- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jako designova studie to neni nic moc, jenom rozmelnuje nazev Alpine, ale sam o sobe neprinasi nic svetoborneho. A k cemu je koncept, ktery nema sanci byt homologovan .. jakoze auto bez ABS a ESP v Evrope tezko kdy do nejakeho autosalonu dorazi. To ze ma samosvorny diferencial se jaksik u EU papalasu nepocita.
Perlicka nakonec... motor vzadu ? a kde tak asi.. to jako na tech odhadem 30 centimetrech za zadni napravou ? A tam jako nacpali sestivalec 3.5 litru ? To je nesmysl. Podle me to ma urcite motor uprostred a za nim prevodovku. Jako to ma Boxster, respektive v tomto pripade spis Cayman.
Mě se na celém autě nejvíc líbí to oranžové oko na lano (nebo tyč) v prostředku čumáku . To asi nepočítají s moc dlouhým dojezdem na vlastní pohon...
Tento kousek se Ranaultu opravdu povedl.
pak 108 a pak 110. Ale já chápu, že když píšu novinovej článek, tak si přece nebudu zjišťovat všechny podklady. Názvem 110 odkazují na nejslavnější.
Tahle resuscitace se teda Renaultu nepovedla, původní alpinka je nádherný kus automobilové historie, nalepit na tuhle modrou placku se spoilery nápis Alpine chce asi hodně silný žaludek, původnímu vozu nesahá svým vzhledem ani po kotníky...
a predelavka nemuze ani na silnice druhe tridy. Tak nevim jestli se trefili tim jmenem.
Jak predelavka Jeepu na F1.
že jak francouzský auta nemusím, tak původní 110A je můj skoro nejvíc největší sen
Tak to jsme dva, co máme stejné sny:) Já slintám ještě po R8 Gordini:)
posadil bych do toho Engeho, ten by jim ukázal, jak se z toho dá udělat během chvíle hromada šrotu.