Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Maskovaný miniopel v akci. Frajer adam

Opel začal u Adama. Adam Opel založil značku pojmenovanou po sobě právě před 150 lety. Nejprve vyráběl šicí stroje a jízdní kola a nakonec se dal na auta. Právě letos představí německá automobilka minivůz stejného jména. Městská nákupní taška bude konkurovat třeba Škodě Citigo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

proc to maskujou kdyz si opla stejne nikdo nekoupi

0/0
20.5.2012 3:26

legnaw

konkurence

Splash se neprodaval protoze Swift.....

0/0
19.5.2012 14:02

cenzore_zdar

Re: konkurence

On se prodaval do te doby nez Swift zlevnil na cenu Splache. ;-)

0/0
19.5.2012 17:33

cenzore_zdar

opel agila byl uspesny!!!

Duvod proc se stahl z ceskeho trhu byl ten, ze vnitrnosti jsou z mnohem drazsi Corsy a zakaznici kvuli cene pak preferovali Agilu. Corsa se tak stavala neprodejna. Proc si kupovat o 100k drazsi auto kdyz vevnitr je ta sama technika, navic agila je lehci, takze to leoe jede.

0/0
19.5.2012 10:34

oykaxpoi

Re: opel agila byl uspesny!!!

Bohužel musím tě zklamat. Co takhle SUZUKI  WAGON R+..

Motor živější, dokonce jich snad Suzuka měla i víc (Agila, pokud se nepletu byla snad jen ve verzui 1.2) A cena Wagonu byla taky úplně jinde..

0/0
21.5.2012 10:05

Deciliter

Cina...

Zradcovsky Opel-GM motor vyvija s Cinskou statnou kopirovaciou automobilkou SAIC. Odpad. Rv

To rovno mohol Opel svoje technologie zavesit na internet to je to iste. ;-O

Bojkotujem Opel.

0/0
18.5.2012 17:54

govi

No........

Raději ať zůstane nadále zamaskovaný......:-/

0/0
18.5.2012 16:03

legnaw

Re: No........

proc...protoze pak Tziťigo bude už jednoznačne vypadat jako pixle vod bot?;-D

0/0
19.5.2012 14:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.