- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
byl financem na hranicích. Žlutočervená motorka se sajdkárou ve formě Zeppelina. Motor byl dlouhozdvihový JAP, jaký se používá i v plochodrážních motorkách. Kvůli dlouhému zdvihu má velkou chladicí plochu válce, táhl dobře i v kopcích.
Já osobně bych na něco takového nesedl, brzdy opravdu jenom na ozdobu, bubnové a příliš slabé a 300 kilo je na takovou motorku už moc. Ty dva vysávače za zadní sedačkou měl také. Moji veteráni jsou tak 60 kilo těžcí, kolem roku 1962 vyrobený Zündapp ZA25 a dvě Hondy PA50 s Variomaticem.
jak se dostal do Čechie Jap?
veterán pěkný, ale v čem tkví výhoda 3 metrové motorky?
Rekl bych,ze v tom, ze v te dobe byla auta moc draha a motorky byly dostupnejsi..a aby se na ni veslo vic lidi, tak musela byt delsi.
vsechno co bylo v cz dobre a cim se chvalime delali nemci, becherovka, plzenske, budejovicke, tatra, praga, jawa (zakoupena v leipzig) Hlevne ze dneska vsichni na nemce nadavaji, ale bez nich by jsme byli pres 2sv. jak nasi bratri polaci nebo slovaci
nějak to nadávání na Němce už utichá... nebýt soudruha prezidenta nebo soudružky Bobošíkové tak už nám to nikdo nebude připomínat. Ti němečtí nacionální socialisti už nežijí, za to čeští zlodějští komunisté jsou zde ještě všude.
Dva melouny navíc ale bohužel nemám. Tak se holt budu jen koukat. Zdravím všechny milovníky veteránů!
delaji autenticke repliky v Hradci a jdou za1 1/2 melouna jenom problem je z otacenim
na navsi.Musi se na nekolikrat a zase se frci rovne.Jinak mam rozpracovanou Sportku v USA a bude na slezine v Lipe za par let.Z VTwin motorem jinak konstrukcne uplnr identicka k originalu. Pozdrav do Kladna.
jeho strojům se dá věřit. ALE - Když jsem se začínal motat kolem veteránů, Čechie byla mým snem. Už není. Kdo je alepoň trochu v obraze, ví svoje. Klíčové jsou v článku dvě věty: "Albin Hugo Liebisch, konstruktér motocyklů, vyrobil kolem osmnácti set böhmerlandů. Kolik se jich zachovalo do dnešních dnů se přesně neví." Možná, kdyby dnes Hugo žil a dal by si tu práci spočítat, kolik strojů se zachovalo a kolik se "zachovalo", byl by velmi, velmi překvapen. Nechtěl bych být tím znalcem, který má za úkol prověřit, podle svého nejlepšího vědomí a svědomí, které stroje jsou originály a které dokonalé (všechna čest českým ručičkám) kopie.
mi se ta motorka nelibi, i na tu dobu to bylo zastarale. Radsi bych mel doma Jawu Hurikana
ze Liebischovy pri odsunu vypadlo nekolik zubu. Asi nekde zakopl.
..a taky si natáhl záda, když hajloval.
nádhera, špička. Najít pod podlahou Rathovu krabičku, tak ty dva milionky investuju :)
Kdyby se to vyrabelo dneska, tak by to stalo tak 100 tisic max, trosku nepomer s tou cenou, co za to plati sberatele .
Jsou i jine zajimave raritky, technicky dokonalejsi a mene proflakle.
motorky v garáži
To by byl pěknej "inteligent". Kde by se na té motorce chtěl projet?To se může ukrást a dál nic.
když je ta sidecara uprostřed vozovky.
Asi místo pro tchyni. když moc remcá, tak vykouknout za jedoucím kamionem, když v protisměru jede jiný nákladák a je v tu ránu po remcání :-)