Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Seděli jsme v nové Škodě Rapid. Zvenku je hezká a jednoduchá

Viděl a osahal jsem si novou Škodu Rapid, v napjatě očekávané novince z Mladé Boleslavi jsem i seděl. Škoda pozvala společně s několika málo světovými médii na první ochutnávku redakci iDNES.cz přímo do svého vývojového centra, mladoboleslavské Česany. Prozatím bez fotoaparátů, ty musely zůstat na vrátnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antonín, topič

Zvláštní,

jedna z německých automobilek opět vyplkne meganudný auto nesmyslné třídy, které cpe někam mezi fabii a octavii (tj. fabii s větším kufrem) a spousta lidí tu začne tvrdit, že design u auta je nepodstatný, hlavně, že bude kvalitní. Tak design je mi fuk, když sedím vevnitř, to je pravda, ale tu kvalitu, tu hledám u škodovek marně, a tím nemyslím kvalitu zpracování, ale kvalitu návrhu.

Naštěstí je to tak zařízeno, že každýmu se líbí něco jinýho, a podle toho si pak pořídí, co chce (a na co má, že).

0/0
11.6.2012 9:24

Antonín, topič

Re: Zvláštní,

Důležité je, že se to vyrábí aspoň zčásti v ČR a dokonce se to (škodovky) i dobře prodává, to je veskrze pozitivní.

0/0
11.6.2012 9:37

jarafara

můj názor

Vídám to auto skoro každý den, chvíli trvalo než jsem si na něj zcela zvykl, ale jo, přijde mi za ty peníze co se bude prodávat jako celkem pohledné a hlavně kvalitní auto. Nejsem cílová skupina pro tento produkt, tak snad je můj názor objektivní.

0/0
9.6.2012 18:59

Andee

Re: můj názor

tak ses pochlubil a můžeš zase jít ;-DRv

0/0
9.6.2012 21:55

jarafara

Re: můj názor

lamičko :-D Alespoň vím jak to v reálu vypadá oproti 99% místních diskutujících. A nevím co ti na tom přijde vychloubačného, prostě se můžu opřít o fakta a né vařit z vody. Je to jen můj subjektivní názor na tohle auto.

+1/0
10.6.2012 11:31

Undik

Škodovku si koupí jen jednodušší lidé

Alespoň je poznáme i na silnici.

+5/0
9.6.2012 13:26

martynezz

Re: Škodovku si koupí jen jednodušší lidé

Tohle muze napsat jen primitiv. Alespon je snadno pozname v diskuzi kdyz maji za to, ze jejich auto supluje nedostatek inteligence :)

+8/0
9.6.2012 13:34

michaljn

Re: Škodovku si koupí jen jednodušší lidé

PRAVDA !!!! porovnání cena výkon vzhled.......naprostý nesmysl !!!!

+1/0
9.6.2012 14:54

1000mb

Re: Škodovku si koupí jen jednodušší lidé

ano,a YNTELYGENTI jezdí v X6,že?:-P

+1/0
10.6.2012 17:07

pajac

Rapid

Je to ošklivé auto!!

0/0
9.6.2012 12:00

HAIRY SNATCH

tuctove auto

ktere by bolo zajimave na popojizdeni kolem  150 tisic

+1/0
9.6.2012 10:07

rebbe

Re: tuctove auto

tuctové auto jsou třeba Hyundai  s momentálně módním barokem- rokokem. Škodovky ovšem neletí po módě, jako slepice po flusu. I ta první Oktávka je stále ještě pohledná. A srovnejte si třeba Tiguána s Yeti. Jako vůz do terénu je Yeti nepochybně přesvědčivější a není tuctový.V

+2/0
9.6.2012 15:53

Antonín, topič

Re: tuctove auto

Proto se prakticky neprodává, že.;-D

+1/0
11.6.2012 9:15

DUDU01

Re: tuctove auto

Tiguan je pro bloncky, chlapi preferují NIVUR^V

+1/0
18.6.2012 14:33

rebbe

ASP bude povinné, takže nelze mluvit o holobytu

současná doba vyžaduje také LPG- variantu, nejlépe přímo od výrobce. Budoucí Oktávie zřejmě povyrostla a má soutěžit s vyšší třídou, Rapid ji má zřejmě nahradit. Souvisí to nepochybně s vývojem platforem u VW, ty určují základní parametry. Také se připravuje větší čtyřkolka, než je Yeti. To by šlo nejspíš ve směru Touareg, ale snad vkusnější a praktičtější  karoserie.

Prestižní auta Škoda asi vyrábět nebude, ta  si nechá koncern pro sebe. Rapid je spíš ukázkou, jak se dá vytvořit hospodárný, střízlivý design pro každodenní nasazení. MPV by to zajisté zaokrouhlil, Dacia to s Loganem krásně předvedla. Každodenní nasazení také potřebuje robustní a jednoduché motory- přeplňování je u Rapida asi nevhodné- zvyšuje cenu i poruchovost. Problém je spíš Euro 5 a výše, to zatím nepřeplňovaným motorům dělá potíže. Praktický řidič sáhne po výrobku domácí automobilky- úroveň, cena  a hustota servisu v praxi hraje velkou roli.

0/0
9.6.2012 8:24

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: ASP bude povinné, takže nelze mluvit o holobytu

Nepřeplňované benzínové motory nemají s Euro 5 žádné velké potíže, největší problém pro benzíňáky byl přechod z Eura 2 na Euro 3.

Co se týče motorů pro Rapid, pravděpodbně tam bude převaha přeplňovaných motorů, atmosferické motory nabízí koncern už převážně jen mimo Evropu. Souhlasím, že právě ty by pro Rapida byly nejvhodnější.

0/0
9.6.2012 11:50

Patolog

Re: ASP bude povinné, takže nelze mluvit o holobytu

Mně přeplňované motory fungují na 100%. Ovšem umím se o něj postarat. Je pravda, že to nejsou motory pro technické antitalenty, kteří ani neznají základní princip spalovacího motoru, ovšem co se náročnosti na obsluhu a údržbu týče, není to nic dramatického. Jen mu člověk musí dát co si žádá a on se mu pak odmění svěží, dynamickou jízdou, kterou atmosférický motor nemůže nikdy nabídnout.

0/0
9.6.2012 13:56

Antonín, topič

Re: ASP bude povinné, takže nelze mluvit o holobytu

Buhaha no to je trochu odvážné, ta poslední věta. P.S. mám 2,3T.:-)

0/0
11.6.2012 9:17

nosalis

Re: ASP bude povinné, takže nelze mluvit o holobytu

odvazne to rozhodne je, ja mel 3.5V6

0/0
12.6.2012 3:05

Antonín, topič

Re: ASP bude povinné, takže nelze mluvit o holobytu

Zkrátka, má-li motor vždy dostatek krouťáku na potřebný rychlostní stupeň, aby utrh kola z asfaltu, tak je fuk, jestli má ten krouťák průběh atmosférickej, nebo turbovej.

0/0
12.6.2012 10:29

Antonín, topič

Re: ASP bude povinné, takže nelze mluvit o holobytu

p.s. a samozřejmě je to lepší bez turbo lag.

0/0
12.6.2012 10:30

hokejový expert von Kei II.

Tou vychvalovanou...

...rozmanitostí jste dosáhli akorát nudné sterility - kompromis z kompromisu.

+1/0
9.6.2012 0:19

B.Walsh

Problém škodovek,

byla vždycky výbava. To co mají jiná auta v základu, třeba okna v elektrice a v článku zmíněný stěrač zadního okna, je u škodovky za příplatek. Proboha, proč? Už první generace octávie trpěla tímto nesmyslem.

+3/0
8.6.2012 23:43

JeFFik

Re: Problém škodovek,

1. protože zadní stěrač je u tohoto typu karoserie (sedan) skoro úplně zbytečný, okno se totiž nešpiní.

2. Provedeni holobyt se dostane pod cenu konkurence a kdo nemá peníze tak si ho prostě koupí, protože je levnější a konkurence tuto variantu nenabízí

0/0
8.6.2012 23:50

B.Walsh

Re: Problém škodovek,

1, zadní stěrač použiji tak 5x do roka, z toho 3x omylem, ale když je hnusně a okno se zašpiní za jízdy třeba sněhem, tak se stěrač hodí.

2, Právě že nedostanete, konkurence má většinou za podobné peníze bohatší výbavu.

Jinak se mi rapid podle obrázků celkem líbí.

+2/0
9.6.2012 8:42

Antonín, topič

Re: Problém škodovek,

1. Kravina

2. Kravina

+1/0
11.6.2012 9:18

HAIRY SNATCH

Re: Problém škodovek,

neboj zachvili budou uctovat ze se otviraji dvere;-D

0/0
9.6.2012 10:08

mikebastak

Re: Problém škodovek,

Ja to jako problem nevidim. Mozna jako neprijemnost pro par zakazniku ale rozhodne ne pro Skoda Auto a.s. Firma kazdy rok prodava vice aut, takze obchodni model asi funguje.

0/0
9.6.2012 14:12

Ladik82

Re: Problém škodovek,

jojo, vše za příplatek, to je hnus, vždyť v citigu je rádio až v plné palbě. Bože, kde jsme, měli by si ve škodovce uvědomit, že je rok 2012. Ale chápu zisk je zisk. Němci.....

0/0
11.6.2012 19:47

Já to nebyl, já to nebil!

Zvenku je hezká a jednoduchá

Takže auto pro jednoduché :-P

+2/0
8.6.2012 23:31

martynezz

Re: Zvenku je hezká a jednoduchá

jestli spis nejsou jednodusi lide, kteri potrebuji slozite vypadajici auto aby meli pocit ze jsou nadrazeni :)

+4/0
8.6.2012 23:38

čavéz

Re: Zvenku je hezká a jednoduchá

ha ha škodováčku dej si francofku

+1/0
9.6.2012 2:04

martynezz

Re: Zvenku je hezká a jednoduchá

potrefena husa? :)

+1/0
9.6.2012 8:48

K.Bartak

Re: Zvenku je hezká a jednoduchá

Jj, zakejhala ze svého Logana;-D

+2/0
9.6.2012 9:06

Serge_Gainsbourg

Čím větší low-end, tím delší oslavné články a reklamní masáž

;-)

+1/0
8.6.2012 22:06

jizanskavlajka

vzhledem k tomu jak tlačej na pilu těmito a podobnými články

bude asi odhalení předčasné.No počkám si na realitu v seriovém provedení.Snad to bude o fousek lepší jak současné zvratky fabia,roomster a pod. ale z 90% německá euronuda se  nezapře.

+1/0
8.6.2012 22:05

mak1_re

Re: vzhledem k tomu jak tlačej na pilu těmito a podobnými články

Německá euronuda ? Ukažte mi auto, ze kterého budete po půl roce co s ním budete denně jezdit hýkat nadšením jak je zajímavé

0/0
9.6.2012 6:16

cenzore_zdar

Stejne v tom bude TSI nebo FSI

Problem toho, proc si to nekoupim bude opet motor. Mohu jenom tajne doufat, ze se v tom objevi nejaky MPIcko, ktere nema sice nejak prevratny vykon (i vuci konkurenci - motory bez turba), ale aspon se to po 150 000km nerozpadne a jeste mam moznost jezdit na LPG. U TSI a FSI je LPG problem.

Ale proste reknete mi proc si kupovat TSI s 63kW kdyz treba takovej Ecotec ma 63kW bez turba. 8-o

0/0
8.6.2012 20:11

nepetr

Re: Stejne v tom bude TSI nebo FSI

1. Znám lidi kteří mají TSíčko celkem 6. Dva si myslí že když mají na krytu motoru TSI tak vlastní rally speciál a a šlapou mu na krk co to dá a tihle lidé mají s motorem vážně problémy a není se čemu divit. Zbylí 4 mají v hlavě mozek a motor jim šlape jako hodinky. Přeplňování malobjemových motorů je trend který se rozjíždí a bude čím dál častější. Nikdo nemůže od 1,2 TSI čekat výkonostní paramtry jako od 1,8 s tím samým výkonem. Pořád platí že obsah ničím nenahradíme. 

2. Na druhou stranu bych moc rád bych viděl například 1,2 Ecoctec s výkonem 63kw a kroťákem 160 Nm v rozmezí 1500-3500 min-1.

Malý objem s turbem je pořád motor do města a né pohlcovač dálničních kilometrů. Turbo dá motoru jen více síly tím pádem se nemusí tolik šlapat na plyn a jízda je "pohodlnější".

0/0
8.6.2012 22:52

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: Stejne v tom bude TSI nebo FSI

Koncern stále motory "MPI" vyrábí, ale v Evropě už je skoro nenabízí. Kupříkladu Seat Ibiza prodávaný v Mexiku má motory 1.6 16V (77 kW) a 2.0 (85 kW), v Evropě ale v takovýcto výkonech můžete koupit jen TSI.

0/0
9.6.2012 11:54

katano

Škoda Rapid je pěkné auto

Cena pokud bude opravdu pod 300.000,- Kč je přimněřená a spousta lidí kteří plánují prostorné auto jako je Mondeo, nebo BWM 3 bude mít zamotanou hlavu.

        PS : mně se sportovně-rodiný prostorný Škoda Rapid libí = to je - REALITA  :-P

+1/0
8.6.2012 20:00

Serge_Gainsbourg

Re: Škoda Rapid je pěkné auto

Škodovkáři ať si klidně žijí ve své trakařové REALITĚ, nemají ani potuchy, jaký SEN zažívají ti řidiči, kteří nevlastní výrobek z firmy Winfrieda Wahlanda.

+4/0
8.6.2012 20:15

examinor1

Re: Škoda Rapid je pěkné auto

vole..

+2/0
8.6.2012 21:21

nepetr

Re: Škoda Rapid je pěkné auto

Proč tady ze sebe pořád děláte ocasi a neustále někomu něco haníte a dáváte najevo že jen vy máte to nej na světě? Jseš vážně takovej zamindrákovanej chudáček nebo to jenom hraješ? Víš lidé kteří tolik plivou na škodovku jsou lidé kteří si jí také chtěli koupit. Zjistili však že na ní nemaj prachy a tudíž si museli koupit něco co vlastně ani nechtěli a teď Vás žere jen to že někdo jinej na ní ty peníze měl.;-D

+5/0
8.6.2012 23:00

čavéz

Re: Škoda Rapid je pěkné auto

Tak to jsi mě rozesmál-ty tam pracuješ v reklamě u toho slovenskyho kokomajstra co ne my na vás se.........................sekáme trávu vo.........vostrou

0/0
9.6.2012 2:11

Star25

Re: Škoda Rapid je pěkné auto

"spousta lidí kteří plánují prostorné auto jako je Mondeo, nebo BWM 3 bude mít zamotanou hlavu" To snad nemyslíte vážně? 8-o8-o8-o

+4/0
8.6.2012 22:06

JeFFik

Re: Škoda Rapid je pěkné auto

ty jsi tu poprvé, že neznáš folkloristu katana? ;-)

+2/0
8.6.2012 23:43

LiborAxel

Re: Škoda Rapid je pěkné auto

Porovnávat Mondeo a BMW 3 s plechovkou.Počítám že 280tis bude základ s nějakým HTP-chcípákem.Plná plastů,bez elektriky a jak je zvykem bez rádia,na plecháčích.Kdo bude chtít slušnou výbavu a motor tak nakonec zacvakne půl mega ani nemrkne.Ne bez důvodu se ve článku nikdo nezmínil o nabídce motorizace,to příjde až později spolu s příplatky za každou blbost co mají jiné firmy v základu.Kia Sportage se 7 letou zárukou stojí 380tis. a má skoro plnou palbu v základu.Mondeo 2litr tři roky staré koupím za 250tis v plné výbavě,stejně jako Audi A4,nebo BMW 5 a to jsou opravdu prostorné auta..

+1/0
8.6.2012 22:11

nepetr

Re: Škoda Rapid je pěkné auto

A je to zase tady ubožácká argumentace s výbavou. Člověk ketrý ví co chce si to koupí a za to co chce si rád příplatí. Pokud si někdo dělá zálusk na Rapida a nakonec si koupí Sportage kvůli výbavy ta takového jedince je mi velice líto. PS: chtěl bych vidět Audi A4 nebo BMW řady 5 v plné výbavě a stáří tři roky za 250 000,-;-D to jsi mně pobavil. Je vidět že víš kulový o čem tady píšeš a jsi k smíchu. Né počkej ty jsi k páči;-(

0/0
8.6.2012 23:05

rebbe

Re: Škoda Rapid je pěkné auto

já mám Mercedesa E-class kombi. Koupeno s elektrony, ale brzo jsem nasadit ty "plecháče". Mají kratší šrouby a snadněji se montují. Elektrony nasadím, až to auto půjde pryč, ale ta doba je ještě vzdálená. BMW je mi příliš nízko, Ford zase moc brzo rezaví. Moje dcera měla 6 roků starý Fiesta XGL nebo tak nějak, nafintěné auto s elektrony, ale pořád problémy s emisemi i s rezem. Teď má Polo. v tom jezdí solo, nebo odveze děti do školy, s autem je velmi spokojená.V

0/0
10.6.2012 16:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.