- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Znám tucet takovejch úseků kde to projektoval nějakej ožrala-tupec-jouda, nebo si to nedokážu vysvětlit! V rovném poli udělají esíčka jak v Brně na okruhu! A co víc? Ještě vybagrujou krajnici, zabetonujou bilbord s Kalouskem a na něm heslo do důchodu v 80-tak se nedivme ,že už tak nasr. člověk nezvládne řízení!
V Březnu tam měla nehodu policie a od 4.6. do 5.6. je tam dobrej nával.
Jednáme také o tom, že do té doby by tam mohla být značka upozorňující na možné nebezpečí
--
Tak jednejte rychle.
...to vypadá že asi ta zatáčka bude docela jedovatá a asi není nejlíp vidět jak se "láme". Ale nestačilo by tam hodit značku zatáčky + úsek častých dopravních nehod + doporučenou rychlost? Zrovna označení zatáčky vádám každou chvíli, ale vždycky tam kde je uplně na h.... Nejvíc mě dostává když je zatáčka těsně za horizontem a není tam ani značka zatáčky ani snížená rychlost a nic. Takže si člověk jede hezky 90 a na horizontu se nestačí divit kde se tam ta pravoúhlá zatáčka vzala.
S nevyhovujícím značením souhlas, ovšem někde na silničce 3. třídy je to jakžtakž omluvitelné.
Ale vjet na neznámé trase 90kou na horizont a pak se divit?
(i proto používám navigaci v podstatě vždy)
Tou zatáčkou jezdím jen jednou za čas, neboť su z Prahy a mám TDi. Když odhlédnu od teho, že to je u vjezdu do obce a člověk by ze zatáčky měl vyjíždět odpovídající rychlostí a nemusel řešit na mokru smyk, poradím vám takový fígl. Máte-li předohrab s těžkým čumákem jako já (s báwama či všehrabama to jezděte po svém), buďte připraveni, že vám po přejetí houpu ztratí zatížené zadní kolo (levé) adhezi a auto půjde po tečně ven. V ten moment vyšlápněte spojku, dejte lehký kontr doleva a jak přední kola chytí stopu, zlehka přidejte plyn. Projedete to s lehkým driftem bez ztráty kytičky, aniž ohrozíte auta v protisměru.
pokud pudeš po tečně ven, tak ohrozíš protijedoucí. Pokud protijedoucí neohrozíš, tak byli buď dost daleko od tebe, nebo jsi nešel po tečně ven. Nadskočit, jít po tečně ven, zadriftovat, a nedostat se přitom ani půl metru ze svého jízdního pruhu není fyzikální realizovatelné.
.... je zcela v poradku, na ceske zlodejicky zakony a pokuty neplati, zato fyziku zadny cechacek neoblbne.
Historie mnoha silnic je následující: Původně to byly polní cesty po hranicích selských lánů - samá zatáčka, mnohdy i na rovině. Později je obce vylepšily kamennou drtí, ještě pozdělji vyasvaltovaly.
Vzpomínám, jak jsem jezdíval na motorce z Kyjova na výlet do Lednice. Jedna zatáčka na druhé a na rovném terénu. To je dědictví mnoha našich okresek a holt se je musíme stále učit používat a možná i vylepšovat.
bud špatně vidím enbo,,,, proč tam jsou fotky z druhe zatáčky?:D..2fotky od pohledu z firmy na pravo a auto dojelo z leva :D
Ten Yarin stojí proti směru své původní jízdy. Buď šel ze zatáčky bokem napřed a skončil opřený o plot poté, co se otočil o 180° levobokem vpřed. Nebo poté, co mu ujel zadek, dal příliš kontr a mířil to na plot pravobokem vpřed.
Ta zatáčka je v naprostém pořádku. Jezdím po ní často. Potíž je v tom, že se dá projet pouze určitou maximální rychlostí. Dokonce je ta maximální rychlost nad hranicí zákonem stanoveného rychlostního limitu.
Takže problém není v zatáčce. Problém je v idiotech, kteří jedou do téhle zatáčky rychleji než po rovině na dálnici. A potom se diví, hubu otevřenou nad tím že se jim to utrhlo a oni se vybourali..... Bejt policajt,. tak každýmu, kdo v téhle zatáčce vybourá bez pardonu seberu papíry. A pět let za rychlost.
Rada - chcete-li závodit, kupte si hodiny na okruhu v Brně
.
možná je to tím, že ty tu zatáčku znáš. někteří tam mohou jet poprvé...