- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Původní vozy Facel Vega připomíná skutečně pouze stylizovaná třídílná maska chladiče... Škoda že ve fotogalerii není palubní deska - třeba u modelu HK500 byla tvořena širokou vyleštěnou fošnou, v níž byly osazeny všechny budíky a ovládací prvky.
Docela pěkný,hlavně ty starší
Ale na slavné bertonovo dílko škodu favorit to nemá ani náhodouto je teprv kára
PS: Pravda je to krutá,ale design soudruhů frantíků je jak na houpačce,něco se jim zadaří hodně a něco vypadá jak intergalaktická loď ze star gate
Já bych řekl, že jsou celkem dost známá. Všimněte si těch čtyřdveřových aut bez středního sloupku. Po měsíci ježdění byl problém zavřít dveře a majitelé na to nadávali. A teď to samé zkouší Ford.
Jo a Daninos do toho dával americké motory od Chrysleru a podvozky taky. Francouzi to furt kritizovali, že je to málo francouzské. Takže vyvinul auto, které bylo komplet francouzské a to byl konec značky
když to porovnám s nedávno uvedeným Rapidem od VW.... německá designová škola to prostě není
Frantíci design prostě umějí. Držím palce, ať se značku podaří obnovit.
Myslíš třeba Renault a jejich nádherné auto Thalia? Nebo Fluence? Nebo Citroen C1, Nebo snad Peugeot, který se snažím svým vzhledem všem připomenout, že auto pochází ze země kde jedí žáby ?
Krasne auto, nadchly me ty kufry, predpokladam, ze presne pasuji do vozu.
Ne nepasují, doma si je musíš zapilovat aby netrčely a nedrhunly po zemi
ale ten koncept, to je masturbační seance nějakého uhra, ne? Hlavně ta skica... Nechápu kola větší než blatníky a kapotu položenou výš, než je čelní sklo :)))
to uz se dnesni produkci stava vyjimecne