- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S 2 tunovým autem. To možná v laboratorních podmínkách a ne v reálném provozu. Nemluvě o tom, že to jistě testovali s pneumatikama s nízkým valivým odporem, které toho moc nevydrží a nejsou pravda laciné.
Ale to, ze kazdy predplati tu naftu nebo benzin na 10 let dopredu uz si nikdo nespocita? Dobre nejaky fanatic s Duhy...to jeste pochopim...usetril jeden strom... Pokud elektromobil neujede aspon 150 km ciste na baterie tak to nema cenu kupovat...
Ani potom ne.
Tohle auto není o úspoře. Prostě jsou lidi, co si chtějí koupit nějaké auto za 1,5 mega. No a tak se třeba rozhodnou koupi toto. No a jako bonus mají nízkou spotřebu.
Když chci ušetřit peníze na autě, tak si raději koupím nějakou benzínovou ojetinu za 100 tisíc co už má v ceně LGP. Pak budu jezdit za 1,5 kč na km a ještě mi na účtě zbudou další statisíce na jiné věci.
Jak může něco jezdit "zadarmo" ? To ta elektrika , baterie a celá konstrukce a výroba auta jako nic nestojí?
Hybridy jsou jednou z mnoha slepých cest, bohužel dnes hutně dotované z našich daní ...
Cesta je spíše co nejlehčí benzínové nebo plynové auto a hlavně kvalitní řízení městské dopravy. V okamžiku, kdy si každý tramvaják dnes přepíná semafory jak se mu zlíbí a tím likviduje už tak velmi pofiderní zelené vlny, je celý hybrid leda tak ku srandě králíkům a hlavně napakování se na nějaké té dotaci ...
Jak může někdo vážně napsat takovou blbost, že auto ujede nějakou cestu zadarmo.
Vlastně může, s kopce, ale protože musí svítit, tak i to zadarmo není.
A kde budou stát ty elektrárny, které to budou živit, až/jestli někdy tento trend prorazí masově?
pole s řepkou, FVE, pole s řepkou, FVE ... tedy býval les, teď řepka ... tedy bývalo obilí, teď FVE ...
U recenzí hybridů a všech elektrovozítek mi zásadně vadí, že se do spotřeby nezapočítává opotřebení baterií, které je dost podstatné a vzhledem k jejich vysoké ceně i nákladné. Jsem přesvědčen, že při započtení amortizace baterií vyjde jízda na elektřinu podstatně dráž než na jakékoliv "fosilní" palivo.
Amortizace aku se do provozu elmobilů započítává standardně ve smyslu cena aku / (počet km na nabití * životnost aku v nabíjecích cyklech). Viz článek o těch elektroautech ze Slovenska.
investice cca 1,5M do auta, aby se to vyplatilo, tak by clovek mel jeste koupit solarni panely.
pres den pak muze auto nabijet a v noci jezdit
jen s tim mnozstvim co na km, to neni tak jednoznacne,ona se ta proukce jen presune nekam jinam