Diskuze
Legenda je zpátky: Renault resuscitoval alpinku, samozřejmě modrou
Děkujeme za pochopení.
jisi258
Zbytecny koncept
jako designova studie to neni nic moc, jenom rozmelnuje nazev Alpine, ale sam o sobe neprinasi nic svetoborneho. A k cemu je koncept, ktery nema sanci byt homologovan .. jakoze auto bez ABS a ESP v Evrope tezko kdy do nejakeho autosalonu dorazi. To ze ma samosvorny diferencial se jaksik u EU papalasu nepocita.
Perlicka nakonec... motor vzadu ? a kde tak asi.. to jako na tech odhadem 30 centimetrech za zadni napravou ? A tam jako nacpali sestivalec 3.5 litru ? To je nesmysl. Podle me to ma urcite motor uprostred a za nim prevodovku. Jako to ma Boxster, respektive v tomto pripade spis Cayman.
Beren95
Spolehlivost
Mě se na celém autě nejvíc líbí to oranžové oko na lano (nebo tyč) v prostředku čumáku . To asi nepočítají s moc dlouhým dojezdem na vlastní pohon...
bez vysvětlení - smazán
krásný auto
Tento kousek se Ranaultu opravdu povedl.
Gorila ze spisu
No, úplně původní model byl Alpine A106
pak 108 a pak 110. Ale já chápu, že když píšu novinovej článek, tak si přece nebudu zjišťovat všechny podklady. Názvem 110 odkazují na nejslavnější.
LeniLuki
Resuscitace
Tahle resuscitace se teda Renaultu nepovedla, původní alpinka je nádherný kus automobilové historie, nalepit na tuhle modrou placku se spoilery nápis Alpine chce asi hodně silný žaludek, původnímu vozu nesahá svým vzhledem ani po kotníky...
rha
jedno z nejslavnejsich Rally aut
a predelavka nemuze ani na silnice druhe tridy. Tak nevim jestli se trefili tim jmenem.
Jak predelavka Jeepu na F1.
gewet
přiznám se...
že jak francouzský auta nemusím, tak původní 110A je můj skoro nejvíc největší sen
piiter
Re: přiznám se...
Tak to jsme dva, co máme stejné sny:) Já slintám ještě po R8 Gordini:)
Výron inteligence
Re: hmm
posadil bych do toho Engeho, ten by jim ukázal, jak se z toho dá udělat během chvíle hromada šrotu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.