Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Crash testy: pět hvězd pro hyundai z Česka a slovenský peugeot

V nejnovější sérii crash testů tentokrát organizace Euro NCAP testovala čtveřici vozů. Všechny získaly maximální hodnocení pět hvězd, a to i navzdory novému vyššímu limitu v oblasti ochrany chodců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

karolko

Chudáci

dummies ;-D

0/0
14.6.2012 15:58

Undik

Peuget je ještě méně slovenský, než je Škodovka česká ...

Nedělejte z lidí voly ;)

0/0
14.6.2012 13:20

KarelV

Havárie náklaďáku - prasklá PNEU !!!

Zajímavé video ... http://www.stream.cz/video/689319-co-se-stane-kdyz-nakladaku-exploduje-pneu ... jen by mě moc zajímalo, jak to, že si nikdo z diskutérů nevšimnul, že havarovaný náklaďák ZÁHADNĚ ZMIZEL ??? 8-o

Máte pro to, prosím, někdo nějaké vysvětlení ?

0/0
14.6.2012 9:03

Usher novy a lepsi

Re: Havárie náklaďáku - prasklá PNEU !!!

Kam by mizel? Proste sjel ze silnice. Nebo myslis, ze uletel?

0/0
14.6.2012 9:28

Lukke-Luk

Re: Havárie náklaďáku - prasklá PNEU !!!

Je začarovanej.

+1/0
14.6.2012 9:36

JKN

Taky slušná tolerance

Když se kouknu na výsledky u 208 za které je stále 5 hvězd tak si říkám, že celé tohle hodnocení je o ničem.

0/0
14.6.2012 8:45

PiPiiiiiK

:)

Kdybych nebyla všeobecně známá ovladatelnost testovaných automobilů (bmw 3 a hyundai i30), tak by na mě hodně zapůsobily fotky 9 a 14, kde je celkem dobře vidět jak se chová zadní náprava při ostré zatáčce. Viděl jsem to samé dělat se swiftem a fábií....tam to zadní kolo letělo několik centimetrů nad zemí. Tuším, že to na úspěšném průjezdu zatáčkou moc nepřidá :)

0/0
14.6.2012 1:43

strasnej.prujem

Re: :)

to je vyhybaci manevr, ne prujezd zatackou... jde o to, ze se auto nedostane do smyku a drzi stopu...

0/0
14.6.2012 7:54

PiPiiiiiK

Re: :)

:D tak každý jezdíme zatáčky jinak, že. Po pravdě se mi to ale nikdy takhle nepovedlo :-(

0/0
14.6.2012 8:38

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

i kdyř tyto crash testy

podporuju, trochu mně mrzí, že automobilky vědí jaká přesně auta na test posílají, proto se u těchto kusů snaží kontrolovat celý postup výrob lépe než u zbytku. Bohužel ověřeno:(

0/0
14.6.2012 0:40

climber

Re: i kdyř tyto crash testy

je to tak ako vravis, dokonca urcite diely su vyrobene z ineho, silnejsieho materialu. auta na testy sa nevyberaju namatkovo ale su presne od zaciatku specialne na to vyrobene a viacnasobne kontrolovane. osobna skusenost z praxe u nas ale aj v nemecku.

0/0
14.6.2012 7:31

rafton

Hm,

jak má víc ja 75% vozů 5*, tak to ztrácí smysl. Je zapotřebí zpřísnit testy.

+2/0
14.6.2012 0:37

cckk

Re: Hm,

hlavne i auto co maj 3-4 hvezdy muzo bejt v crash testu odolnejsi nez 5* a to jen proto ze nemaji "ochranu" chodcu takze se jim trea svetlomet po lehkem tuknuti neulomi "dovnitr" tak a nevytvori pri rozbiti ostre hrany tak aby pri 15km/h neposkrabyli chodceRv jako tohle mne ja fakt u auta jedno hlavni je aby vydrzelo co nejvetsi naraz to jak chrani chodce se snazim eliminovat sam....

0/0
14.6.2012 9:45

S-Tony

Re: Hm,

No když srazíš chodce a způsobíš mu vážný úraz nebo smrt, tak tě můžou i zavřit. Takže ochrana chodců je vlastně ochrana před vežením. A to mně taky zajímá, jaké je šance že když srazím chodce, tak se mu něco stane. ;-)

0/0
14.6.2012 15:35

katano

a Škoda Octavia má jen 4 hvězdy

Bohužel :-P

0/0
14.6.2012 0:14

PiPiiiiiK

Re: a Škoda Octavia má jen 4 hvězdy

A všiml jste si kolik mají hvězdiček vozy Hyundai kolem roku 2001-2004, když už porovnáváte?

0/0
14.6.2012 1:47

jezek

Re: a Škoda Octavia má jen 4 hvězdy

A kolik jich máš nalepených na feldě ty?

+1/0
14.6.2012 6:33

_Xeon_

Re: a Škoda Octavia má jen 4 hvězdy

Na mém koňaku jsou jenom tři... ;-(

0/0
14.6.2012 8:08

rolb

Re: a Škoda Octavia má jen 4 hvězdy

Na mojí 18let starý astřičce už nejsou žádný hvězdičky. I když střet se zvěří jsme celá posádka přežili v pořádku. Sejmul jsem v 90 Km rychlosti prasátko. Čumák auta na placku,ale motor v pořádku. Autíčko se opravilo a jezdí dále. Tady jsem si vyzkoušel jaký to je,když bouchne airback. Trošku spálenou tvář (jen lehce) ,ale jinak jsem ani nepostřehl jak rychle se nafoukl. Do pevné překážky by to asi bylo o trošku horší.

0/0
14.6.2012 10:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.