Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legenda je zpátky: Renault resuscitoval alpinku, samozřejmě modrou

Po téměř dvaceti letech legendární značka z francouzského Dieppe opět přichází s novým modelem. Novinka, která je prozatím pouze konceptem, svým označením odkazuje na nejslavnější alpinku z přelomu šedesátých a sedmdesátých let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jisi258

Zbytecny koncept

jako designova studie to neni nic moc, jenom rozmelnuje nazev Alpine, ale sam o sobe neprinasi nic svetoborneho. A k cemu je koncept, ktery nema sanci byt homologovan .. jakoze auto bez ABS  a ESP v Evrope tezko kdy do nejakeho autosalonu dorazi. To ze ma samosvorny diferencial se jaksik u EU papalasu nepocita.

Perlicka nakonec... motor vzadu ? a kde tak asi.. to jako na tech odhadem 30 centimetrech za zadni napravou ? A tam jako nacpali sestivalec 3.5 litru ? To je nesmysl. Podle me to ma urcite motor uprostred a za nim prevodovku. Jako to ma Boxster, respektive v tomto pripade spis Cayman.

0/0
7.6.2012 11:14

Beren95

Spolehlivost

Mě se na celém autě nejvíc líbí to oranžové oko na lano (nebo tyč) v prostředku čumáku ;-D. To asi nepočítají s moc dlouhým dojezdem na vlastní pohon...;-)

+2/0
5.6.2012 11:47

oldfashioned Kokodák v1

Re: Spolehlivost

;-DR^

0/0
5.6.2012 12:26

orangexx

Re: Spolehlivost

Tady to samozřeejmě může být vtipné až úsměvné... :-) 

Současná realita ovšem je taková, že poslední zhruba 4 roky by Škodovka dala nevím co za to, kdyby mohla dosáhnout na úroveň spolehlivosti Renaultu. 

Toho u nás prozatím ničí hlavně pověst mizerie výroby z období 2000-2005.

Si toho všimli i v DE - jak v Adacu, tak v Dekra.

+2/0
5.6.2012 13:41

stopkomunistum

Re: Spolehlivost

Zkuste se zamyslet a posoudit to objektivně. Nejsem žádnej fanda Škody, ale srovnávat ji s Renaultem kretý je o třídu ne-li o dvě horší mi přijde dost hloupé.

0/0
5.6.2012 14:27

orangexx

Re: Spolehlivost

Neříkám, že je to absolutní špička. Snad jsi schopen připustit změnu.

Teda pokud nežiješ z minulosti, nejsi zaslepený značkou a nejsi zblblý hospodskými kecy ( můj kamoš odborník povídal ). 

http://auto.idnes.cz/specialni-priloha.aspx?y=automoto/statistiky-spolehlivosti-aut-adac-2012.htm

+2/0
5.6.2012 14:58

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: Spolehlivost

Nevím. Já mám s civilními auty od VW a Renault/PSA osobní zkušenost a narozdíl od němců mě frantíci nikdy nikde nenechali. Nemluvě o jízdním komfortu ..

+1/0
6.6.2012 10:38

mcmajk

Re: Spolehlivost

No zrovna škodovkáři by měli pomlčet... Nejlepší auto od škodovky je škoda fabia s2000 a tím to začíná a končí... Tak hurá všichni sedněme do šrotu 1.2 HTP a nechme se unášet neporuchovými vozy ;-D a že by byl Renault o dvě třídy horší? Tak to je holý nesmysl

+1/0
5.6.2012 16:28

JeFFik

Re: Spolehlivost

No tak o tři.... nebuď takový hnidopich...;-)

0/0
5.6.2012 17:07

truthspeaker

Re: Spolehlivost

Ty si myslis, ze tohle auto pojede treba na Brnensky autodrom pres tu megaderavou prijezdovou "komunikaci" po vlastni ose?

0/0
5.6.2012 13:55

J.E.

Re: Spolehlivost

Je vidět, že jste tam již dlouho nebyl, je tam udělaná nová příjezdová komunikace ;-)

0/0
9.6.2012 10:12

bez vysvětlení - smazán

krásný auto

Tento kousek se Ranaultu opravdu povedl. R^

0/0
5.6.2012 11:44

Gorila ze spisu

No, úplně původní model byl Alpine A106

pak 108 a pak 110. Ale já chápu, že když píšu novinovej článek, tak si přece nebudu zjišťovat všechny podklady. Názvem 110 odkazují na nejslavnější.

0/0
5.6.2012 10:39

LeniLuki

Resuscitace

Tahle resuscitace se teda Renaultu nepovedla, původní alpinka je nádherný kus automobilové historie, nalepit na tuhle modrou placku se spoilery nápis Alpine chce asi hodně silný žaludek, původnímu vozu nesahá svým vzhledem ani po kotníky...Rv

0/0
5.6.2012 10:02

_Xeon_

:

A 108 z Škoda 110R...

0/0
5.6.2012 8:57

rha

jedno z nejslavnejsich Rally aut

a predelavka nemuze ani na silnice druhe tridy. Tak nevim jestli se trefili tim jmenem.

Jak predelavka Jeepu na F1. Rv

+1/0
5.6.2012 8:38

gewet

přiznám se...

že jak francouzský auta nemusím, tak původní 110A je můj skoro nejvíc největší sen

+1/0
5.6.2012 8:24

piiter

Re: přiznám se...

Tak to jsme dva, co máme stejné sny:) Já slintám ještě po R8 Gordini:)

0/0
5.6.2012 8:39

pavelthelong

Re: přiznám se...

tady se da i koupit, ale jako veteran stoji stale skoro 30.000 eur http://suchen.mobile.de/auto-inserat/renault-alpine-a110-valls/161904174.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=20700&makeModelVariant1.modelId=40&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT R8 Gordini je na stejnem serveru za pouhych 22.000 eur :-(

0/0
5.6.2012 9:34

deméter

proc radeji nevyviji neco jako je fabie?

+2/0
5.6.2012 6:36

bee027

Re: proc radeji nevyviji neco jako je fabie?

;-DR^

0/0
5.6.2012 8:05

truthspeaker

Re: proc radeji nevyviji neco jako je fabie?

to národ škodovkářů nemůže pochopit [>-]Rv

0/0
5.6.2012 8:15

bouky

Re: proc radeji nevyviji neco jako je fabie?

treba jim do toho nikdo nekeca co muzou a co ne !

0/0
5.6.2012 10:10

quagaar

Re: proc radeji nevyviji neco jako je fabie?

on renault nedělá auta jako fabie? 8-o

0/0
5.6.2012 11:59

Leisy

Re: proc radeji nevyviji neco jako je fabie?

Diky bohu ne.

0/0
5.6.2012 16:08

MaC707

hmm

pokud to nebude řídit Hubáček, tak to nestojí za to

0/0
5.6.2012 1:20

Výron inteligence

Re: hmm

posadil bych do toho Engeho, ten by jim ukázal, jak se z toho dá udělat během chvíle hromada šrotu. ;-D

0/0
5.6.2012 7:59

Homer _14

Re: hmm

A kam to nakonec "umělec" Enge dotáhl... že kvůli tomu musel jeho papá zničit kariéru Janišovi, který byl 100x lepší než Enge. Ten by Janišovi mohl akorát tak nosit svačinu a leštit sklo na přilbě. Na víc neměl, nemá a mít nebude.

0/0
5.6.2012 9:27

quagaar

Re: hmm

anebo Standa Volejník

0/0
5.6.2012 11:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.