív uvolní zmrazky, to ano.
Dejte si do staršího motoru jezdícího léta na minerál 15W-40 plnou syntetiku 0W-40
a zaručeně ten motor nenapravitelně zničíte (nenapravitelně ve smyslu cena opravy poškozeného motoru / tržní hodnota starého auta).
lidi prosim vas, nic tem blbcum neverte. Barva auta nema na spotrebu vliv. To si mysli jen tady v redakci. Opravdu neuveritelne. Bych je chtel ynteligenty videt, jak ten pokus udelaji s autama bez klimi.