Diskuze

První jízda s novým Lexusem GS. Věříte mu všechno, kromě spotřeby

Průkopník mezi hybridními limuzínami vyjíždí vstříc ekologicky smýšlejícím byznysmenům už potřetí. Zájemci o GS mohou vybírat ze dvou benzinových šestiválců, Češi mají možnost pořídit si i verzi s pohonem všech kol.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

josefl

19. 6. 2012 15:59
No

Na bavora ještě nemá. Tak počkám.

0 0
možnosti

jirkas13

18. 6. 2012 23:54
Jste si opravdu jist,

že je v palubní desce display o velikosti 12,3 palce? iPad má 9,5.

0 0
možnosti

Lajtnant

22. 6. 2012 11:36
Re: Jste si opravdu jist,

Chyba to není. Japonci mají menší palce ;-)

0 0
možnosti

Kuk na strejdu

18. 6. 2012 21:32
Pan Stehlík skutečně perlí

Nesmysly v článku jako např. " LED diody", vytahování spotřeby "jen" o litr větší (a nebo také o více než 17% větší), než automobilka uvádí, je zcela mimo, pokud se jedná o cestu z hor do Mnichova (n.m. kolem 520m), tedy něco, co by s trochou nadsázky mělo jít sjet na volnoběh.

No, hlavně, že se pan Stehlík dobře najedl a povozil, to se pak těžko píše objektivně, když by příště na předváděcí jízdy mohli pozvat někoho jiného...

0 0
možnosti

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

18. 6. 2012 20:31
Proc musi japonec kopirovat

evropu. To uz vsem dosli napady? lexus teda nee

0 0
možnosti

ziiv

19. 6. 2012 10:05
Re: Proc musi japonec kopirovat

prizpusobuji design evropskym pozdadavku, bohuzel ...

0 0
možnosti

Simakj

18. 6. 2012 11:34
prý

Yoshihiko Kanamori má prý mnoho pěkných příhod s novým Lexusem GS...

To novináři neumí psát bez vymyšleností, nebo ověřených faktů?

1 0
možnosti

mamsrb

18. 6. 2012 10:37
Takže pánové z Audi, BMW a Mercedesu měli pravdu, že tudy

cesta nevede. Dvoutunový krám s 3,5 litrovým benziňákem a zátěží vodu chlazeným elektromotorem, málo kapacitními bateriemi a celou tou elektrovýbavou navíc není ani trochu ekobio a žere jak tank. Jaký kontrast s vozy jako Ford s tříhrnkovým přeplňovaným litrem nebo lehkými Citroeny od CV2 po dnešní C1, které dosáhly nízké spotřeby bez použití japonských fičur.

0 0
možnosti

Beaver.PV

18. 6. 2012 10:53
Re: Takže pánové z Audi, BMW a Mercedesu měli pravdu, že tudy

Ano, srovnavat Lexus rady GS s Focusem nebo Citroenem C1 je skutecne na miste. Mozna byste mel zacit zase brat ty prasky ;-)

7 0
možnosti

jisi258

18. 6. 2012 10:04
Ta maximalka 190 km/h u V6 3.5litru...

to je na couvacku ? 8-o

0 0
možnosti

PiPiiiiiK

18. 6. 2012 10:08
Re: Ta maximalka 190 km/h u V6 3.5litru...

No ale zase dají maximálku za nějakých 13s. Tím se může chlubit jen málo aut.

0 0
možnosti

tsv

18. 6. 2012 9:06
Spotreba

Na devatenact metraku tezke auto je ta spotreba primo fantasticka. Co by za to jini vyrobci kamionu dali.

0 0
možnosti

Frantizsekk

18. 6. 2012 13:30
Re: Spotreba

Podivej se, kolik zere nalozena souprava, co vazi 35 tun... Kamiony jsou spotrebou na kilo nekde JINDE.

0 0
možnosti

pav1111

18. 6. 2012 4:36
Značný rozdíl

Zvláštní rozdíl, kolegové z hybrid.cz na stejné testovací akci dosáhli průměrné spotřeby po 500km 7,2l/100km, přitom s dálniční vložkou, kde rychlost neklesla pod 160km/hod. dosáhli 8,8l/100km a na okreskách svižnou jízdou 5,5l/100km.Možná opravdu neumíte jezdit?:-)

6 0
možnosti

EMS

18. 6. 2012 7:59
Re: Značný rozdíl

;-DR^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....