Diskuze
Seděli jsme v nové Škodě Rapid. Zvenku je hezká a jednoduchá
Děkujeme za pochopení.
Antonín, topič
Zvláštní,
jedna z německých automobilek opět vyplkne meganudný auto nesmyslné třídy, které cpe někam mezi fabii a octavii (tj. fabii s větším kufrem) a spousta lidí tu začne tvrdit, že design u auta je nepodstatný, hlavně, že bude kvalitní. Tak design je mi fuk, když sedím vevnitř, to je pravda, ale tu kvalitu, tu hledám u škodovek marně, a tím nemyslím kvalitu zpracování, ale kvalitu návrhu.
Naštěstí je to tak zařízeno, že každýmu se líbí něco jinýho, a podle toho si pak pořídí, co chce (a na co má, že).
Antonín, topič
Re: Zvláštní,
Důležité je, že se to vyrábí aspoň zčásti v ČR a dokonce se to (škodovky) i dobře prodává, to je veskrze pozitivní.
jarafara
můj názor
Vídám to auto skoro každý den, chvíli trvalo než jsem si na něj zcela zvykl, ale jo, přijde mi za ty peníze co se bude prodávat jako celkem pohledné a hlavně kvalitní auto. Nejsem cílová skupina pro tento produkt, tak snad je můj názor objektivní.
Undik
Škodovku si koupí jen jednodušší lidé
Alespoň je poznáme i na silnici.
martynezz
Re: Škodovku si koupí jen jednodušší lidé
Tohle muze napsat jen primitiv. Alespon je snadno pozname v diskuzi kdyz maji za to, ze jejich auto supluje nedostatek inteligence :)
HAIRY SNATCH
tuctove auto
ktere by bolo zajimave na popojizdeni kolem 150 tisic
rebbe
Re: tuctove auto
tuctové auto jsou třeba Hyundai s momentálně módním barokem- rokokem. Škodovky ovšem neletí po módě, jako slepice po flusu. I ta první Oktávka je stále ještě pohledná. A srovnejte si třeba Tiguána s Yeti. Jako vůz do terénu je Yeti nepochybně přesvědčivější a není tuctový.
rebbe
ASP bude povinné, takže nelze mluvit o holobytu
současná doba vyžaduje také LPG- variantu, nejlépe přímo od výrobce. Budoucí Oktávie zřejmě povyrostla a má soutěžit s vyšší třídou, Rapid ji má zřejmě nahradit. Souvisí to nepochybně s vývojem platforem u VW, ty určují základní parametry. Také se připravuje větší čtyřkolka, než je Yeti. To by šlo nejspíš ve směru Touareg, ale snad vkusnější a praktičtější karoserie.
Prestižní auta Škoda asi vyrábět nebude, ta si nechá koncern pro sebe. Rapid je spíš ukázkou, jak se dá vytvořit hospodárný, střízlivý design pro každodenní nasazení. MPV by to zajisté zaokrouhlil, Dacia to s Loganem krásně předvedla. Každodenní nasazení také potřebuje robustní a jednoduché motory- přeplňování je u Rapida asi nevhodné- zvyšuje cenu i poruchovost. Problém je spíš Euro 5 a výše, to zatím nepřeplňovaným motorům dělá potíže. Praktický řidič sáhne po výrobku domácí automobilky- úroveň, cena a hustota servisu v praxi hraje velkou roli.
ČR-Kalouskův ostrůvek stability
Re: ASP bude povinné, takže nelze mluvit o holobytu
Nepřeplňované benzínové motory nemají s Euro 5 žádné velké potíže, největší problém pro benzíňáky byl přechod z Eura 2 na Euro 3.
Co se týče motorů pro Rapid, pravděpodbně tam bude převaha přeplňovaných motorů, atmosferické motory nabízí koncern už převážně jen mimo Evropu. Souhlasím, že právě ty by pro Rapida byly nejvhodnější.
hokejový expert von Kei II.
Tou vychvalovanou...
...rozmanitostí jste dosáhli akorát nudné sterility - kompromis z kompromisu.
B.Walsh
Problém škodovek,
byla vždycky výbava. To co mají jiná auta v základu, třeba okna v elektrice a v článku zmíněný stěrač zadního okna, je u škodovky za příplatek. Proboha, proč? Už první generace octávie trpěla tímto nesmyslem.
JeFFik
Re: Problém škodovek,
1. protože zadní stěrač je u tohoto typu karoserie (sedan) skoro úplně zbytečný, okno se totiž nešpiní.
2. Provedeni holobyt se dostane pod cenu konkurence a kdo nemá peníze tak si ho prostě koupí, protože je levnější a konkurence tuto variantu nenabízí
Já to nebyl, já to nebil!
Zvenku je hezká a jednoduchá
Takže auto pro jednoduché
martynezz
Re: Zvenku je hezká a jednoduchá
jestli spis nejsou jednodusi lide, kteri potrebuji slozite vypadajici auto aby meli pocit ze jsou nadrazeni :)
Serge_Gainsbourg
Čím větší low-end, tím delší oslavné články a reklamní masáž
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...