Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obnovený Hyundai i20: síla obyčejnosti

Hyundai i20 má lehce stravitelný design, jednoduchý, ale funkční interiér, bohatou standardní výbavu, jednoduché ovládání, bezproblémové jízdní vlastnosti a příznivou cenovou politiku. Mimo to se může pochlubit skvělým výsledkem v nárazových testech EuroNCAP a pětiletou zárukou. Právě vyjíždí jeho modernizované provedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

lolisek

i30

do i30 má daleko, to je moc povedené autoR^

0/0
30.5.2012 10:52

GenEtt

Asijská značka pro sociálně slabé

mě nezajímá !

+1/0
27.5.2012 15:22

Modrý a zelený blesk

Re: Asijská značka pro sociálně slabé

No, tak to nečtěte, ne?

0/0
28.5.2012 9:54

legnaw

Re: Asijská značka pro sociálně slabé

my vime ze tebe zajima ukrajinska znacka pro socialne slabe.... Tavria

0/0
28.5.2012 10:36

computer

Re: Asijská značka pro sociálně slabé

Koupil jsem jej manželce. Velký volant, pohodlná sedadla, dobře se s ním zaparkuje. Fajn autíčko. Bohužel nic pro duševně slabě.

0/0
29.5.2012 18:25

11galuus12

Děkuju pěkně, z Turecka jsem měl Toyotu...

+1/0
25.5.2012 22:19

legnaw

Re: Děkuju pěkně, z Turecka jsem měl Toyotu...

ja krabicku fiku a med

0/0
28.5.2012 10:36

Dewils1

!

nenadchne ale ani neurazí R^

0/0
25.5.2012 16:06

K.Bartak

A co říkáte na

nový Peugeot 208

0/0
25.5.2012 10:41

kari.laz

Re: A co říkáte na

Viděl jsem ho naživo a jsem zklamaný. Snad na každém dílu je vidět nějaká snaha ho zpestřit a je to hrozně překombinované. Obzvláště zadní světla jsou hrozná. Jako auto pro ženskou by se to dalo pochopit, ale jinak je to strašák. Nepochopím, proč, když mají krásnou 5008 a 508, proč v podobném duchu neudělali i 208. To auto by se dalo popsat třemi slovy "všeho moc škodí"

0/0
25.5.2012 11:01

K.Bartak

Re: A co říkáte na

Já jen, že jsem to již řídil - 1.6 benzin v plné palbě - předváděčka. Tak by mě zajímalo co na něj říkáte.

0/0
25.5.2012 11:15

jisi258

Re: A co říkáte na

no proste je to typicky francouz dnesni doby.. chlapci uz nevedi coby a vysledek je velmi rozpacity.

0/0
25.5.2012 11:19

PiPiiiiiK

Re: A co říkáte na

Souhlasím, pažouti jsou pro mě nejhezčí v tomto pořadí (aktuální ceník)...RCZ, 508, 5008, 308 CC. Zbytek mi přijde strašně ošklivej, jak externě, tak interiérem.

Ale pokud bych se měl rozhodovat mezi prckama od Hyundé, Kii a Pežota, asi bych si nevybral a zvolil ojetinu :-(

0/0
25.5.2012 11:24

rafton

Re: A co říkáte na

Souhlasím Peugeoti s pětkou na začátku jsou mimořádně krásná auta.

0/0
25.5.2012 11:58

taknevim

Re: A co říkáte na

Kup si Yaris

0/0
25.5.2012 12:57

K.Bartak

Re: A co říkáte na

Ten nemusí být špatný. Jel jsi v něm?

0/0
25.5.2012 13:03

jisi258

Re: A co říkáte na

Yaris by nebyl spatny, kdyby se u Toyoty nezblaznili a nechteli za to 300 tisic nebo kolik za benzin . I Mazda2 je za  270 tis dost predrazena. To ze koupite Yaris v dieselu za tusim 400tis Kc uz radeji vubec nekomentuju ;-D

+1/0
25.5.2012 14:33

taknevim

Opel Corsa už se bojí...

+1/0
25.5.2012 10:36

legnaw

Re: Opel Corsa už se bojí...

ceho? ze se jich rocne proda dvacet?

0/0
25.5.2012 10:51

K.Bartak

Re: Opel Corsa už se bojí...

Nepřeháněj, těch Corsiček se prodá minimálně 120 ;-D:-P

0/0
25.5.2012 11:01

jisi258

Re: Opel Corsa už se bojí...

Corsa je starej krap, stejne jako tahle i20. V segmentu miniaut uz je horsi jen Panda :-).

Hyundai si trochu timhle faceliftem nadelal do vlastniho hnizda, protoze i30 je pomalu etalon tridy, na ktery se momentalne nechyta ani soucasny Golf .. muj nazor.

0/0
25.5.2012 11:25

Baxter

Re: Opel Corsa už se bojí...

i20 a Corsa jsou malé vozy tedy třída B. Miniauta jsou o třídu níž, sem patří i10, Picanto nebo Citigo. V segmentu miniaut je Panda etalonem třídy na který se plečky typu citigo, i10 nebo Picanto nechytají ani náhodou.:-)

0/0
25.5.2012 15:15

jisi258

Re: Opel Corsa už se bojí...

ha, tak Pandu jsem povazoval za trochu mensi mini nez je... no, ale to je stejne jedno, nekoupil bych si ji , trebas je mozna mezi slepymi jednookym kralem ;-D

0/0
25.5.2012 16:15

Olds

Re: Opel Corsa už se bojí...

Panda etalon?

Jedině jako vtip.

Měl jsem možnost v rámci testování Citigo jezdit i s ostatními auty této třídy - s trojčaty z Kolína , i10, Picantem, Sparkem, Pandou atd. a můžu naprosto zodpovědně říct, že Panda byla s přehledem ze všech nejhorší. Jediné dobré na ní byl příjemný zvuk a jízdní vlastnosti 4 válcového motoru. Ale jinak totální plečka.

0/0
25.5.2012 18:09

Koudelka-STS-Brod

Re: Opel Corsa už se bojí...

...."Jediné dobré na ní byl příjemný zvuk a jízdní vlastnosti 4 válcového motoru"...tak nevím, není toto citované u auta vlastně to nejdůležitější? Tak proč ta "totální plečka" ? ?

0/0
25.5.2012 18:47

pikacu

Re: Opel Corsa už se bojí...

To jsem taky nepochopil.;-D

0/0
26.5.2012 7:14

cenzore_zdar

Re: Opel Corsa už se bojí...

ty jses taky etalon. Etalonem je Suzuki Wagon R+, dnes Suzuki Splash a ve spolupraci se ve stejne dobe vyrabel Opel Agila A, Opel Agila B. To jsou auta na urovni! Panda je jejich kompromis (vsak byla skoro o 70 tisic levnejsi). Vyhoda Suzuki a Opelu byla hlavne uvnitr a v motorizaci. Ty auta na svoji velikost a vahu meli 55kW az 63kW motory. Panda mela 44kW a taky to podle toho jezdilo.

0/0
26.5.2012 14:25

trikratzabanovanylajos

me to pripada i po ty modernizaci

takovy nejaky korejsky, jako kazetak z trznice.

0/0
25.5.2012 10:00

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: me to pripada i po ty modernizaci

Něco jako Smasung, takové mobily nebo televize jak z tržnice...;-D

0/0
25.5.2012 10:12

jisi258

Re: me to pripada i po ty modernizaci

hm, to je proste vec nazoru.. Mi se ten interier nelibi, nesnasim nabubrele plasty, zbytecne a trcici cudliky a ostre hrany, ovsem nesnasim ani holobyt design, ktery ma Citigo. Nemam rad ani lacine retro interier, jak to ma Fiat 500 , i kdyz proti tem 2ma tragedum zminenych predtim je to uplne jina liga. Osobne bych do miniauta volil neco ve stylu mazda 2 .. jednoduche a funkcni.

0/0
25.5.2012 10:23

K.Bartak

Re: me to pripada i po ty modernizaci

Zvláštní, každému se líbí něco jiného 8-o. A teď, kdo má tu "pravdu"? Ten, kdo to víc vyřve, nejlépe anonimně na netuRv

0/0
25.5.2012 10:29

K.Bartak

Re: me to pripada i po ty modernizaci

Za hrubku se stydím:-(

0/0
25.5.2012 10:30

trikratzabanovanylajos

Re: me to pripada i po ty modernizaci

spis je to o tom, kdo na co ma. pokud by vsechny auta v dany tride staly stejne zajimalo by me kdo by si tu i20ku dobrovolne vzal. porovnej to treba s novou fiestou, mazdou2. nebe a dudy, zvenku i zevnitr.

+1/0
25.5.2012 10:33

K.Bartak

Re: me to pripada i po ty modernizaci

Aby jsi nebyl přeškvapen.

0/0
25.5.2012 10:37

jisi258

Re: me to pripada i po ty modernizaci

Osobne bych taky sel do mazdy2, na trhu miniaut podle me jasna volba .. akorat clovek musi akceptovat tu cenu. Kdybych zas setril co to jde, tak beru rovnou Dacii Sandero. Je to sice krap, ale docela spolehlivy a zbytek konkurence taky neni buhvijakym vejlupkem krasy. I20 je pro me v tomto ohledu zklamanim.

0/0
25.5.2012 11:47

trikratzabanovanylajos

Re: me to pripada i po ty modernizaci

jj, televize do kterejch po 2 letech nesezenes nahradni dil a musis ji vyhodit. to je vyhra R^

0/0
25.5.2012 10:30

K.Bartak

Re: me to pripada i po ty modernizaci

Jak ti funguje Tesla?

0/0
25.5.2012 10:31

trikratzabanovanylajos

Re: me to pripada i po ty modernizaci

u tchyne asi 20let beze ztraty kyticky.

0/0
25.5.2012 10:39

K.Bartak

Re: me to pripada i po ty modernizaci

Vážně? A pouští ji někdy8-o

0/0
25.5.2012 10:42

trikratzabanovanylajos

Re: me to pripada i po ty modernizaci

co myslis, jako zenska v duchodu. akorat uz na to moc nevidi, ze prej potrebuje vetsi.

0/0
25.5.2012 10:46

K.Bartak

Re: me to pripada i po ty modernizaci

To znám, akorát to není o velikosti, ale že už tam není skoro co vidět;-D. Pradědečkovi to stačilo, dědečkovi taky, táta byl spokojený a mladýmu se ten pytlíček čaje zdá už vymáchaný ;-D;-D

0/0
25.5.2012 10:59

trikratzabanovanylajos

Re: me to pripada i po ty modernizaci

divil by ses, jak ta CRT 55cm obrazovka pekne kresli.

0/0
25.5.2012 11:07

K.Bartak

Re: me to pripada i po ty modernizaci

To máš pravdu, že bych se asi moc divil. Jen ze zvědavosti, copak to je za model ta  Tesla CRT 55cm ?8-o

0/0
25.5.2012 12:14

K.Bartak

Re: me to pripada i po ty modernizaci

Hyundai - taková malá Korejská firmička;-D . To mi bouráci s naším zkrachovalým průmyslem, případně pod cizím kapitálem, to jsme jiní bouráci :-P. Ne jak nějací Korejci. Byl jsi tam někdy? Tak nejdál za humny, co?

0/0
25.5.2012 10:20

trikratzabanovanylajos

Re: me to pripada i po ty modernizaci

co to blabolis? bavime se o modernizovanym hyundai i20, kterej je proste hnusne plastovej, nic vic.

0/0
25.5.2012 10:26

littlemoon

Re: me to pripada i po ty modernizaci

a které auto v téhle cenové relaci je lepší ??

0/0
25.5.2012 10:27

K.Bartak

Re: me to pripada i po ty modernizaci

Přece to jeho - např. Ford Mondeo 1,8i r.v. 1999;-D

0/0
25.5.2012 10:35

trikratzabanovanylajos

Re: me to pripada i po ty modernizaci

definuj lepsi - pokud za to povazuju interier co nevypada jako kazetak z trznice a exterier co nevypada jako 10let starej, tak je to clio, p207, fabia, grande punto, fiesta. tipcars.com a filtr na cenu do 200.000kc.

0/0
25.5.2012 10:44

littlemoon

Re: me to pripada i po ty modernizaci

no nevím ale levné plasty nebo navrch huj vevnitř fuj to mají všichni podobné .Věc designu to je individuální. Já osobně proti korejcům nic nemám na východ od Evropy to je drtivá většina aut a k tomu japonci. Viděl jsem Hyundaiky co měly namotáno 400-500 tis bez problémů a s mizivou údržbou a po těchto zkušenostech jsem změnil názor i averzi .Otázkou je jestli evropská produkce nebude "šizená" .

0/0
25.5.2012 10:56

trikratzabanovanylajos

Re: me to pripada i po ty modernizaci

ja k nim zadnou averzi nemam, naopak ocenuju kam se za poslednich 10 let dostali. i kdyz mit vlastni vyvoj vs pretahnuti lidi a kopirovani je rozdil, ale budiz. nicmene to co z nich pada v segmentu malych aut je proti konkurenci nacichly levnotou a asijskou skolou a svoje penize bych za to nedal. evropska produkce je "sizena" bez debat i kdyz treba MB v poslednich modelech sel kvalitativne nahoru, sam to priznal ze mel slabsi roky.

0/0
25.5.2012 11:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.