- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Krásnej článek psanej reklamštinou. Revoluce která vlastně znamená zavedení levnějšího a horšího řešení zadní nápravy torzkou je vychválena téměř do nebes.
u mě už díky tomuto článku padlo rozhodnutí, že nové auto nebude Škoda....
Pravda - ty to asi musíš vědět nejlíp, když ti konečně na to deset let staré BMW dali v áčkách úvěr...
Ono by ti stejně nic jiného nezbylo. Kdo by ten krám od tebe chtěl?
dalsi auto na prt,nema to v praxi zadne vyuziti,treba na zadni sedacky se vubec nevkeze bojler,na strechu vana a ten malý kufr broboha kdo to navrhoval!!!!dyt se do nej nevleze ani par okapu
jo jo stačí zavřít dveře. A hned poznáte rozdíl od ostatních paskvilů............
Jednoduse receno rizeni, ktere prenasi to co se deje pod koly i do volantu. Obecne Skoda, VW je gumove, neupovidane, protipol je treba Ford, ktery je silne upovidany,. Pokud si zkusis treba pasata a presednes do Mondea nebo naopak, tak ten rozdil poznas okamzite, ten rozdil je opravdu obrovsky.
Nové řešení MQB? A zákazník to nějak pozná? Dokonce ani cena nebude nižší. Naopak.
Takže celé MQB je naprosto úžasné, ovšem jen pro výrobce, který ušetří na vývoji modelových řad a vidělá tak víc.
A já nevěřil, že může být negramotnost v Česku takový problém...
Problem torzni pricky je, ze ji lze vyladit tak, ze bude k nerozeznani od multilinku ovsem pouze na kvalitni silnici. Na nekvalitni silnici pozna rozdil i uplne kopyto, protoze jednoducha zadni naprava na nerovnostech v zatackach odskakuje. Takze tady se dobre ukazuje jak uz koncern prdi na Ceskou republiku, kdyz necha ceskou automobilku vyrabet auta, ktera jsou nevhodna pro mistni podminky. V zapadni Evrope s lepsimi silnicemi bude OIII jizdnim projevem srovnatelna s Audi. V kazdem pripade je to dobra zprava pro Hyundai, ktery ziska vyznamny naskok. Samozrejme Skodovka jako vzdycky doda obrovsky kufr pro chalupare, ale technicky to auto v kazdem pripade na aktualni korejskou produkci stihat nebude.
Á - pán je znalec :-) Co pak má pán doma před domem? Dacii Logan? Ladu 1500? Možná něco od Mountfieldu. Protože takovéhle odborné pindy o ničem jiném nesvědčí. Ostatně až bude "Hnůjdej" nebo jak se to jmenuje před AUDI díky technice, bude nejspíš stát na šrotišti před hydraulickým lisem, kam jeho konkurenti ještě dlouho patřit nebudou.
Octavia tak měla modernější základ než tehdejší golf. Letos to bude podobné. Na modulární platformě MQB dorazí po audině nový golf (autosalon v Paříži v září) a pak v závěsu nová octavia.Zdroj: http://auto.idnes.cz/jak-jezdi-nova-audi-a3-0rl-/auto_testy.aspx?c=A120530_130532_auto_testy_fdv
V 96 mela Oktavka modernejsi podvozek nez Golf, letos bude mit ten modernejsi podvozek driv Golf. Co je na tom postupu podobne? Osobne by se mi tam misto podobne hodilo slovicko naopak.
to bude mít Golf také torzní příčku ? Docela pochybuji...