- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jedna z německých automobilek opět vyplkne meganudný auto nesmyslné třídy, které cpe někam mezi fabii a octavii (tj. fabii s větším kufrem) a spousta lidí tu začne tvrdit, že design u auta je nepodstatný, hlavně, že bude kvalitní. Tak design je mi fuk, když sedím vevnitř, to je pravda, ale tu kvalitu, tu hledám u škodovek marně, a tím nemyslím kvalitu zpracování, ale kvalitu návrhu.
Naštěstí je to tak zařízeno, že každýmu se líbí něco jinýho, a podle toho si pak pořídí, co chce (a na co má, že).
Důležité je, že se to vyrábí aspoň zčásti v ČR a dokonce se to (škodovky) i dobře prodává, to je veskrze pozitivní.
Vídám to auto skoro každý den, chvíli trvalo než jsem si na něj zcela zvykl, ale jo, přijde mi za ty peníze co se bude prodávat jako celkem pohledné a hlavně kvalitní auto. Nejsem cílová skupina pro tento produkt, tak snad je můj názor objektivní.
Alespoň je poznáme i na silnici.
Tohle muze napsat jen primitiv. Alespon je snadno pozname v diskuzi kdyz maji za to, ze jejich auto supluje nedostatek inteligence :)
ktere by bolo zajimave na popojizdeni kolem 150 tisic
tuctové auto jsou třeba Hyundai s momentálně módním barokem- rokokem. Škodovky ovšem neletí po módě, jako slepice po flusu. I ta první Oktávka je stále ještě pohledná. A srovnejte si třeba Tiguána s Yeti. Jako vůz do terénu je Yeti nepochybně přesvědčivější a není tuctový.
současná doba vyžaduje také LPG- variantu, nejlépe přímo od výrobce. Budoucí Oktávie zřejmě povyrostla a má soutěžit s vyšší třídou, Rapid ji má zřejmě nahradit. Souvisí to nepochybně s vývojem platforem u VW, ty určují základní parametry. Také se připravuje větší čtyřkolka, než je Yeti. To by šlo nejspíš ve směru Touareg, ale snad vkusnější a praktičtější karoserie.
Prestižní auta Škoda asi vyrábět nebude, ta si nechá koncern pro sebe. Rapid je spíš ukázkou, jak se dá vytvořit hospodárný, střízlivý design pro každodenní nasazení. MPV by to zajisté zaokrouhlil, Dacia to s Loganem krásně předvedla. Každodenní nasazení také potřebuje robustní a jednoduché motory- přeplňování je u Rapida asi nevhodné- zvyšuje cenu i poruchovost. Problém je spíš Euro 5 a výše, to zatím nepřeplňovaným motorům dělá potíže. Praktický řidič sáhne po výrobku domácí automobilky- úroveň, cena a hustota servisu v praxi hraje velkou roli.
Nepřeplňované benzínové motory nemají s Euro 5 žádné velké potíže, největší problém pro benzíňáky byl přechod z Eura 2 na Euro 3.
Co se týče motorů pro Rapid, pravděpodbně tam bude převaha přeplňovaných motorů, atmosferické motory nabízí koncern už převážně jen mimo Evropu. Souhlasím, že právě ty by pro Rapida byly nejvhodnější.
...rozmanitostí jste dosáhli akorát nudné sterility - kompromis z kompromisu.
byla vždycky výbava. To co mají jiná auta v základu, třeba okna v elektrice a v článku zmíněný stěrač zadního okna, je u škodovky za příplatek. Proboha, proč? Už první generace octávie trpěla tímto nesmyslem.
1. protože zadní stěrač je u tohoto typu karoserie (sedan) skoro úplně zbytečný, okno se totiž nešpiní.
2. Provedeni holobyt se dostane pod cenu konkurence a kdo nemá peníze tak si ho prostě koupí, protože je levnější a konkurence tuto variantu nenabízí
Takže auto pro jednoduché
jestli spis nejsou jednodusi lide, kteri potrebuji slozite vypadajici auto aby meli pocit ze jsou nadrazeni :)