Diskuze
Čtěte pečlivě smlouvy. V autě na splátky vás nemusí pustit za hranice
Děkujeme za pochopení.
Homer _14
Trochu protimluv v tom článku, ne???
"...nelze jet mimo Evropu, ale ani do Ruska, Běloruska, Kosova, Moldávie či na Ukrajinu..."
Proč tam ty obskurní země vyjmenovávají zvlášť? Tak pokud se nesmí mimo Evropu, je jasné že se nesmí ani do oněch výslovně uvedených zemiček. Ty jsou Evropa jen a pouze (a pro nás bohužel) geograficky. Kulturně, politicky ani ekonomicky to Evropa není ani náhodou...
Caretaker
Re: Trochu protimluv v tom článku, ne???
Já jsem to pochopil tak, že se nesmí mimo Evropu a navíc do uvedených evropských zemí. Řekl bych, že je to kratší, než výpis všech zemí Evropy, kam se s autem smí...
fanda357
to tam bývají ještě jinší podmínky
z jedněch podmínek, které jsem odmítl podepsat - každý měsíc můžete najet jen X kilometrů, za každý další navíc zaplatíte za každý km částku ..... pojistné za auto je vinkulováno ve prospěch společnosti + v případě zničení / ukradení / poškození auta jste povinen doplatit leasingové splátky do konce a pojistné plnění společnost nevrací .... a další a další, které už jsem raději zapomněl ...
lucky_24
Re: to tam bývají ještě jinší podmínky
Jo to jsou ty smlouvy pro "obyčejné" lidi, co platí krásně vysoké splátky. Velké firmy mají daleko nižší navýšení a nic takového si jim tam nedovolí dát. Takže je to další obor, kde ten co platí víc dostává míň.
Byl jednou jeden kral
ukrajina
ani se nedivim, jednou jsem se nechal ukecat na hodinovy vylet kousek za hranice .... no co vam budu povidat, protoze jsem mel plnou nadrz byl jsem za podezreleho oznaceny uz pri opousteni slovenska ... po x jedno ci dvoueurovych uplatcich na ukrajinske hranice jsem po dvou hodinach konecne vstoupil do teto uzasne zeme. Cesta zpatky opet to same martirium ... nakonec ukrajinci prisli na to, ze moje "povoleni o uzivani vozidla zamestnavatelem" neni uredne overene ... a tim padem jsem se dopustil minimalne vlastizrady .... tri hodiny nekolik desitek eur, nervy v prdeli .... a ukrajina uz NIKDY VICE
hubber
Re: ukrajina
noo, v tom pripade je to jasne. Na firemnom aute tam totiz nikto nechodi, ukrajinci cakaju len na takych ako ty a potom to dopadne tak ako pises, ze si musis pripravit zopar eur na udobrenie UKR colnikov. Inac, uplatky tam platis 2x na vstupe a 2x (vzdy po 0,50e-taka je momentalna sadzba) na vystupe, to uz tam kazdy pozna. Niekedy je vyhodnejsie auto nechat pred hranicou (platene parkovisko), cez hranicu prejst peso - bez uplatkov, a za hranicou sadnut do jedneho z mnoha taxikov (vacsinou 20 rocna stara Lada).Tak sa za par eur dostanes napr. do Uzhorodu, usetris si cas, uplatky a riziko, ze ta na ceste medzi hranicou a Uzhorodom zastavia ukr-policajti, a ti budu samozrejme zas pozadovat nejako to euro, napr. za nejaky technicky problem s autom. Ak s tym nesuhlasis, tak ta vozia pol dna po policajnych staniciach, nakoniec aj tak zaplatis, aby si uz konecne vypadol. Je to tam totiz bezna prax, s policajtom z UKR musis totiz vzdy suhlasit.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...