Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové auto z Mladé Boleslavi v konečné podobě. Seat Toledo

Nový Seat Toledo a Škoda Rapid budou dvojčata lišící se jen v drobnostech. Představení nové škodovky je otázkou hodin, maximálně dní. Toledo už je venku, na internet totiž unikly oficiální obrázky. Ví se už skladba motorů, bude i dvouspojkový automat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vivire

SKODA LOGAN

Tak by se to mělo jmenovat, protože tohle auto je na úrovni Loganu. A o ceně ani nemluvim. Počítám, že homeles edition bude již od....220ti tisíc, takže aby to alepoň jezdilo, tak to bude tak za...320tisíc (se škrabkou na led za 325tisíc.....ale tu musíte mít!!!).

0/0
12.7.2012 7:27

pkubelka

:)

Nemůžu si pomoct, ale mně se to líbí... teda jenom na obrázku :-).

0/0
19.6.2012 9:08

cernobila_televize

Re: :)

ja jsem to videl nekolikrat nazivo a libi se mi taky, asi jsem divny :-)

0/0
19.6.2012 9:35

HAIRY SNATCH

Kdyz bude

okolo 200 tisic tak je OK  Rychlici to ale nebudou .Do kopce budete kyvat hlavou do predu do zadu;-)

0/0
19.6.2012 4:57

Lucass

Re: Kdyz bude

Okolo 200 tisíc? Vy moc neumíte vnímat realitu, že ;-D

0/0
19.6.2012 8:41

Homer _9

A budou do toho v budoucnu montovat i motor?

0/0
19.6.2012 2:44

Redík

Design

Nevím co se vám nelíbí na designu. Podle mě je to co se týče designu moderní auto, tak jak má být a je to hezký. Technika už je druhá věc, na druhou stranu mám výhodu že oba vozy vidím denně ve škodovce a osobně se mi obě auta líbí a klidně bych do obou šel, rozhodovat bude cena a tam se bojím že konkrétně rapid pod 300 000 v základu asi nepůjde což je vlastně neprodejný auto když to srovnám s konkurencí. Konkrétně nový Hyundai se opravdu povedl a za cenu odctávie v základu je tam bohatší výbava.

+1/0
18.6.2012 23:41

Homer _9

Re: Design

300 klacků bych jim nedal ani náhodou. Koupi zásadně vylučuje už jen nabídka motorů. A pokud vezmu v úvahu platformu, je to vlastně na úrovni Logana. A ten je za polovic.

0/0
19.6.2012 2:45

cernobila_televize

Re: Design

ja myslim, ze zacnou kolem 250-300 a pak si budete priplacet. Na druhou stranu je fakt, kdo si bude kupovat fabii, kdyz za trochu vic, bude mit vetsi auto. Tech modelu tam ted maji hodne. Nizsi stredni uz nestoji 450+ jako pred deseti lety, takze je tam mene prostoru pro odstupnovani trid.

0/0
19.6.2012 9:38

čavéz

No

kluci v ,,čentro style či v ital dizajnu,, budou mít těžký spaní.Možná že i Jaguár to zabalí.:-)

0/0
18.6.2012 22:58

zmensvoubudoucnost

ty světla

ty světla se nějak narovnaly že by to už nebylo moderní ty protáhle dozadu jako u actavie 3 ?;-D;-D;-D

0/0
18.6.2012 22:05

Bob-an

Re: ty světla

Myslis faceliftovanou O2?

Mne nahodou s odstupem casu prijdou mnohem lepsi nez puvodni "rovne" svetla....

0/0
19.6.2012 0:17

cernobila_televize

Re: ty světla

jestli to nevite, tak design se musi stale menit, protoze si prece nebudu kupovat auto, co vypada jak minula generace. Treba ted jsem mel pujceny Megane a tam maji ovladani teploty packou nahoru a dolu (o kazdy stupen musite dvacknout nahoru a dolu) - reseni na houby, ale musi to byt jine nez drive...asi tak.

0/0
19.6.2012 9:40

Lanta 20O4

To je zase keců

Smiřte se s tím,že Škoda není a nikdy nebude ani Toyota ani Hjondé ani Rendlík. Škoda je koncernový auto a koncern si zakládá na strohém a konzervativním designu. Kdo chce všelijaký záhyby,kudrlinky,blikátka a podobný pouťový záležitosti tak ať si koupí francouzký ,japonský a nebo korejský auto . Kdo má rád umírněnost  v designu ten sáhne po koncernu . Mě osobně je bližší strohý koncern než auta jak z pouti. Ale chápu,že někdo to má jinak.Ten ale ať laskavě nekritizuje Škodovky nebo VV,neb je co se týče vkusi v jiný galaxii a nemůže už z podstaty tahle strohá auta chápat.........

PS: jak nový Toledo tak i Rapid budou moc pěkná auta a určitě budou co se týče prodejů i hodně úspěšná. Škoda je nejrychleji rostoucí světová automobilka. Má obrovský úspěch nejen v Evropě,ale i v čím dál více bohatnuvší číně a Indii. A není to náhoda. Koncern auta prostě umíR^

+1/0
18.6.2012 21:55

_Xeon_

Re: To je zase keců

Na Seata bych moc nevsadil...

0/0
18.6.2012 22:06

Homer _9

Re: To je zase keců

KTERÉ francouzské auto má "kudrlinky a pouťový záležitosti"?

0/0
19.6.2012 2:46

cernobila_televize

Re: To je zase keců

Skoda urcite roste (ale myslim, ze pred casem jeste o neco vice), ale nemeli bychom zapominat na Cinany, ti z tovaren na lednicky udelaly automobilky, tam ten rust je jeste vetsi a i kdyz nejsou tak zname, tak chrli stejne objemy, jako Skoda tady tj. ca 0,5 mil. aut.

0/0
19.6.2012 9:43

katano

VW - DAS AUTO

Seat a Skoda jsou montovny které zachránil německý koncern VW a nyní v těchto montovnách vyrábí z výběhových dílů VW , levná vozítka LOW-ENDY.

           PS : to je - REALITA :-P

+3/0
18.6.2012 19:36

nepetr

Re: VW - DAS AUTO

Co to meleš? Ty už to neber ani ředěný:-/

+1/0
18.6.2012 21:21

katano

Re: VW - DAS AUTO

Kdyby Škodovku nekoupil německý koncern VW, tak by maličká zaostalá automobilka dopadla jako Tatra, Liaz nebo Avia.

           PS : to je - REALITA = děkujme němcům že Škodovku koupili-zachránili. :-P

0/0
18.6.2012 23:32

Bob-an

Re: VW - DAS AUTO

Tak to ze bez VW by skoda byla v pytli nebo nebyla je i podle me celkem jasne. Ale to ze by skoda byla motnovna kde se delaji low-endy z vybehovych dilu, s tim nesouhlasim.... Jasne zrovna toledo a rapid jsou "levne" auta ze starsich dilu, ale treba octavka bude ze stejnych nejmodernejsich dilu jako golf... nebo fabia prvni generace mela modernejsi platformu nez tehdejsi polo....

0/0
19.6.2012 0:21

stanislavek

Cena cena cena

To bude problém, pokud nestlačí cenu pod Megany a novej Hyundai i30, budou se těžko prodávat.

+3/0
18.6.2012 18:39

katano

Re: Cena cena cena

Cena u nadšených škodovkářů nehraje roli.

          PS : VW - DAS AUTO. :-P

+2/0
18.6.2012 19:37

čavéz

Re: Cena cena cena

trefné;-D

+1/0
18.6.2012 21:11

nepetr

Re: Cena cena cena

Bohužel nejsou všichni tak bohatý aby si kupovali "levný" věci:-/

0/0
18.6.2012 21:24

čavéz

Re: Cena cena cena

no tak si škodovku nekupuj já to taky udělal a jsem spokojen

0/0
18.6.2012 22:09

katano

Re: Cena cena cena

Já když budu chtít tak si od VW koupím klidně čtyři Fábie, dvě Oktávie a jeden Superb.

         PS : já mám rád německá auta. :-P

0/0
18.6.2012 23:34

nepetr

Re: Cena cena cena

Ano přesně tak! Za to co chci si klidně připlatím než abych si koupil to co nechci jen proto že je to "levný";-D. Nemusíš jen závidět, stačí začít něco dělat a budeš na to mít taky.

+1/0
18.6.2012 21:23

Homer _9

Re: Cena cena cena

Dělám. Mám. Přesto mě žádná Schade neoslovila.

Dělám něco špatně? ;-):-P

0/0
19.6.2012 2:48

nepetr

Re: Cena cena cena

Cenou se podbízí pouze automobilky které by jinak neprodaly ani klíčenku. Není to hrdinství ale ubohost v boji na trhu.

0/0
18.6.2012 21:26

čavéz

Re: Cena cena cena

čte se to hezky ale praxe je jiná-nikdo z mých známých by to už nechtěl sere se to už to není jak oktávka 1

+1/0
18.6.2012 22:12

Antonín, topič

Re: Cena cena cena

Opravdu se čte hezky názor zavilého škodovkáře, že nabízet vyšší užitek za menší peníze je "ubohost?" ;-D

0/0
19.6.2012 8:40

Homer _9

Re: Cena cena cena

Dá se to rozdělit na dvě skupiny:

PRVNÍ: kam spadáš i ty -- vedou blbý kecy

DRUHÁ: dá se cestou jako např. Renault a prodává přes milion aut ročně

.

VW je nad vodou díky německému patriotismu firem, které mají auta výhradně od nich, ačkoli k tomu není žádný zásadní racionální důvod...

0/0
19.6.2012 2:51

Antonín, topič

Re: Cena cena cena

Ty jsi ale truhlík, to je marketing strategy -  a úspěšná. Škoda se na cizích trzích podbízí jak vyšitá taky.

0/0
19.6.2012 8:39

tahir

Toledo vypadá daleko líp

Když budou mít obě auta shodnou techniku půjde na odbyt více Toledo které vypadá daleko líp než Rapid.Škoda jen že WW nemá pořádné motory to co zde chce montovat jsou přeplňované poruchové šunky,které žerou benzín jak najaté, nebo tříválce o kterých je škoda mluvit.

0/0
18.6.2012 18:27

radaumacher

Re: Toledo vypadá daleko líp

Zas jeden odborník;-D Ad1 - odkdy kupují (relativně) méně majetní lidé auta pro vzhled? Ad2-VW má motory technologicky srovnatelné s konkurencí Ad 3-Spolehlivost stejně schopných motorů je srovnatelná s konkurencí (myšleno skutečná spolehlivost, nikoli co počtu "skandálních" novinových článků v médiích motoristické třetí kategorie) Ad 4-je zajímavé, že je mnoho lidí (zdaleka nejen odborníků), kteří jsou bez problémů schopni jezdit velmi blízko udávaným spotřebám těch "zlověstně voturbenejch pidimotůrků" a to bez ohledu na značku (potažmo koncern)... Ostatně, ona (občas až chronická) potřeba se vyjadřovat (zpravidla nevěcně a vulgárně) na adresu takových vozů naznačuje onu neschopnost mnoha takových pisatelů řídit se pár jednoduchými pravidly, která k nízké spotřebě vedou...

0/0
18.6.2012 18:50

pajac

Re: Toledo vypadá daleko líp

podtrženo a shrnuto, prostě škodovky a vůbec VW jsou nahovno, jen ty se to tady snažíš zachránit.

+2/0
18.6.2012 20:42

nepetr

Re: Toledo vypadá daleko líp

Přestaň už závidět a pořiď si taky;-D jseš ubohejRv. Plivat na něco jen proto že na to nemám je velmi  vlemi obohý.

+1/0
18.6.2012 21:28

Antonín, topič

Re: Toledo vypadá daleko líp

Tak proč to děláš? Kupuješ si laciný škůdky a na prémiovky pliveš?

0/0
19.6.2012 8:42

nepetr

Re: Toledo vypadá daleko líp

Né ja nikomu nic neháním ani nevnucuju.

0/0
19.6.2012 12:32

radaumacher

Re: Toledo vypadá daleko líp

Občas je až neuvěřitelné zábavné, jak se sami hlásí... Mimoto, s koncernem sice mám zkušeností dost, ale i tak jsem Subarista. Nicméně, to neznamená, že budu tupě a sprostě zvracet kilometry keců o tom, že "germánům se trhaj řemeny a frantíci neumí ani po sto letech udělat řazení" - což je obojí fakticky (byť obojí jen do určité, zdaleka ne tak velké, míry) pravda. Každý ať si koupí, co chce.

0/0
18.6.2012 22:14

Doktor JÁTRO

No de to

Ale rapid měl být kupé,tuhle kritickou poznámku si prostě neodpustím,jakožto spokojeného majitele rapida 136 by mě potěšilo nějaké další kupé.....je to prostě pořád na stejný brdo,trocha oživení designu by škodovce vůbec neuškodilo,ale to asi macecha s otčímem,alias VW.....tomu odstrkovanému a šizenému adoptovanému děcku škodě nedovolí

PS: Pravda bolí,zvykejte si:-P:-P[>-]

+2/0
18.6.2012 18:04

Lucass

Re: No de to

Původní Škoda Rapid nemá s tím paskvilem z 80. let nic společného...

0/0
18.6.2012 21:09

Doktor JÁTRO

Re: No de to

Co to meleš,ten paskvil z 80 let(rapid)je jedno z nejpěknějších aut od škodovky,lepší je už jen 110R a stará felicie....ty dnešní stejně vypadající škodovky už moc v designu soutěžit nemůžou,bohužel

PS: Zvykej si,doba unifikovaných aut přichází:-P:-P

+1/0
18.6.2012 22:11

Bob-an

Re: No de to

Jake prodejni uspechy by asi tak slavilo kupe od skody? Podle me naprosto mizive....

Kupe se aspon trochu snazi tvarit jako sportovni auta, a skoda zrovna moc image znacky vyrabejici sportovni auta nema....

0/0
19.6.2012 0:25

The_Real_Koudelka

Auto Emoción

Škoda, no...;-D

0/0
18.6.2012 17:42

čavéz

Re: Auto Emoción

Škoda -cuore sportivo V

0/0
18.6.2012 18:32

Eda.Hans

Je to hrozně hezký auto, kdyby to tenkrát vzali frantíci,

tak je škodovka v prd*li. Super je ten retro prvek ty madla předních dveří - odkaz na š rapid 1981.

Škoda jen, že to nebude mít celoprosklenou střechu jako koncept a nebude ani k objednání. Holt to bude levnější auto. Ale vypadá to moc pěkně.

0/0
18.6.2012 17:18

KarelV

Celoprosklenou střechu?!

... Pro Boha živého !!!   8-o ;-€ Rv ... Jen to NE !!! ..... ;-)

0/0
18.6.2012 17:44

lucky_24

Re: Je to hrozně hezký auto, kdyby to tenkrát vzali frantíci,

No ten Seat bude mít určitě hezčí interier a předpokládám, že světla taky - pro moje oči. Takže já bych osobně radši Auto Emoción než Simply Clever

0/0
18.6.2012 18:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.