Diskuze

Testy superporsche finišují. Hybridní supersport jede až 325 km/h

Automobilka Porsche nadále pokračuje v testech svého připravovaného supersportu. Model 918 Spyder dostane hybridní pohon, to mu ale nevezme špičkové jízdní parametry.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

truthspeaker

19. 5. 2012 9:24
dejte tomu rovnou hranatý kola

a ve spojení s palivem řeším jediné - kde natankovat kvalitní RON 98 benzín bez bio sraček. Spotřebu auta, se kterým najedu 5-10 tisíc kilometrů ročně pro zábavu, mě teda opravdu nenapadlo řešit, to spíš řeším, kde sehnat kvalitní gumy pod 40 tisíc. Se sporťákem se nejezdí 25 kilometrů do obchodu, protože vytahovat sporťák na jízdy pod 10 minut je kravina.

Hybrid ve sporťáku si koupím přesně v okamžiku, kdy to bude řidičsky lepší auto, než jeho dvojče s čistě spalovacím motorem. Vzhledem k zásadně vyšší váze hybridnů to znamená NIKDY.

1 0
možnosti

jisi258

21. 5. 2012 12:33
Re: dejte tomu rovnou hranatý kola

Amen.

0 0
možnosti

dedust2002

18. 5. 2012 16:38
pekny

kdyby z toho vyhazeli ty nesmysly a misto toho vuz osadili poradnym motorem, tak parada...

0 0
možnosti

ABCDEFGHIJKLMNO

18. 5. 2012 14:15
.

Jestli pak to má i start-stop systém jako každý "pořádný" supersport? :-/

0 0
možnosti

jisi258

18. 5. 2012 15:13
Re: .

kazdy hybrid je de facto start stop, akorat trochu vice hardcore.

0 0
možnosti

potooczech

18. 5. 2012 12:17
Hmm

Ty jejich spotřeby uváděné u hybridů jsou k smíchu. Pak jakmile se dostane dotyčné auto do testu, tak se akorát potvrdí, že je to zbytečně drahé a že spotřebou a jízdními parametry jej překoná levnější dieselová varianta.

Stejně tak nechápu, kdo by u supersportu řešil spotřebu. Když mám na auto za několik milionů a ještě na potřebný servis a služby kolem, tak je mi úlpně jedno, jestli auto sežere měsíčně benzín za 5, 10 nebo 15 tisíc.

U sportovních auto vždy platilo, že není rozhodující výkon motoru a spotřeba, ale nízka hmotnost, výkon brzd a minimum elektoniky. U hybridu, kde kromě běžného motoru musím mít těžký elektromotor, velmi těžké baterie a haldu elektroniky k tomu je to přesně naopak. Je úplně k ničemu, když to bude mít dalších xx elektrických koní, když to kvůli tomu bude mít haldy kil navíc a jízdní vlastnosti pak budou horší jak u stejné verze bez baterií a elektromotoru. Spotřeba je u supersportu zcela vedlejší věc.

0 0
možnosti

pisatel69

18. 5. 2012 12:55
Re: Hmm

Automobilka musí řešit spotřebu, protože námi zvolení europosranci schválili nařízení, podle kterého musí automobilky vyrábět vozidla s určitými maximálními emisemi hlavně co2...a tak se ty automobilky toto nařízení snaží plnit...právě takovými paradoxy, jako úsporný "supersport" :-)

1 0
možnosti

Franz Ferdinand II.

18. 5. 2012 11:57
Tohle auto

CHCI!! Není sice tak elegantní jako 911 GT2 RS, ale ta rychlost ...V:-P

0 0
možnosti

jisi258

18. 5. 2012 12:19
Re: Tohle auto

ta rychlost ? na supersport nic moc, vyjmenuju ti tucet mnohem mene medialne opevovanych aut, ktere zvladnou totez, namatkou soucasne Gallardo, BMW M6 bez omezovace, Lexus LS TMG Edition a dokonce to zvladne i spousta "veteranu" treba Ferrari 575 Maranello (6 let ukoncena vyroba).

A to uplne zamerne neuvadim fakt, ze vysoka hmotnost baterii rozhodne jizdnimu projevu neprospiva. ani v nejmensim.

0 0
možnosti

jisi258

18. 5. 2012 11:37
tak hele

ty jeden zakompexovany cenzore z Idnes, rekni mi, co tady nesplnuje vecnou a slusnou diskusi:

klasicky spalovaci agregat + nadrz vychazi hmotnostne nasledovne: 8valec 4.6litru ... cca 180 kg , prevodovka cca 50kg, nadrz cca 20-50 kg, naplne cca 25 kg ... dohromady kolem 300 kg. Z toho mame vykon 570 HP, tedy 1.9 HP na kilogram a prakticky neomezeny dojezd.

elektro agregat .. trakcni motor , baterie, prevody regulacni system 320 kg. z toho mame vykon 150 HP, tedy 0.4 HP na kilogram a omezeny dojezd. Hmotnost baterie u elektromobilu s dojezdem odpovídajícím plné 40l nádrži benzínu (30 kg) odpovídá teoretické hmotnosti 420-1050 kg moderních akumulátorů, nebo přes 2060 kg běžných olověných akumulátorů. Celková energetická účinnost, při započtení všech ztrát, není lepší než u spalovacích motorů, dosahuje okolo 25% zatímco u spalovacích motorů 30% - 40%. vice na http://cs.wikipedia.org/wiki/Elektromobil

0 0
možnosti

jisi258

18. 5. 2012 11:39
Re: tak hele

bezte si mazat k Rathovi, pokud uz nutne chcete psat ty sve blabolive elektromobilove clanecky...

0 0
možnosti

aNIRene

18. 5. 2012 11:25
pěknej kočár

ale já jezdim autem většinou jen na houby, takže by mi bylo na houby :-)

0 0
možnosti

xpojistka.cz

18. 5. 2012 10:22
Spotřeba

Myslím, že ten údaj 3 litry na 100 km asi nebude udžitelný někde na okruhu a dost výrazně stoupne. Ale lidé, kteři si takové auto koupí asi spotřebu neřeší...

0 0
možnosti

dwart

18. 5. 2012 9:58
Hybridní supersport je pojem jako německé porno

...prostě perverzní úchylárna.

2 0
možnosti

radaumacher

18. 5. 2012 10:29
Re: Hybridní supersport je pojem jako německé porno

Klasický internetový zvraceč - bez vzdělání a zkušeností plácat rádoby zajímavé nesmysly.

0 0
možnosti

untermenschvonsocdem008

18. 5. 2012 8:43
nádhera

ale ta cena je celkem drsna 780tis eur, kdyby tak chtéli kolem 250tis tak se dá uvažovat

0 0
možnosti

radaumacher

18. 5. 2012 9:16
Re: nádhera

Zaprvé, je to nabité dost drahými a do určité míry v "běžném" vozidle neodzkoušenými technologiemi. Zadruhé, i přes tu cenu o tom bude zcela nepochybně mnoho lidí velice vážně uvažovat.;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...