- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Levou ruku z okna,druhou jen tak na volantu,řadit a nedržet volant,na plný kotel,a právo silnějšího na silnici
Škoda felicia 1,3MPi je na respect nejlepší auto,kam se hrabe báwo
PS: To jsou kidy jak pro malý děti,jak točit volantem joooo...pravda je krutá,ale kdo neumí točit volantem nemůže řídit
Bohužel může. A pak vás někde trefí, protože to nezvládne. Každej takovej článek dobrej.
kterej točí kolama na místě a ještě se u toho natočí...
třičtvrtě na nic (pravá ruka na řadicí páce), zlozvyk z hraní na počítači
Myslim, ze zalezi na situaci, ale drtiva vetsina casu co stravim za volantem je ve stejny poloze :-D Obcas me prijde fakt usmevny, kdyz to clovek vali po dalnici a ma ruku zaseklou na pace se zarazenou 6kou :-D
jak to vypadá na našich silnicích a kolik zbytečných nehod se odehraje....
Místo toho, abyste se učili od zkušených závodních jezdců, tak plkáte svoje špatné návyky. Doporučuji alespoň jednou absolvovat tzv. "školu smyku" (v Mostě, Ve Vysokém mýtě, v Sosnové), tam se člověk dozví a vyzkouší spoustu zajímavých a hlavně užitečných věcí a často se dosavadní sebevědomí a hrdinství změní na čistou pokoru před fyz. zákony... Štastnou cestu...
V Sosnový jsem viděl, jak pár borcum spadnul hřebínek, když na kluzný ploše dopadli hůř, než kdejaká ženská, která tam narozdíl od nich nevletěla jak rally závodník se sebevědomim až ke stropu (a hlavně "co to tu kecá, vždyť řídit umim...")
A příště zařadit kde se dívat.... Kamera zachycuje pohled řidiče. Nějak jsem přehlédl, že by se podíval při odbočování vlevo doprava...
... uz ani neni pravda ... chcete jet doleva? Zatocte tim kolem doleva ... nevite co nebo kde je 'doleva'? No tak to ste asi v prd... a jedte autobusem.
Já chápu, že jsou na tohle jistě velmi obsáhlé studie, ale jako řidič musím říci, že je bezpečnější řídit tak, jak je to řidiči příjemné. Stejně jako s nastavením sedaček či zrcátek. (Samozřejmě by se měl řidič učit od začátku správné držení)
No to jsi asi neviděl některý z extrémů, kdy řidič(ka) s hhůzou v očích ručkuje po volantu tak, že má plný rejd na 10přehmátnutí
Poloha třičtrtě na tři vznikla jako reakce na pár facek, které si řidiči dávali rukama, když jim vystřelil airbag. Je vtipné, jak z toho kdejaký mudroň dělá objev století v ergonomii držení volantu. Přitom je to nejúnavnější poloha na volantu vůbec, protože ruce nemají šanci si odpočinout. A to nemluvím o tom hloupém křížení rukou při ostřejší zatáčce. Už vidím kdejakého tuponě, nahuštěného těmito moudry, jak si v rychlosti 20km/h láme ruce v zatáčce, místo aby si přehmátl - no říkal to tam ten odborník, woe nééé?
Já airbag ve volantu nemám. Já si to můžu držet jak chci. I frajersky jednou rukou v horní části.
Jsem nevedel ze za volantem se da lyzovat a ted vazne. Pokud si sesteluju sedadlo tak, ze mam ten bajnej pravej uhel, tak mam kolena v palubce a volant tak blizko, ze kdybych se chtel necemu nahle vyhnout, tak tam delam gymnasticky cviceni. Bezte na okruh a tam lehce zjistite jestli vas posez je spravny ci spatny. Ono stejne pokud nemate anatomicke sedacku a 4 bodovy pas, stejne tam clovek pri ostrych manevrech lita jak nudle v bande. Stacilo mi 1 den na okruhu s "normalnim" vozem a byl jsem domlacenej zleva zprava.
A co zkusit štelovat volant a ne sedačku ;-)