- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takhle řídím už dvacet let, patou si přibržďuji a špičkou nohy prostě přidám plyn, pustím spojku a vyrážím, ať je kopec sebeprudší, jednoduché.
s osobakem je to sranda,horší je to ze starou vycrchlanou karosou.Naložená se na 2ku do kopce nerozjede a na 1vyvine tak 10kmh no a než spadnou otáčky tak aby se tam dala narvat 2ka tak už to skoro stojí :-) Ale záběr spojky je aspoň čitelnej,kdyžto teď mam doma jeden z těch modernich zázraku s dvouhmoťákem a po 20ti letech profesionalniho řidiče se občas rozjedu jak začátečník.
Se vopřu vo auto stojící za mnou a pak už je rozjezd bez problému
Přesně kvůli takovejm přemýšlím o tom, že si tazný s koulí "napevno" nechám dát i dopředu
Jednoduchý recept.kdo se neumí rozjet do kopce aniž by naboural auto za sebou tak ať nejezdí
Co je na tom těžkýho,když zastavím v kopci,vyřadím,zatáhnu ručku a čekám,až mi padne zelená tak sešlápnu spojku, zařadím jedničku,přidávám plyn a pouštím spojku,až auto zabírá tak povolím brzdu,přidám plyn a jedu
PS: Pravda je krutá,ale kdo na to nemá tak nemůže řídit,člověk co nemá na například operování lidí taky nemůže operovat lidi,to samý s autem,kdo neumí řídit,nemůže řídit
Samozřejmě, že ruční brzda JE URČENÁ k rozjíždění do kopce. U aut s manuální převodovkou o žádné jiné "čisté" možnosti rozjezdu do kopce nevím, když nepočítám partyzánské držení brzdy pravou patou a šlapání na plyn pravou špičkou, které kdysi dávno provozoval známý, anžto ovšem u starého Spartaka ruční brzdu neměl.
Článek hodně
Coze? Jaka pata, jaka spicka? Normalne dam rychle nohu z brzdy na plyn a nemusim zadnou rucku davat...
Já jsem nedávno začal jezdit na motorce a na tý se taky musim občas rozjiždět do kopce. Místo ručky šlapu na nožní brzdu, ale to se zase špatně drží balanc, jelikož zároveň odbočuju...
nejdůležutější věc podle mě v tom videu zazněla.....věřit si, že se do toho kopce rozjedu, není nic horšího než nervozita.. dám příklad, vystresovaný a řidič "v pohodě bez nervů z nějakých jednání, vyřizování atd"... je to o psychice, autoškolu jsme snad prošli všichni, bydlíme v kopci, tak si to občas zkouším, popojíždět a tak, protože jinak město tu leží na rovince, takže kopec vyjímečně... podle mě je základní věc nebýt vystresovaný a myslet na to, že sedím za volantem a rozjíždím se do kopce a že se rozjedu....na nic víc nemyslet.....
rozjízděni do kopce pro mě býval horor a určitě to stále neumím dokonale..učím se pořád.. ale určitě to jde
proč verglovat ruční brzdou? K čemu tři nohy když stačí jedna? A jaká spojka?
aby ti tam pak napsal takovou kravinu jako ze ti robotizovana prevodovka sjede az o PUL METRU! v minulem clanku o razeni to byly obdobne slinty na tema automatu.
Tohle je o ničem, lepší je video kde čeká na křižovatce a má sešláplou spojku. Nechápu kde ten "Instruktor" na takovouhle hovadinu přišel. Spojku sešlápnu až v momentě kdy vim že se budu rozjíždět a ne když stojím na místě.
Třeba má kšeft se spojkovýma ložiskama, tak mu to nekaž.