- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už se těším, jak vedoucí vůz začne brzdít, ale pod šestým v řadě zrovna bude ledová plotna. Nebo se mezi ně nacpe motorkář.... nebo tam skočí chodec......podobných situací si umím představit desítky.
v pohode, budes si pospavat a cist noviny a najednou ti medovy hlas z palubniho pocitace ti oznami: fatal exception #1048b23, please call your local suppor.... BUM.
A je to.
Rádoby řidiči budou moci dělat za volantem to samé co dnes akorát už nebou bourat? SUPÉR!
Budou. Nikde není zaručeno, že včechny vozy budou mít identické podmínky. Navíc rychlost 85kmh na dálnici je nesmysl. Tedy pokud není záměrem uměle znevýhodnit dálnici vůči vlaku.
Kdo má na volantu rozložený dodáky, noviny, notebook, nebo čumí na televizi, jak už jsem mnohokrát viděl??????
1. co se stane, musi li vedouci ridic nahle provest vyhybaci manevr - preba kvuli tomu, ze pred nim prudce zabrzdil blbec jako Trpisovky.. To vyboci nahle cela kolona nebo se rezim "vlacku" nahle prerusi ? Co se stane, jestlize se s vlastnim autem zaradim mezi prvni a druhou soupravu, proitoze chci z dalnice odbocit a soprava blokuje cely pravy pruh ( dle predpisu musi nechat misto na zarazeni, ne ? ) 3. nebude smet jezdit v SRN, protoze vyhlaskou dany odstup v metrech = polovicka rychlosti v km. nedodrzeni je 40 eur pokuty a opravdu se to meri. 4. dojde li vinou okolnosti k nehode druheho nebo dalsiho vozidla, jehor ridic nebude zrovna "on-line", kery ridic bude vinik ?
P.S. jak bude na dalnici predjizdet, presneji receno kdy se bude zarazovat do praveho pruhu druhy a dalsi kamiony ? nebo ta obluda musi jet jako cela souprava stale v levem pruhu, dokud posledni cast soupravy nebude pred predjizdenym vozidlem ? To je vhodne tak do divociny v Australii, tam uz takovehle vlacky opravdu jezdi..........
To fungovat nebude. Už jen pro to, že si nebude moct každý dovolit koupit auto jako je zde prezentováno.
řízení nebaví jsou na silnici hned poznání a není o co stát . Oni se prostě jen přemisťují z A do B, sockou se eklují, nebo mají jiný důvod. Na silnici se pak poznají podle toho, že je velmi obtěžuje sledovat okolní provoz, zpětné zrcátko berou jako zbytečný doplněk interiéru vhodný maximálně ke kontrole účesu. Od takových lidí se člověk nedočká uvolnění jízdního pruhu při připojování, naopak od nich může čekat, že se mu na dálnici vysunou těsně před čumákem do levého pruhu při své cestovní 100 km/h a pruh už nebudou chtít opustit, mimo jiné asi proto, že v tom pravém to víc drncá. Neuvěřitelně vytočeni také jsou, pokud auto před nimi odbočuje, nebo zastavuje. Protože se do té doby o situaci kolem vůbec nezajímali, tak toho před sebou nedokážou objet, zpravidla pouze kopírují pohyb vozidla před sebou až zcela zastaví sebe i auta za sebou.
Takže ano těmto lidem vláček přeji. Jen si nedokážu představit až tento
110km/h jedoucí vláček začne na naší dvouproudé dálnici předjíždět řidič
závodního kamionu rychlostí 110,5km/h, jak je jejich dobrým zvykem. To za ním asi pojedem z Prahy až do Brna.
Teda já jel ve Španělsku po dálnici jen jednou, ale bylo léto a pracovní den.. a člověk byl rád, když vůbec potkal nějaké auto, aby si připomněl, že nejede po opuštěné silnici, která nikam nevede.. :))
Nic extrovního. Klimbat za jízdy v autě se dá již dnes :
.
že i řidič vedoucího náklaďáku si čte Blesk, luští sudoku, maže máslo na chleba. A to vše u nás už dnes, díky vyjetým kolejím na našich silnicích. A až to jednou nedopadne a řidič náklaďáku vlítne do pole, pojede za ním celý "vlak"..