Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová octavia bude již letos, rapid dostane za rok větší kufr

Výroba nové generace octavií začne na podzim. Rozšíření modelové řady nenápadně mění i ceníky automobilky. Ceny octavie se vrátily opět nad tři sta tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ryccardo

o3

nemyslím, že je to O3 ve finální podobě. Pokud vím tak přední nárazník má vypadat trochu jinak.

0/0
25.6.2012 10:22

Firehawk

eXPERTI

Mě se tady místní kritici škodovky hrozně líbí... Oni sami nikdy neměli na to, jít do samotného autosalonu a koupit zbrusu nový vůz za plnou pálku..... Připomínky typu ''po výjezdu z autosalonu má auto o 100tis menší hodnotu'' je pravdivá... ale někdo to jako první koupit musí, abyste VY na to za 10 měli a dělali machříčky.. a vytahovali se na škodu.. přitom máte doma samé šroty.. Až tady bude komentovat a kritizovat člověk, co si právě koupil zbrusu nové (neojeté) BMW , jeho názor budu respektovat, ale néé radoby týpků, co si hrají na to, co nejsou... a modlí se, aby své vytoužené autíčko našli v bazáči..;-D Pocit koupit si své a být jen a jen jediný majitel, nikdy nezažijí :-)

+2/0
24.6.2012 0:43

Undik

Re: eXPERTI

Názory jako ty vaše mě utvrzují v tom, že Škodovku si může koupit opravdu jen naprostý blbec, nebo člověk sociálně či mentálně slabší.

+1/0
24.6.2012 12:30

Firehawk

Re: eXPERTI

sociálně či mentálně slabší? Z jakého důvodu? Sociálně a mentálně slabší jsou ti, co tvrdí, že Škoda je podřadné auto... přitom 90% z nich vlastní BMW z roku 1989, protože na víc nemají... Je názor a názor prostě.. Mě vadí, když tady někdo názoruje, že by si Škodovku nikdy nekoupil, přitom na ní nikdy mít nebude... (mluvím o nových autech) ... na nějaké bazarové, 20ti leté vykopávky nehraju.. Tady se mluví o Nové Octavii, která bude zase žádané zboží,.. to že Škoda nabízí silnou výbavu i slabou, takže se může dostat i k Vám, mentálně slabším, je věc druhá.. Já se koukám po Škodovce v plné výbavě, protože to je plně konkurence schopné vozidlo.. Sbohem

+1/0
24.6.2012 12:38

Antonín, topič

Re: eXPERTI

To bych rád věděl, jakým výzkumem jste došel na těch 90 procent. Škodovka v plné výbavě je neuvěřitelně předražený auto, čili to si opravdu normální člověk koupit nemůže.

+1/0
24.6.2012 16:44

Firehawk

Re: eXPERTI

no, nedošel.. jen jsem to plácnul, že drtivá většina má stará bazarová auta... Ale jinak bych si tím předražením nebyl tak jistý... Škoda Superb v plné palbě a maximálně silným motorem vyjde maximálně na 1.100.000,-- To je bezkonkurenční cena v kategorii cena/výkon (kvalita) .... Proti Audinám a Volkswagenům.. klidně i BMW

+1/0
24.6.2012 20:06

Antonín, topič

Re: eXPERTI

No on Superb je také o kategorii níže.

+1/0
24.6.2012 22:03

Ikoptak

Re: eXPERTI

Je ve své třídě rozměrově srovnatelný. Mě spíš přijde nelogický hanění Octavie a vynášení Golfu nebo A4 do nebes, což je taky vidět.

Ale že se jedná o identické jen jinak kapotované auto se nebere v potaz. Stejná platforma (minimálně  uprostřed životního cyklu), motory, 40% interiéru, elektronika.

Audi už má náskok (vlastně nemá) díky technice, jen proto že koncern mu dává technické novinky jako prvnímu v řadě. Němci už říkají Vorsprung durch Preise (náskok díky ceně), oficiálně je to Vorsprung durch Technik.

+1/0
25.6.2012 8:51

Antonín, topič

Re: eXPERTI

K Octavii a Golfu patří A3, ne A4. Ať je to jak chce, tak Audi prostě přináší Konzernu podstatně vyšší zisk (na procenta), než Škoda.

0/0
25.6.2012 9:39

Antonín, topič

Re: eXPERTI

Příklad Superb stojí max 1100000 a BMW 3er, 335i stojí v základu 1100000, teď jen dopočítat, co je to plná palba u Škody a základ u BMW.

0/0
25.6.2012 9:40

čavéz

alternativa

a tu doporučuji OT 64 taky jede kilo,nerezne,v nárazových testech obstojí a nákup uveze,jo a taky je z české produkce. A motot je taky tdi:-P

0/0
23.6.2012 22:05

Doktor JÁTRO

Zase rapid

.....Komsomolci s Idnes,už jsem se vážně začínal bát že bude jediný den bez článku o novém rapidu....větší kufr,to bude plno pepíků čekat až přijde,s malým kufrem je to k ničemu,tam se nenaloží cukry z kauflandu na dva roky dopředu

PS: Nevěříte?-VĚŘTE8-o

+3/0
22.6.2012 23:41

entony13

Re: Zase rapid

auto pro Indy :-) vnucené českým ..... kupte si technologicky zastaralý podvozek s novými plechy, dobrá recyklace starých nápadů. To si raději připlatím na novou octavii a nebo se vrátím k VW

+2/0
22.6.2012 23:46

drsňák

Re: Zase rapid

Rapid ale není jistě určen pro lidi, co mají teď octavii II. Ten je určen pro ty, co mají fabii.

0/0
23.6.2012 8:29

entony13

Re: Zase rapid

rapid je místo touru, není ani náhodou konkurencí fabie, má dělat dojem novějšího auta než je..... staré technologie v novém obalu. Tour se moc neprodával, měl omezenou motorizaci a za vše byly vysoké příplatky, když se nakonfiguroval výbavou jako normální octavie, byl často i dražší.....

0/0
23.6.2012 9:22

nepetr

Re: Zase rapid

Kolik řidičů dokáže bezečně využít "moderní" podvozky? 1% ? Vsadím se že ani Ty né. Jediné včem poznáš rozdíl bude v "komfortu" jizdy. Lidem kteří mají na auto max. 300 000 chtějí auto které splní jejih požadavky. A nepotřebují digi klimu, tempomat, vyhřívaná sedadla, ASR, ESP. Jediné co chtějí nejezdit na garančku 60 km a zpět domu a opět pro auto busem nebo vlakem.

0/0
23.6.2012 20:32

Antonín, topič

Re: Zase rapid

Jo tak kupovat si auto podle toho, jak daleko je to na garančku, tak tomu říkám skutečná mentální ekvilibristika.

0/0
24.6.2012 16:46

nepetr

Re: Zase rapid

Příjde mi to logické. Pro spoustu lidí je volný čas velmi vzácný a nechtějí jej trávit například tímto způsobem i když je to čeká mnohdy jednou do roka.

0/0
24.6.2012 17:36

Antonín, topič

Re: Zase rapid

Neznám nikoho, kdo by takto nesmyslně uvažoval.

0/0
24.6.2012 18:25

nepetr

Re: Zase rapid

Pak neznáš nikoho kdo opravdu něco dělá a je mu volný čas vzácný.

0/0
24.6.2012 19:26

Antonín, topič

Re: Zase rapid

Ale to víš, že znám. Jenže ti a) nejezdí škodovkama b) garančky jim řeší řidiči

0/0
24.6.2012 22:04

entony13

Rapid byl primárně určen pro rozvojové trhy

hlavně indický, podle ohlasů na fóru tam asi patříme...... nelze srovnávat technologie rapidu a nové octavie, bude to rozdíl dvou generací... rapid bude konkurencí dacii za vyšší cenu

+1/0
22.6.2012 23:29

Lanta 20O4

To s tím větším kufrem u Rapida neměli zveřejňovat

Polovina lidí,kteří si chtěli Rapida koupit  teď bude čekat na větší kufr ;-)

Jinak na novou Oktávku jsem celkem zvědavej. Ten novej škodováckej design se mi moc líbí...R^ Bohužel pro mě Škodovkja zatím nic nenabízí. Potřebuju něco s vyšší nástupní hranou a stávající Yeti se mi nelíbí. Takže se u nového auta rozhoduju mezi Citroenem C4 Aircross a Nissanem Quashquai. Na novýho Yetiho se mi čekat nechce. Ten bůhví kdy bude........

+1/0
22.6.2012 23:05

_Xeon_

Re: To s tím větším kufrem u Rapida neměli zveřejňovat

Zítra bude o něm článek... ;-D

0/0
23.6.2012 9:48

ryccardo

Re: To s tím větším kufrem u Rapida neměli zveřejňovat

Ten bude až 2016. Čili na něj bych fakt nečekal. ;-)

0/0
25.6.2012 10:34

drsňák

chytrý

Jinak je to velmi chytrý tah vklínit tam rapid a přihlásit se s octavií otevřeně ke střední třídě. .

0/0
22.6.2012 22:23

Tommino

Re: chytrý

Kdyz 5er nebo E jsou oficialni stredni trida a brzy i Octavka, co je potom Superb? To jsme tedy klubu spolecne s S nebo 7er?;-D

0/0
22.6.2012 23:23

Tom Hagen

Re: chytrý

Máš v tom trošku maglajz. Střední třída je 3er a MB-E.

Ta auta, co jsi popsal, jsou ve třídě vyšší střední, třeba společně s Audi A6, bývalý Opel Omega, Peugeot 607....

Vozy MB-S a 7er představují tzv. luxusní třídu.  ;-)

0/0
22.6.2012 23:34

Tommino

Re: chytrý

Jo, A6/5er/E jsou vyssi stredni. A8/7er/E jsou luxusni. I ty to mas spatne ;-)

0/0
22.6.2012 23:37

Tommino

Re: chytrý

Hmm, ale 3er ma rozvor 281cm (skoro tolik mel 5er E60). Nevim, jestli octavku natahnou z dnesnich 258cm (leda tak na cene)

0/0
22.6.2012 23:42

Tom Hagen

Re: chytrý

MB-E je vyšší střední, mezi luxusní třídou má Mercedes model S  ;-)

0/0
23.6.2012 16:48

entony13

Re: chytrý

http://cs.wikipedia.org/wiki/Automobil#T.C5.99.C3.ADdy_osobn.C3.ADch_automobil.C5.AF a to se mně docela líbí

0/0
22.6.2012 23:43

drsňák

tak

Tak uvidíme, jestli jim to zase koupím.

0/0
22.6.2012 22:21

Lub05

Nevěděl byste někdo,

kdy bude kombi? Zároveň nebo až za další rok?

0/0
22.6.2012 20:09

Vuvuzel

To jsem se zase pobavil

automobilka, která staví svůj kšeft na ojetinách :  "

Podle nich Škoda Auto nechce

hlasitě existenci tohoto modelu propagovat, aby si "nepodstřelila" ceny

ojetých octavií ...  atd . atd . ;-D;-D;-D

0/0
22.6.2012 18:53

drsňák

Re: To jsem se zase pobavil

Co na tom nechápeš?

0/0
22.6.2012 22:20

BMBMBM

Tu uz sem videl pred rokem

Tuhle koktu uz sem potkal skoro pred rokem ve kbelich, zaujala me prave gen diky maskovanymu predku, jinak to byl beznej kombik.

0/0
22.6.2012 18:49

katano

Škoda Octavia se švihadly a přípravou na rádio >>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>> s největším rozvorem a kufrem ve střední třídě v základu s cenou nad 300.000,- Kč, není žádný problém.

       PS : pepíci z Mototechny a nadšenci značky, to budou klidně kupovat i kdyby stála v základu 435.000,- Kč:-P

+1/0
22.6.2012 18:43

hefaistosh

Re: Škoda Octavia se švihadly a přípravou na rádio >>>>>>>>>>>

Vidíš,že jsi na to kápnul.Jde o prachy,prachy,prachy.Lepší prodat holé auto,než za stejnou cenu nacpat výbavou a vydělat méně.Jak jednoduchá rovnice.

+1/0
22.6.2012 18:46

hefaistosh

Re: Škoda Octavia se švihadly a přípravou na rádio >>>>>>>>>>>

P.s.:Pepící z Mototechny asi těžko,když se toho u nás prodá jen zlomek toho co se vyrobí.

0/0
22.6.2012 19:20

katano

Re: Škoda Octavia se švihadly a přípravou na rádio >>>>>>>>>>>

Jenže u nás je holé auto Škoda dražší, než plně vybavená Škodovka v Belgii, nebo ve Francii.

           PS : ale co, pepíkům je to FUK. :-P

0/0
22.6.2012 19:22

entony13

Re: Škoda Octavia se švihadly a přípravou na rádio >>>>>>>>>>>

jedna je cena na papíře a druhá je cena, za kterou nakupují dobří zákazníci..... být dobrým zákazníkem se vyplatí, firmy s více auty mají jiné ceny, někdo z ulice je moc nezajímá, ty berou ti prodejci v přízemí, lepší zákazníci chodí do patra a nebo do kanceláře......

0/0
22.6.2012 21:43

hefaistosh

Re: Škoda Octavia se švihadly a přípravou na rádio >>>>>>>>>>>

To je jedna věc,a druhá je ta,že kdo chce tak si vydupe zajímavější cenu za vybavenější auto.

0/0
22.6.2012 21:53

hefaistosh

Re: Škoda Octavia se švihadly a přípravou na rádio >>>>>>>>>>>

Máš stoprocentní pravdu.Ale tak to prostě má být.Jak sem psal jde o prachy,a když je někdo ochoten to za to dát tak proč nemít takový obchodní model.A možná se mnou bude spousta lidí nesouhlasit a myslet si něco o péči o zákazníka,ale proč takto také nepotrestat lidskou hloupost.A ti chytří si dokáží vysmlouvat podobné výbavy za podobné ceny jako v té Belgii.

0/0
22.6.2012 21:57

entony13

Re: Škoda Octavia se švihadly a přípravou na rádio >>>>>>>>>>>

dobrou cenu umí udělat i dobrý dealer, když vidí, že budete jezdit na garančky atd, můj dealer mne zná a tak je vše snazší, servisujeme u něho dnes 3 auta, to se jim líbí

+1/0
22.6.2012 22:14

Antonín, topič

Re: Škoda Octavia se švihadly a přípravou na rádio >>>>>>>>>>>

A co se jim líbí, když podle zavilých škodovkářů škodovky žádnej servis nepotřebujou?

+1/0
24.6.2012 16:47

entony13

Re: Škoda Octavia se švihadly a přípravou na rádio >>>>>>>>>>>

a co jsou to garančky? Máme na autech záruku 4 roky a stejně jezdíme jen na opravy, když nás někdo trefí a na garančky, blbců po silnici jezdí dost a bourají i zaparkovaná auta...

0/0
25.6.2012 14:12

nepetr

Re: Škoda Octavia se švihadly a přípravou na rádio >>>>>>>>>>>

Tak si kup ve Francii stejně vybaveného Peugeota jako u nás. Příjdeš na to že je to úplně stejné. Každá automobilka hraje na domácím trhu na "tradici". Kdyby se doma neprodávala daná zančka lépe než kterákoliv jiná bylo by to špatně.

0/0
23.6.2012 20:26

rotwailer

onanisti onanují

a Škodovka nestačí vyrábět

0/0
22.6.2012 18:34

K.Bartak

Re: onanisti onanují

A co ty?

0/0
23.6.2012 11:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.