Diskuze
První jízda s novým Lexusem GS. Věříte mu všechno, kromě spotřeby
Děkujeme za pochopení.
jirkas13
Jste si opravdu jist,
že je v palubní desce display o velikosti 12,3 palce? iPad má 9,5.
Lajtnant
Re: Jste si opravdu jist,
Chyba to není. Japonci mají menší palce
Kuk na strejdu
Pan Stehlík skutečně perlí
Nesmysly v článku jako např. " LED diody", vytahování spotřeby "jen" o litr větší (a nebo také o více než 17% větší), než automobilka uvádí, je zcela mimo, pokud se jedná o cestu z hor do Mnichova (n.m. kolem 520m), tedy něco, co by s trochou nadsázky mělo jít sjet na volnoběh.
No, hlavně, že se pan Stehlík dobře najedl a povozil, to se pak těžko píše objektivně, když by příště na předváděcí jízdy mohli pozvat někoho jiného...
Tahle_zeme_neni_pro_poctivy
Proc musi japonec kopirovat
evropu. To uz vsem dosli napady? lexus teda nee
ziiv
Re: Proc musi japonec kopirovat
prizpusobuji design evropskym pozdadavku, bohuzel ...
Simakj
prý
Yoshihiko Kanamori má prý mnoho pěkných příhod s novým Lexusem GS...
To novináři neumí psát bez vymyšleností, nebo ověřených faktů?
mamsrb
Takže pánové z Audi, BMW a Mercedesu měli pravdu, že tudy
cesta nevede. Dvoutunový krám s 3,5 litrovým benziňákem a zátěží vodu chlazeným elektromotorem, málo kapacitními bateriemi a celou tou elektrovýbavou navíc není ani trochu ekobio a žere jak tank. Jaký kontrast s vozy jako Ford s tříhrnkovým přeplňovaným litrem nebo lehkými Citroeny od CV2 po dnešní C1, které dosáhly nízké spotřeby bez použití japonských fičur.
Beaver.PV
Re: Takže pánové z Audi, BMW a Mercedesu měli pravdu, že tudy
Ano, srovnavat Lexus rady GS s Focusem nebo Citroenem C1 je skutecne na miste. Mozna byste mel zacit zase brat ty prasky
PiPiiiiiK
Re: Ta maximalka 190 km/h u V6 3.5litru...
No ale zase dají maximálku za nějakých 13s. Tím se může chlubit jen málo aut.
tsv
Spotreba
Na devatenact metraku tezke auto je ta spotreba primo fantasticka. Co by za to jini vyrobci kamionu dali.
Frantizsekk
Re: Spotreba
Podivej se, kolik zere nalozena souprava, co vazi 35 tun... Kamiony jsou spotrebou na kilo nekde JINDE.
pav1111
Značný rozdíl
Zvláštní rozdíl, kolegové z hybrid.cz na stejné testovací akci dosáhli průměrné spotřeby po 500km 7,2l/100km, přitom s dálniční vložkou, kde rychlost neklesla pod 160km/hod. dosáhli 8,8l/100km a na okreskách svižnou jízdou 5,5l/100km.Možná opravdu neumíte jezdit?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....