Diskuze
Autofotka týdne: Britský unikát projel napříč Švédskem, jako před sto lety
Děkujeme za pochopení.
jisi258
Nechci rypat
ale 100 mil za hodinu je pres 160 km/h a to by tenhle veteran nedal ani pri padu ze skaly.
I ta stovka bude s odrenyma usima.
The_Real_Koudelka
Re: Nechci rypat
Podívejte se, s čím se dříve trhaly rychlostní rekordy. Možná budete překvapení >>> http://auta5p.eu/clanky/rekordy/rekordy_1.htm
já George XVII
porovnání
když porovnávám ty dvě fotky před hotelem, tak mi na tom zrenovovaném kuse nesedí spousta detailů. Přední blatníky jiné, řekl bych, že i oplechování motorového prostoru je jiné, větrací žebra jsou na tom zrenovovaném kuse užší. Zdá se to jenom mě?
111
Re: porovnání
Taky se mi to tak jeví, ale, to je celkem běžné, on ten typ se vyráběl v letech 1911-14, výroba byla kusová, kompletně ruční, každé auto originál - tedy stejný typ tam sice je, ale kus od kusu se i u jednoho daného typu vozu v té době dost výrazně lišil. Navíc ani nevíme, z kterého roku je to původní foto.
marek62
21 koni
a maximalka 160 km/h, rok 1912, to mi pripada neuveritelne, kdovi, jaky to ma objem
111
Re: 21 koni
No on článek působí trochu zmateně, také kvůli tomu chaotickému používání jednotek, tak tedy v současných: má to 3969 ccm, maximální rychlost je ale, v přepočtu na km, 120, výkon 51, 4 kW. Jinak čytřválec, s tehdy běžným odpružením listovými pružinami, a jak tu někdo psal, prakticky tyto vozy nebrzdí, což bylo běžné, stejně tak jako ten velký obje m na relativně nízký výkon Z uvedeného výplývá, že ta stovka, i vzhledem ke kvalitě silnic, nebyla běžnou provozní rychlostí, jen si to na krátkém úseku prostě zkusili a ověřili.
jozko skocdopole
100 mil/hod je 160km/hod.
Tak nevim, jestli bych byl ochoten jet takovou rychlosti v tomto aute . . .
Zombot
Klobouk dolů
Pán je borec. Docela rád bych se s takovým strojem projel, ale dát 160km/h v téhle rakvi v podstatě bez brzd a na galuskách, že proti nim je i nejhorší protektor vrcholem bezpečnosti, tak na to bych asi koule neměl.
Doktor JÁTRO
Re: Klobouk dolů
No ale asi to jde,dneska každý potřebuje pomale i asistent na prdění do sedačky a auto už jezdí v podstatě samo....tenkrát to byla odvaha,brzdná síla asi jako když narvete za trabanta 3 tuny těžký karavan,rozjedete to na 100km/h a budete brzdit z prudkého kopce,pneumatiky tenké jako na horském kole,deformační zóny čekaly ještě na objevení tak 60 let,tzn že náraz ve 20km/h smrtelný.....k tomu ještě startování klikou,a různé další procedury s motorem o kterých už dnešní lidé nemají ani ponětí že existují,malý výkon,nepřesné řízení bez posilovače a pro dnešního člověka by to byla naprostá noční můra......pokud by to vůbec nastartoval tak by skončil v nejbližším stromě,ono by nezafungovalo ESP a ono by to dostalo smyk
PS: To je krutá realita,ale dneska už jste moc rozhejčkaní,taková jízda na žebřiňáku taženém voly,to musela být jízda
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...