- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že je v palubní desce display o velikosti 12,3 palce? iPad má 9,5.
Chyba to není. Japonci mají menší palce
Nesmysly v článku jako např. " LED diody", vytahování spotřeby "jen" o litr větší (a nebo také o více než 17% větší), než automobilka uvádí, je zcela mimo, pokud se jedná o cestu z hor do Mnichova (n.m. kolem 520m), tedy něco, co by s trochou nadsázky mělo jít sjet na volnoběh.
No, hlavně, že se pan Stehlík dobře najedl a povozil, to se pak těžko píše objektivně, když by příště na předváděcí jízdy mohli pozvat někoho jiného...
evropu. To uz vsem dosli napady? lexus teda nee
prizpusobuji design evropskym pozdadavku, bohuzel ...
Yoshihiko Kanamori má prý mnoho pěkných příhod s novým Lexusem GS...
To novináři neumí psát bez vymyšleností, nebo ověřených faktů?
cesta nevede. Dvoutunový krám s 3,5 litrovým benziňákem a zátěží vodu chlazeným elektromotorem, málo kapacitními bateriemi a celou tou elektrovýbavou navíc není ani trochu ekobio a žere jak tank. Jaký kontrast s vozy jako Ford s tříhrnkovým přeplňovaným litrem nebo lehkými Citroeny od CV2 po dnešní C1, které dosáhly nízké spotřeby bez použití japonských fičur.
Ano, srovnavat Lexus rady GS s Focusem nebo Citroenem C1 je skutecne na miste. Mozna byste mel zacit zase brat ty prasky
No ale zase dají maximálku za nějakých 13s. Tím se může chlubit jen málo aut.
Na devatenact metraku tezke auto je ta spotreba primo fantasticka. Co by za to jini vyrobci kamionu dali.
Podivej se, kolik zere nalozena souprava, co vazi 35 tun... Kamiony jsou spotrebou na kilo nekde JINDE.
Zvláštní rozdíl, kolegové z hybrid.cz na stejné testovací akci dosáhli průměrné spotřeby po 500km 7,2l/100km, přitom s dálniční vložkou, kde rychlost neklesla pod 160km/hod. dosáhli 8,8l/100km a na okreskách svižnou jízdou 5,5l/100km.Možná opravdu neumíte jezdit?