Diskuze

Svezení s hybridním volvem. Po městě za dva litry nafty, ale i zadarmo

Hybridní Volvo V60 se letos dostane jen k tisícovce vyvolených zákazníků na několika trzích. Česká republika mezi nimi není. Ale auto, kterého se u nás v prodeji dočkáme nejdříve za rok, jsme si mohli krátce vyzkoušet v Hamburku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

řešení

14. 6. 2012 16:39
Další ekoteroristický hybrid

Rv

0 0
možnosti

InstinkTT

14. 6. 2012 16:33
Chacha 1,9l/100 km

S 2 tunovým autem. To možná v laboratorních podmínkách a ne v reálném provozu. Nemluvě o tom, že to jistě testovali s pneumatikama s nízkým valivým odporem, které toho moc nevydrží a nejsou pravda laciné. Rv

0 0
možnosti

foffcenzore

13. 6. 2012 19:57
Posledni dobou se porad kona masaz lid o elektromobilech...

Ale to, ze kazdy predplati tu naftu nebo benzin na 10 let dopredu uz si nikdo nespocita? Dobre nejaky fanatic s Duhy...to jeste pochopim...usetril jeden strom... Pokud elektromobil neujede aspon 150 km ciste na baterie tak to nema cenu kupovat...:-/

1 0
možnosti

kiv

14. 6. 2012 15:22
Re: Posledni dobou se porad kona masaz lid o elektromobilech...

Ani potom ne. :-/

0 0
možnosti

S-Tony

13. 6. 2012 19:30
Není to u úspoře

Tohle auto není o úspoře. Prostě jsou lidi, co si chtějí koupit nějaké auto za 1,5 mega. No a tak se třeba rozhodnou koupi toto. No a jako bonus mají nízkou spotřebu.

Když chci ušetřit peníze na autě, tak si raději koupím nějakou benzínovou ojetinu za 100 tisíc co už má v ceně LGP. Pak budu jezdit za 1,5 kč na km a ještě mi na účtě zbudou další statisíce na jiné věci. R^

1 0
možnosti

kiv

13. 6. 2012 17:11
Šmarjá, to je zas blábol...

Jak může něco jezdit "zadarmo" ?8-o To ta elektrika , baterie a celá konstrukce a výroba  auta jako nic nestojí?

Hybridy jsou jednou z mnoha slepých cest, bohužel dnes hutně dotované z našich daní ... :-/

Cesta je spíše co nejlehčí benzínové nebo plynové auto a hlavně kvalitní řízení městské dopravy. V okamžiku, kdy si každý tramvaják dnes přepíná semafory jak se mu zlíbí a tím likviduje už tak velmi pofiderní zelené vlny, je celý hybrid leda tak ku srandě králíkům a hlavně napakování se na nějaké té dotaci ...:-/

1 0
možnosti

děteněkam

13. 6. 2012 17:01
Sláva perpetum mobile je na světě

Jak může někdo vážně napsat takovou blbost, že auto ujede nějakou cestu zadarmo.

Vlastně může, s kopce, ale protože musí svítit, tak i to zadarmo není.

0 0
možnosti

Step

13. 6. 2012 16:17
Kde mají elektřinu zadarmo?

A kde budou stát ty elektrárny, které to budou živit, až/jestli někdy tento trend prorazí masově?

1 0
možnosti

nakej_nick

13. 6. 2012 16:54
Re: Kde mají elektřinu zadarmo?

pole s řepkou, FVE, pole s řepkou, FVE ... tedy býval les, teď řepka ... tedy bývalo obilí, teď FVE ...

0 0
možnosti

Dewils1

13. 6. 2012 15:25
!

tak zadarmo jóó ?:-/

0 0
možnosti

skrbling

13. 6. 2012 15:12
Proč do toho nezapočítávají "spotřebu" baterií?

U recenzí hybridů a všech elektrovozítek mi zásadně vadí, že se do spotřeby nezapočítává opotřebení baterií, které je dost podstatné a vzhledem k jejich vysoké ceně i nákladné. Jsem přesvědčen, že při započtení amortizace baterií vyjde jízda na elektřinu podstatně dráž než na jakékoliv "fosilní" palivo.

2 0
možnosti

Antonín, topič

13. 6. 2012 15:40
Re: Proč do toho nezapočítávají

Amortizace aku se do provozu elmobilů započítává standardně ve smyslu cena aku / (počet km na nabití * životnost aku v nabíjecích cyklech). Viz článek o těch elektroautech ze Slovenska.

0 0
možnosti

houba_

13. 6. 2012 14:04
dobrej napad

investice cca 1,5M do auta, aby se to vyplatilo, tak by clovek mel jeste koupit solarni panely.

pres den pak muze auto nabijet a v noci jezdit

jen s tim mnozstvim co na km, to neni tak jednoznacne,ona se ta proukce jen presune nekam jinam

0 0
možnosti