Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Navrch evoluce, pod ní revoluce: Audi A3 jako předvoj golfu a octavie

Náskok díky technice – na tento často vysmívaný reklamní slogan Audi má nová A3 tentokrát právo. Je to úplně nové auto, i když na první pohled se předchůdci hodně podobá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MartyKO

Reklamština

Krásnej článek psanej reklamštinou. Revoluce která vlastně znamená zavedení levnějšího a horšího řešení zadní nápravy torzkou je vychválena téměř do nebes. Rv

+5/0
31.5.2012 23:18

tomtop

Re: Reklamština

u mě už díky tomuto článku padlo rozhodnutí, že nové auto nebude Škoda....

0/0
1.6.2012 7:51

Dewils1

....

no ale za půl mega:-/Rv

+1/0
31.5.2012 16:09

josefl

Koukám

Už dohnali to, co BMW mělo před deseti lety.

0/0
31.5.2012 15:39

Crocodylus anthropophagus

Re: Koukám

Pravda - ty to asi musíš vědět nejlíp, když ti konečně na to deset let staré BMW dali v áčkách úvěr... ;-D

0/0
31.5.2012 15:49

josefl

Re: Koukám

Za 1,5 melounu, jenom lehce nabouraný kompakt a platím jenom 25% úroky. No neber to. Do aček ani náhodou. Chtěl jsem jim prodat nebouranou, servisovanou se servisní knížkou a v ČR koupenou pětku, třílitr, diesel, 5 let starou, prvý majitel, najeto 180 tisíc. Kůže, navigace, vestavěná TV, přepínání sport, komfort automaticky, automat, prostě, co šlo, to tam bylo. K tomu sada zimních kol. Chtěli mi za ní dát 80 tisíc.

0/0
31.5.2012 23:46

čavéz

No

kdo chce prosím já si svou AR 156 V6 ponechám.

0/0
31.5.2012 15:11

Crocodylus anthropophagus

Re: No

Ono by ti stejně nic jiného nezbylo. Kdo by ten krám od tebe chtěl? ;-D

0/0
31.5.2012 15:43

čavéz

Re: No

Buď v klidu za německou sračku bych to nevyměnil-kromě BMW M1,Audi Quatro sport S1,Porsche 959 vostatní je na h.....

Jo a je to už pátá Alfa a neměnil bych ;-D

0/0
31.5.2012 19:40

Crocodylus anthropophagus

Re: No

Mám obavu, že výměnou za to tvoje posunovadlo bys na tyhle auta dostal tak sadu pneumatik a to ještě mírně jetých a bez disků... ;-D

0/0
31.5.2012 21:27

čavéz

Re: No

Tak to já samozřejmě vim.Jen jsem chtěl naznačit co jedině z dojčlandu akceptuji jo a zapomněl jsem na BMW M635CSI

0/0
31.5.2012 22:29

dezo007

žiguli

dalsi auto na prt,nema to v praxi zadne vyuziti,treba na zadni sedacky se vubec nevkeze bojler,na strechu vana a ten malý kufr broboha kdo to navrhoval!!!!dyt se do nej nevleze ani par okapu

0/0
31.5.2012 11:43

rotwailer

Audi A3 jako předvoj golfu a octavie.....

jo jo stačí zavřít dveře. A hned poznáte rozdíl od ostatních paskvilů............

0/0
31.5.2012 10:59

nakej_nick

vysvětlete prosím laikovi

co je to upovídané řízení?

0/0
31.5.2012 10:43

PLeon

Re: vysvětlete prosím laikovi

Jednoduse receno rizeni, ktere prenasi to co se deje pod koly i do volantu. Obecne Skoda, VW je gumove, neupovidane, protipol je treba Ford, ktery je silne upovidany,. Pokud si zkusis treba pasata a presednes do Mondea nebo naopak, tak ten rozdil poznas okamzite, ten rozdil je opravdu obrovsky.

0/0
31.5.2012 10:58

nakej_nick

Re: vysvětlete prosím laikovi

aha - no jestli stačí z Focusu do Astry nebo oktávky, tak už mám jasno - i když ten termín teda ...

0/0
31.5.2012 11:15

l.g

Úžasné

Nové řešení MQB? A zákazník to nějak pozná? Dokonce ani cena nebude nižší. Naopak.

Takže celé MQB je naprosto úžasné, ovšem jen pro výrobce, který ušetří na vývoji modelových řad a vidělá tak víc.

0/0
31.5.2012 10:09

radaumacher

Re: Úžasné

A já nevěřil, že může být negramotnost v Česku takový problém...

+2/0
31.5.2012 11:27

pokerias

Re: Úžasné

no, ty si na sebe NEVIDĚLÁŠ..

0/0
31.5.2012 14:31

Dusan321

Dobry paradox

Problem torzni pricky je, ze ji lze vyladit tak, ze bude k nerozeznani od multilinku ovsem pouze na kvalitni silnici. Na nekvalitni silnici pozna rozdil i uplne kopyto, protoze jednoducha zadni naprava na nerovnostech v zatackach odskakuje. Takze tady se dobre ukazuje jak uz koncern prdi na Ceskou republiku, kdyz necha ceskou automobilku vyrabet auta, ktera jsou nevhodna pro mistni podminky. V zapadni Evrope s lepsimi silnicemi bude OIII jizdnim projevem srovnatelna s Audi. V kazdem pripade je to dobra zprava pro Hyundai, ktery ziska vyznamny naskok. Samozrejme Skodovka jako vzdycky doda obrovsky kufr pro chalupare, ale technicky to auto v kazdem pripade na aktualni korejskou produkci stihat nebude.

+7/0
31.5.2012 9:44

kagemusha

Re: Dobry paradox

Á - pán je znalec :-) Co pak má pán doma před domem? Dacii Logan? Ladu 1500? Možná něco od Mountfieldu. Protože takovéhle odborné pindy o ničem jiném nesvědčí. Ostatně až bude "Hnůjdej" nebo jak se to jmenuje před AUDI díky technice, bude nejspíš stát na šrotišti před hydraulickým lisem, kam jeho konkurenti ještě dlouho patřit nebudou. [>-]

0/0
31.5.2012 10:38

Dusan321

Re: Dobry paradox

V nizsi stredni neni kvalita auta dana nejakym "naskokem vuci technice", ale ciste tim jak moc a do ceho chce konkretni vyrobce investovat. Jakakoliv z hlavnich automobilek na trhu ma technologie na to postavit lepsi auto nez cokoliv co je aktualne k dispozici, ale v tehle tride je to vzdy o kompromisech mezi technikou a vyrobnimi naklady. Hezky je to videt na tomhle konkretnim pripade, VW nedava do skodovky jednodussi zadni napravu, protoze by neumelo udelat slozitejsi, ale proste proto, ze Skodovka ma byt levne auto a tudiz je potreba snizit vyrobni naklady. Hyundai se naopak potrebuje vymezit vuci zavedene konkurenci, tak je ochoten vice investovat.

+5/0
31.5.2012 11:03

já George XVII

Re: Dobry paradox

hlavně Hyundai si to prozatím může dovolit, když je narozdíl od Škodovky silně dotován z našich daní. Takže se nelze divit, že může za nižší nebo stejnou cenu nabídnout technicky složitější výrobek. Otázkou je, jestli i kvalitnější. Já bych řekl, že ne. Jak už jsem dole psal, byl jsem vezen v Hyundai ix20 a v uskákanějším autě jsem neseděl. A obecně kvalita toho auta mi také nepřišla adekvátní. Interier smrděl jak vietnamská tržnice s botama, lak skoro prosvítá. Pokud bych si měl vybrat mezi Hyundaiem nebo Škodovkou (třeba služebák), tak ačkoliv jsem odpůrce VW koncernu, sáhl bych právě do jeho nabídky. Soukromě jezdím Volvem.

0/0
31.5.2012 11:29

trikratzabanovanylajos

Re: Dobry paradox

vcera jsem se mel moznost svyzt po dlouhy dobe octavii a prekvapilo me, jak je proti s60ce strasne uskakana a ma nepohodlny sedacky.  ja vedel, ze to bude rozdil, ale zarazilo me, ze az takovej a to jsem mel cukani to vymenit za octavii. jen za mnozstvi odkladacich prostoru ma u me +.

+1/0
31.5.2012 12:02

Dusan321

Re: Dobry paradox

S60 byla sice ve sve tride a dobe vyslovene podprumerne auto, ale stale je to auto o dve tridy vyse nez je Octavia, takze se neni az tak cemu divit. Navic porovnavat sedacky je uz nepratelske vuci Skodovce, protoze OII je znama tim ze ma sedacky zoufale a naopak Volvo je zname tim, ze sedacky jsou to jedine co opravdu umi z aut delat.

+3/0
31.5.2012 12:23

já George XVII

Re: Dobry paradox

Dusane, Vás bych na základě příspěvků z vícero diskuzí typoval na vlastníka nějaké nudné předražené podpremie, že stále kopete do Volva. Že Vy máte Toyotu? ;-D

0/0
31.5.2012 12:51

Crocodylus anthropophagus

Re: Dobry paradox

Já tedy za nudnou předraženou podprémii považuji Volvo. Toyota je úplná tuctovka.

0/0
31.5.2012 15:48

ziiv

Re: Dobry paradox

Georgi, nesahejte mi na Toyotu - 8 let bezproblemoveho provozu a moje manzelka doted "nakupni tasku" - Straletku posledni generace provozuje. Leju do toho akorat benzin a 1x rocne olej a 2x roce prezuji. Vic to auto nepotrebuje. Na premiove znacky, ktere v servisu stoji pravidelne desetitisice (slysim to kolem sebe furt), kaslu. Ted jezdim 6 let starym Forestrem a "servis" potrebuje jak u Toyoty. A to ho prohanim obcas hroznymi cestami.

Asi jsem divny ridic, ale spolehlivost je pro me na 1.miste. Nesizene STK projizdim "bez ztraty bodu".

Podotykam, ze jsem predtim mel Skodovku a VW a co se tyce spolehlivosti, nesahali jim ani po kotniky. Na nacancany interier a dalsi "vychytyvky pro divaky" kaslu. Dulezite pro me je, ze negarazovane auto rano na prvni tuk startuji i v  -20 C a zatim me nikdy nenechalo ve stychu.

0/0
1.6.2012 7:36

trikratzabanovanylajos

Re: Dobry paradox

ad "vyslovene podprumerna" a "je zname tim" - ma to nejakej duveryhodnej zdroj nebo je to agentura jpp? skutecne je O o dve tridy niz nez s60?

0/0
31.5.2012 12:52

tomtop

Re: Dobry paradox

nejen chalupáři potřebují kufr - do běžného hb normální kočátek nedostanete.

0/0
1.6.2012 7:54

Spytihnef

Podobné?

Octavia tak měla modernější základ než tehdejší golf. Letos to bude podobné. Na modulární platformě MQB dorazí po audině nový golf (autosalon v Paříži v září) a pak v závěsu nová octavia.Zdroj: http://auto.idnes.cz/jak-jezdi-nova-audi-a3-0rl-/auto_testy.aspx?c=A120530_130532_auto_testy_fdv

V 96 mela Oktavka modernejsi podvozek nez Golf, letos bude mit ten modernejsi podvozek driv Golf. Co je na tom postupu podobne? Osobne by se mi tam misto podobne hodilo slovicko naopak.

+4/0
31.5.2012 8:53

tomtop

Re: Podobné?

to bude mít Golf také torzní příčku ? Docela pochybuji...

0/0
1.6.2012 7:55

janbrezen

proste koncernovy auto

vychvalovana mopularni platforma, to neni zadna vyhoda pro zakazniky, leda ze by je tesilo ze sousedova fabka o 300 levnejsi ma tretinu dilu stejnych

+2/0
31.5.2012 8:51

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Modulární platforma je taky jen reklamní slogan

... něco podobného koncern VW využíval už v 90. letech. Jasně, v té době ta "variabilita" platforem nebyla tak dokonalá, ale různé rozvory, rozchody, nápravy či způsob pohonu byly už tehdy - Passat, Superb, A4, A6, to vše se lišilo rozvorem či rozchodem, mohly mít vzadu jinou nápravu, mohly mít pohon předních nebo všech kol, vrcholné verze s osmiválci měly odlišnou i přední nápravu atd atd.

0/0
31.5.2012 8:43

jisi258

Re: Modulární platforma je taky jen reklamní slogan

a vrcholem toho byl Roomster, vepredu Fabie, vzadu Octavie a uprostred pravouhla krabice :-).

+2/0
31.5.2012 8:47

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: Modulární platforma je taky jen reklamní slogan

To máte pravdu, na tem jsem úplně zapomněl :-)

0/0
31.5.2012 8:49

0xf

tak to je skvele

ze ten uber motor jede na dva valce... by me zajimalo jaky cas mu trva nez se z te letargie pri kicdownu probere... ty moderni auta nemaj stavu ani v motoricky ani jinak...

0/0
31.5.2012 8:40

pikacu

naskok diky technice

je vysmivany slogan ? to jsem nevedel. podle me to je spise hjundaé, už neodoláte.

0/0
31.5.2012 8:35

Fikos

Re: naskok diky technice

Po nástupu nové i30 se už u VW moc nesmějí ;-)

+3/0
31.5.2012 9:39

vogele

Re: naskok diky technice

já jsem s i30 jel na golfa nemá ani náhodou

+2/0
31.5.2012 10:49

já George XVII

Re: naskok diky technice

ačkoliv celý koncern VW nemám přiliš v lásce, tak s Vámi musím souhlasit.

0/0
31.5.2012 10:56

tomtop

Re: naskok diky technice

s novou i 30 nebo se starou ? V tom je dost velký rozdíl...

0/0
1.6.2012 7:56

mace_jendu

design alá star wars trooper

proč vypadá každé nové audi jako trooper ze star wars? na to se fakt nedá dívat... a taková krásná auta to bývala...

0/0
31.5.2012 8:28

figys666

Re: design alá star wars trooper

no vidíš... mě se třeba ten starý desing nelíbil a nad tímhle uslintávám;-)

0/0
31.5.2012 12:12

Marco - psano s ce

Kšiltovka pro řidiče

je v ceně?

+1/0
31.5.2012 8:16

truthspeaker

Re: Kšiltovka pro řidiče

Spíš plyšák za okno a věšáček na dámský kostýmek.

0/0
31.5.2012 8:22

zbiro

dokonalý marketing

nová moderní platforma  = sériový podvozek který se potáhne od Audi A1 po Audi A5, akorát natáhneme rozvor, tuhost je sice horší, ale pal to čert

Lehký motor 1,4 = žravá nepružná jednotka s mizerným krouťákem který nezmiňujeme, moc parády neudělá

Tuhý ale jistý podvozek = pořád neumíme udělat podvozek pořádně

Náskok díky technice = díky univerzálnosti všech dílů, vám v jedné hale složíme Passata, Oktávii, Golfa nebo CitigGo, bude to neoriginální, ale dobře se to prodává, to zvyšuje náš náskok, se_reme na lidi, ti jsou hloupí, nám jde o to být číslem 1 na světě a budeme vám to celý příští rok připomínat 

Omlouváme se pořád máme na skladech , miliony nemoderních otočných spínačů světel, budeme je nadále montovat napříč naším portfoliem, kupujte naše auta stejným tempem a změny se dočkáte v roce 2018. ;-D

+8/0
31.5.2012 8:02

truthspeaker

Re: dokonalý marketing

Souhlas. A5 tam snad už nespadne.

Jen ze zvědavosti, ja vypadá moderní spínač světel? Mě tenhle docela vyhovuje, stejně na něj sáhnu tak 1x za pů roku.

+1/0
31.5.2012 8:17

jisi258

Re: dokonalý marketing

tohle je trend, zakaznici to tak chteji, dnesni auta jsou vsechna jak Lego. Jde jen o to, kdo to posklada ve finale nejlevneji, nejlepe se trefi do vkusu a udela kolem toho nejlepsi reklamni tanecky. Uz to doslo s tim katovanim kostu tak daleko, ze se pocitaji i uspory v radu dolaru na aute. Pri tech seriich to dela nezanedbatelne castky. Muzes se spolehnout, ze kam oko zakaznika nedohledne, tam to osidi co to jde. U Dacie i tam, kam oko zakaznika dohledne, ti jsou aspon fer ;-D.

+1/0
31.5.2012 8:19

Orwell2008

Re: dokonalý marketing

Na skladech?Ostatni věci jsou řekněme otazkou diskuze ale timto ukazals že nemaš tucha jak to  chodí...Ne fakt na skladech jednotlivy dily typu otočne spinače světel nejsou,když ti řeknu že dokonce de fakto na toto se žadne sklady nevedou budeš asi dumat jak je to možné..Takže jestli zbytek který nemůžu posoudit je uplně stejně zasvěceny, tak přispěvek je uplná blbost.

+5/0
31.5.2012 8:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.