Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nová Škoda Rapid na prvním videu

Nový model mladoboleslavské automobilky se představuje na oficiálním videu. Bílý rapid v nejvyšší výbavě z prvních fotek, které automobilka zveřejnila, se dal do pohybu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

moje.maličkost

proč?

nevím proč jste tady pořád všichni tak zlí a nepřejícní a hlavně hrozně chytří ať už se jedná o cokoliv

0/0
21.6.2012 12:38

jarafara

Re: proč?

Čecháčci no, závist a zlost ;-€;-D

0/0
21.6.2012 14:04

jarafara

Co vy na tohle?

odborníci diskutéři z idnesu, jak je tohle možný, to je vaše noční můra ;-D http://www.auto.cz/cesky-trh-v-kvetnu-2012-nejprodavanejsi-automobily-stredni-tridy-67659

0/0
21.6.2012 10:44

Antonín, topič

Re: Co vy na tohle?

A kde přesně je problém?

0/0
21.6.2012 12:17

jarafara

Re: Co vy na tohle?

Přečtěte si diskuzi a zjistíte kde je problém, jde o přitroblíky kteří se zuby nehty blání že je Škoda neprodejná značka.. nebo jen pro lidi s mentálním postižením podle jejich slov. Tak těm odborníkům musím trochu smát ;-D

0/0
21.6.2012 13:56

jarafara

Re: Co vy na tohle?

***jistě že tam má být brání :-)

0/0
21.6.2012 13:57

Antonín, topič

Re: Co vy na tohle?

Jako v pohodě, proti Škodovce nic nemám, přestože si nemyslím, že bych si ji někdy koupil. Víte, ono s tou prodejností. Nejprodávanější pivo je europrazdroj z Plzně a hned na druhým místě je Gambáč desítka. Čili je vidět, že prodej s kvalitou tak úzce nesouvisí. Škodovkama jezdím docela často a jezdí to a něco to vydrží. Negativa jsou nedostatek pohodlí a díky popularitě mezi kupujícími i velká popularita mezi zloději.

0/0
21.6.2012 20:49

jarafara

Re: Co vy na tohle?

Ano, naprosto souhlasím s vaším názorem, rozumným názorem i příkladem. Mě jen baví jak Škoda působí na spousty Čechů jako hadr na býka, jen škoda že pravý důvod bude mě a všem objektivním lidem na vždy utajen :-) V mých očích je Škoda kvalita+cena+technické zázemí v koncernu+péče věnovaná výrobě rozhodně důvod ke koupi, ale momentálně nejsem cílová skupina, tím nevylučuji že si v budoucnosti nekoupím Škodovku, vím že za ty peníze neprohloupím.

0/0
21.6.2012 21:18

Antonín, topič

Re: Co vy na tohle?

Ono je to trochu o zkušenostech, když vidím Oktávku v modré metle, tak je velká šance, že je to RS, tudíž se všichni mají klidit z cesty. Lepící se Fabie zase bude nové TSI s výkonným turbomotorem, která je taky logicky nejrychlejší na silnici ;-) Ale je jasné, že člověk si spíš všimne těchto případů a krom toho to vůbec nesouvisí s tím autem, že.

0/0
21.6.2012 22:29

jarafara

Re: Co vy na tohle?

Ano, ale za to auto nemůže, to už je chyba sedačka ->volant+pedály. Když auto kupuje takové množství lidí tak je jasné že se najdou blbci, ale to samé by dělali i v autech jiné značky, chyba je v prostoru mezi sedačkou a volantem.

0/0
22.6.2012 1:14

viper

Re: Co vy na tohle?

Vůbec nejde o Škodovku jde jen a jen o tenhle model jestli jste to nepochopili je zbytečné diskutovat jako je zbytečné se s tím chlubit na autosalonu a tam to budou sotva hodnotit jen Češi.

0/0
23.7.2012 15:08

MartinB

Muj Nazor

Me se docela to auto libi. Potkavam je dost casto po ceste z Jindr. H. do CB. Mel jsem sluzebniho Yetiho, dobre se vnem jezdilo, velka nevyhoda je, ze pri motoru 2,O TDI 103 KW to auto proste hodne zere. Oktavia mi prijdezaty penize hodne draha, tak uvidime co Rapid. Momentalne jeste pokukuju po C4 Aircros, ale co jsem koukal, cena pomerne taky vysoko, a jestli to bude podobne jako ASX, tak to nebude nic moc. Jezdil jsem ASX a musim rict, ze dle meho subjektivnoho nazoru je Yeti mnohem lepsi, co se tyka vlastnosti a pohodli. (ale zase vic zere).

jeste pokuju po BMX X1 a Mercedes B - auta stejne draha jako oktavie, paradoxne nizka spotreba, servis auta v cene. Ale to by asi zase nepochopili zakaznici, ikdyz paradoxne je to auto vlastne nejlevnejsi ze vsech. Kdyz vemu ze projezdim 80tis. za rok.

Ps: jinak soukromne jezdim taky Yetim :o)

0/0
20.6.2012 23:35

MartinB

Re: Muj Nazor

jeste bych reagoval na to, ze me se skodovky proste libi, vzdy si rikam, ze koupime jiny auto, a nakonec zustaneme u skodovky. z levnejsich aut, je cena pomer vykon pomerne dobra.

0/0
20.6.2012 23:36

marek kumprecht

proč neudélá škodovka konečně pěkný auto?

Opravdu bych si rád koupil Škodovku, ale ty designy, a výbavy, které odsud vypadávají fakt nestojí za nic. Proč nedokážou udělat slušné sportovní auto stylu A5 nebo Alfa Brera do 1 mil. Kč ve slušné výbavě. Takhle si musím furt kupovat cizí značky.Nebo aspoň místo obludného superba něco jako A4/6 nebo Alfa 159? Škodovka je prostě hnus!!!

0/0
20.6.2012 22:57

akleen

Re: proč neudélá škodovka konečně pěkný auto?

Pekny vyber R^

0/0
21.6.2012 8:33

jarafara

Re: proč neudélá škodovka konečně pěkný auto?

Proč, jednoduché velice, nejsou to auta pro cílovou skupinu zákazníků která má Škoda a určitě jich není málo, pro vás další nepředstavitelná věc je ta že jsou lidi co si dokonce přejí mít auto od škodovky a nemají na něj finance. Další je je je to daná úloha v koncernu nabízet tyto auta. Proč by měli dělat něco jako A4, a6 A1, A5, když se to dělá v podstatě ve stejné firmě o 400 Km dál? A kdo chce něco jiného od toho je konkurence, ale koukám že důvod zanadávat si na Škodovku se tu vždy najde:-)

0/0
21.6.2012 10:57

Fungy

šmarja

koho ty videa ještě vzrušujou, pokud člověk občas projede po dálnici ideálně po R10/35 tam na Rapida/Toledo jistě narazí zcela bez maskování, dneska na "Paceřáku" měli kluci z Česany nejaký brífink, takže jich tam bylo zaparkováno asi 6 po třech Rapidech a Toledech...

+1/0
20.6.2012 22:16

cizinec je našinec

to je nějaký

upír z Karpat?8-o

0/0
20.6.2012 19:29

S-Tony

Das Auto

No tak po delší době tu zase máme Škodu Das Auto.

Jen tak dál. R^

+1/0
20.6.2012 18:55

jarafara

jee

tady je zase nablinkáno ;-D

0/0
20.6.2012 17:43

FastDriver

Neviděl jsem to na vlastní oči

takže to nechci podle toho nanicovatého videa hodnotit, ale především by mě zajímalo, jakým hnojem jezdí všichni ti, kteří to tady tak kritizují a znevažují. A nejsem škodovák a nejezdím škodovkou.

+1/0
20.6.2012 17:03

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

No hlavně ty emise aby byly nízký....

a vo to by nám soudruzi mělo jít především, že?

+1/0
20.6.2012 16:59

Undik

Re: No hlavně ty emise aby byly nízký....

Když to mád pod kapotou motor o výkonu běžného vodního čerpadla sedláka z vesnice, tak to ani smrdět nemůže.

+1/0
20.6.2012 19:59

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

Vozy Škoda?

Von to ještě někdo kupuje?

+6/0
20.6.2012 16:01

hefaistosh

Re: Vozy Škoda?

To je snad dobře ne?

0/0
20.6.2012 16:10

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

Re: Vozy Škoda?

Já se ptám Irenko PROČ?

+3/0
20.6.2012 16:13

hefaistosh

Re: Vozy Škoda?

Žeby,když už nic jiného tak zaměstnanost a práce pro fůru jiných firem?Těžké na pochopení že?

0/0
20.6.2012 16:19

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

Re: Vozy Škoda?

jo aha!  A ty zaměstnanci nakupují u soukromníků maso, mléko a chleba. A těm dodávají pekaři, řezníci a mlékaři. Co by s nima PROBOHA bylo?

+2/0
20.6.2012 16:21

hefaistosh

Re: Vozy Škoda?

No vidíš,že jsi na to přišel.Aspoň z části.

0/0
20.6.2012 16:27

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

Re: Vozy Škoda?

takže já se mám dobře, protože se prodávají pseudoauta v montovně 250 km daleko......zajímavá úvaha

+3/0
20.6.2012 16:29

hefaistosh

Re: Vozy Škoda?

No ty třeba zrovna ne.Ale co ostatní lidi v jejím okolí.Co firmy vzdálené třeba těch 250km.Víš,že nejsi na světě sám?A tvůj osud lidi vydělávajících na Škodovce,nezajímá.A i tak máš šanci.Když ji dáš zajímavou nabídku ohledně dodávek,tak se budeš mít dobře i ty.A můžeš bydlet třeba v Austrálii.

0/0
20.6.2012 16:35

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

Re: Vozy Škoda?

vrátím se na začátek. Divil jsem se, že ty auta někdo kupuje, protože za tu cenu prostě nestojí. I ten korejec je levnější a má lepší výbavu. Nechápu tu nostalgii ovčanů, že když měli dřív MB, Š 100, Š 120 S atd., tak první volba je si koupit Ochcávku v metle na hlínách 1.9 TDI, co táhne vocpodu.....

Až bude montovna dělat kvalitní vozy za přijatelnou cenu (poměr cena - výkon) budu o koupi uvažovat

+3/0
20.6.2012 16:42

hefaistosh

Re: Vozy Škoda?

Ale většina se přeci prodává venku.Žádná nostalgie.Jde o prachy o nic jiného.Proto sem psal,že je dobře,že se prodává.Kdo nechce ten si ji prostě nekoupí a tak to má být.Dokud to jde tak ať prostě rejžuje.

0/0
20.6.2012 16:49

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

Re: Vozy Škoda?

no jo, ale venku je cena trochu jiná a je ta cena vzhledem k příjmů diametrálně odlišná od naší....

+3/0
20.6.2012 16:51

hefaistosh

Re: Vozy Škoda?

Tak to máš pravdu.Ještě bych přidal i tu výbavu.Ale v tom není Škodovka sama.Podívej se na jiné služby nebo produkty,které jsou jinde na stejné úrovni nebo levnější oproti platům.Stačí si jet do Německa za hranice na nákup a to samé zboží nakoupíš levněji.

0/0
20.6.2012 16:54

Crazy Ben

Re: Vozy Škoda?

A co si čekal? Proč by to měly prodávat stejně jako za hranicema, když to lidi kupujou? Dokud budou, tak nemaj důvod zlevnit... nechápu co se tomu všichni diví

0/0
20.6.2012 17:16

K.Bartak

Re: Vozy Škoda?

Podle toho jak Jaroušku píšeš si dovolím tvrdit, že z tebe mluví slepá závist. Pravděpodobně si na nové auto v životě nevyděláš a tak si zde jen kompenzuješ svoje mindráky.

0/0
20.6.2012 17:42

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

Re: Vozy Škoda?

budeš se divit, ale mám 2 měsíce nové auto.....;-D

+2/0
21.6.2012 8:06

FastDriver

Re: Vozy Škoda?

kup si co chceš a hlavně na co máš. evidentně nemáš. tak se starej především o sebe a ne o ostatní, co a za kolik si kupují.

0/0
20.6.2012 18:27

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

Re: Vozy Škoda?

ale no tak, jak ti jezdí ta tvoje Fabia HTP?;-D

+2/0
21.6.2012 8:09

PavlosPM

Re: Vozy Škoda?

nikdo ti škodovku nevnucuje, kup si co chceš, já škodovce fandím a jezdím škodovkou. rád bych věděl čím jezdí ty. určitě máš nějakou starou plechovku z bazaru a tady budeš ohrnovat nos nad něčím co jsi viděl jen na obrázku. už vidím ten text od tebe jak máš nové hogo fogo vozidlo, ...

někdy je z některých příspěvku špatně ... [>-]

0/0
20.6.2012 22:37

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

Re: Vozy Škoda?

mám 2 měsíce nové auto, jinak na nevolnost existují pilulky........pevné nervy přeji ;-D

+2/0
21.6.2012 8:08

K.Bartak

Re: Vozy Škoda?

Chápem Jaroušku, že je to pro tebe těžké pochopit. To nevadí, smiř se s tím, lepší to nebude;-D

0/0
20.6.2012 17:49

K.Bartak

Re: Vozy Škoda?

To byl jeho max. duševní výkon. Pravděpodobně mu ještě pomáhala maminka.

0/0
20.6.2012 17:44

vojín Bandaska reloaded

Re: Vozy Škoda?

Proč? Protože se to jmenuje Škoda. Je to stejné, proč má většina národa účet ve Spořce. Prostě jsou na to zvyklí a vystačí si s tím až do smrti :-)

0/0
20.6.2012 16:44

petr_kkk

Re: Vozy Škoda?

Jste hloupý, nechte to být.

Ani se nedokážete zeptat na poprvé. Na první vaši otázku se dá odpovědět maximálně: ANO.

Vzhledem k tomu, že nedokážete pochopit ani 3 písmena jakýkoli další reakce postrádají smysl.

0/0
20.6.2012 16:51

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

Re: Vozy Škoda?

pro hlupáka každý hloupý....

+3/0
20.6.2012 16:55

K.Bartak

Re: Vozy Škoda?

Pravil moudrý Jaroušek když mluvil na toho troubu, kterého viděl v zrcadle;-D

0/0
20.6.2012 17:48

Jarda Kužel - Slavoj Houslice

Re: Vozy Škoda?

argumenty nemáš a tak drž pusu!

+2/0
21.6.2012 8:09

Undik

Re: Vozy Škoda?

Dobře ? Svědčí to o mentalitě našeho státu. Že se to prodává i v zahraničí ukazuje poměr inteligentních a hloupých v jiných zemích. U nás je těch hloupých samozřejmě většina, např. v německu menšina. Je smutné, že v době krize a s hromadou tupých studentů si někteří jedinci a hlavně rodiny stále dávají úvěry či hypotéky na automobil značky Škoda :-X Je mi jich líto.

0/0
20.6.2012 16:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.