Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Focus ST startuje. Kvůli jednodušším opravám už není oranžový

Přiostřená verze focusu se právě dostává do prodeje. Ford nabízí nové ST jako hatchback i kombík. Předchozí generace rychlého focusu měla krásné oranžové zářivé lakování, nová se na firemních obrázcích naparuje hlavně v zářivě žluté.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cenzore_zdar

a co ze tam neni tri valcovej eco-boost? :-D

kdyz je to takovej prodejni hit!R^

0/0
2.7.2012 12:05

řešení

Hezká hračka, ale drahá

:-/

0/0
2.7.2012 10:53

moje.maličkost

děs

zase se tu sešli ti stejní nejchytřejší kterým se nic nelíbí a všechno je podobné všemu...

0/0
2.7.2012 8:10

Mokashi

auto k ničemu

0/0
1.7.2012 19:24

TVK

Re: auto k ničemu

Presne. A prave proto ty nejruznejsi ST, GTi, RS, GSi, OPC, MPS, AMG, M a ja nevim co jeste uz 20 let zachazeji na ubyte a evudentnim zakaznickem nezajmu ...

0/0
1.7.2012 20:41

brezinav

"Paráda"

No vida,tak Ford už není hnusnej jen uvnitř,ale dokonce i zvenčí.

0/0
1.7.2012 9:46

HrubesaMares

Re:

a navic i ST uz jenom se ctyrvalcem Rv

0/0
1.7.2012 20:35

hokejový expert von Kei II.

Korejský design?

Vždyť právě od Forda má Korea svou současnou podobu.

+1/0
1.7.2012 8:28

ufoun

Re: Korejský design?

přesně tak, prvni facelift i30 značě kopírocal čelní masku již v te době jezdiciho fordu. chapu,že zřejmě proto aby lepe zapadl na americkem trhu. Takže souhlas, ford byl vzorem pro korejce a ne naopak ;-)

0/0
1.7.2012 17:16

katano

nový Ford Fokus ? ? ?

Podle fotek je to jen drahá a nepovedená KOPIE = kopie korejské automobilky KIA  ! ! !

          PS : dobrou :-P

0/0
1.7.2012 0:08

chacharostravsky

už je to stejné,

jako nový Mégane

0/0
30.6.2012 22:29

nepetr

No

Korejský design autu dle mého moc neprospělRv Nechápu proč seněkteré  automobilky vzhlíži v korejských stylech. i když v tomhle případě se to moc neliší né je designem. Tenhle Focus bude stárnout nejrychleji ze všech pokud tedy jeho nástupce nebude ještě "odvážnější";-(

+1/0
30.6.2012 21:02

FastDriver

Design

nového fíkusu je opravdu příšerný, zlaté kie a hundé.

0/0
30.6.2012 18:16

drsňák

Re: Design

Vždyť to vypadá všechno podobně.

0/0
30.6.2012 22:22

Lukke-Luk

Předohrab

No nevím nevím, 250 koní s poháněnou přední nápravou, to je prostě mega bída. Běžný sériový 7 let starý baworák (330i) má koní stejně, poháněný zadek a žádné supersportovní auto se z něj nedělá. Prostě auto na pohodové ježdění.

0/0
30.6.2012 15:55

FastDriver

Re: Předohrab

musíš s tím umět jezdit. a tohle rozhodně není supersport ani se tak netváří, takže klídek, jo ;-)

0/0
30.6.2012 18:16

Lukke-Luk

Re: Předohrab

Musí to být zábava pořád korigovat předohrab, na sprintu se vždy prohrabat a neužít si ani pořádný výjezd ze zatáčky. :-) V autě, které se tváří "sportovně".

0/0
30.6.2012 18:27

nepetr

Re: Předohrab

Zábava je koukat se na rádoby řidiče se zadním náhonem a to nemusí mít ani 200 koní. Lidí kteří si kupují auto na léčení ega sprinty je bohu dík cca 0,01%. A těh kteří opravdu umí se zadním náhonem je snad ještě míň:-/. Navíc v zimě je to mega nářez koukat jak se neumí rozjet ani s parkoviště které silničáři zrovna nezametli do sucha.

+1/0
30.6.2012 21:07

Lukke-Luk

Re: Předohrab

Já mám auta dvě. Na léto zadohrab, se který je zkrátka radost řídit (od trapné předokolky) a na zimu pohodlnou čtyřkolku.

0/0
30.6.2012 21:54

nepetr

Re: Předohrab

To chápu. Je potřeba to brát taky tak že né všichni mají na auto se zadním náhonem. Oba víme kdo tyhle auta vyrábí a nepatři zrovna mezi nejdostupnější ani co se ojetin týče.

0/0
30.6.2012 21:58

Le Miserable

Re: Předohrab

Opel Omega?

0/0
1.7.2012 6:55

nepetr

Re: Předohrab

to snad né....

+1/0
1.7.2012 12:52

Genial

Re: Předohrab

Ale kdyz umis, tak mas 100x lepsi nastroj. Na zimu dobre pneu a plna nadrz (zatizi zadek) to jisti... Smyk se zadkem, to se jeste nic nedeje... S prednim jen cekas, kam a do ceho se to dotoci a o rychle rucni brzde si nech zdat... Pravda je, ze ridic ma mit senzor na svoji prd.li, aby poznal zacatek rotace smyku. Kdyz ho nema, tak je to jedno cim jede...;-D

+1/0
1.7.2012 9:39

nepetr

Re: Předohrab

To jsou keci někoho kdo očividně ještě nic nenajelRv

+2/0
1.7.2012 12:54

Genial

Re: Předohrab

To co ja nacouval s nakladakem, tys nenajezdil popredu osobakem... Hosane...;-D;-D;-D

0/0
2.7.2012 12:21

dedust2002

Re: Předohrab

a v jakym meritku toho tyyyraka mas? 1:43? ;-)

0/0
2.7.2012 17:19

nepetr

Re: Předohrab

AHA;-D;-D;-D tak teď jsi mit o nandal Hosana si nech pro kluky v práci:-/

0/0
2.7.2012 21:08

Antonín, topič

Re: Předohrab

"Smyk se zadkem, to se ještě nic neděje."

Přesně tohle jsou bláboly diskusních teoretiků. Můžu tě, hochu, ujistit, že dost podstatně záleží na situaci, při které k tomu smyku dojde, a na prostoru, který k jeho zvládnutí máš.

0/0
2.7.2012 17:43

Maséér

Re: Předohrab

;-D a kdy jste Vy jel naposledy se zadokolkou ? Měl by jste to zkusit,aspon by jste potom nepsal takový kraviny

0/0
2.7.2012 9:38

nepetr

Re: Předohrab

Naposledy loni cca tři měsíce s BMW 3 modelt E90 325i a můžu říct že jízda s tíhle autem v zimě je děs bída a utrpení, je li zapnuteé ESP aute nezrychluje ani jako 1,6 55 kw pořád jen zběsile bliká kontrolka a nic se neděje. S vypnutým je tolepší, ale to bych nedoporučoval 99% řidičům kteří s těmito auty jezdí.. Už alespoň chápu proč tak trvá rozjíždění v křižovatkách, že to není řidičem ale autem a zapnutým ESP. A to nemusí být ani cm sněhu stačí teplota pod nulou a mokrá silnice. Jen ještě upřesním že na autě byly GoodYear UG jednu sezonu jeté.

0/0
2.7.2012 21:05

Maséér

Re: Předohrab

to je úsměvné...já jezdím BMW 1 už skoro 3 roky ( přes 120 kW a min. jednou jezdím měsíčně praha - jeseníky) a úplně no problem. Nikdy jsem nezůstal viset a řízení je fakt zábavné....asi jste řidičské jelito.Na mokré cestě není problém a v zimě to chce mít jenom dobrý vzorek na pneu a zaplé DTC, nic víc není potřeba.A rozjezd na křižovatce... to snad ani už nebudu komentovat

0/0
3.7.2012 9:43

Antonín, topič

Re: Předohrab

Tak 160kW je trochu víc, než 120kW, že. Ale zadohrab holt chce trochu s tím umět.

0/0
3.7.2012 16:18

nepetr

Re: Předohrab

Ahah tak to asi jo;-D Najezdil jsem cca 150 tkm odtahovkou po celé evropě a celé ČR a můžu říct že s tou se jezdilo v zimě daleo líp a to i a sněhu s prázdným autem. Jediný zadek který je zábavný je 911, BMW bych si na zábavu určitě nekoupil. Pokud jezdíš jako ti co jsem popisoval nedivím se že nemáš problém to snad ani nejde;-D. Sám víš že to co jsi naspal je blbost BMW má problém na uježděním sněhu na rovince natož v kopci. Pokud se nejedená o X drive.

0/0
3.7.2012 20:08

Antonín, topič

Re: Předohrab

No, jak často stojíš na sprintu a proč?

0/0
2.7.2012 17:48

Genial

Re: Předohrab

Ono ani ta diesel verze trilitru neni vubec marna... A polovicni spotreba...

0/0
1.7.2012 10:06

Lukke-Luk

Re: Předohrab

Marná není, ale je těžší a v zatáčkách více těžkopádná (měl jsem obě). A poloviční spotřeba ani zdaleka... s 330d jsem jezdil za 8.5, s 330i jezdím za 11. Stejným stylem (tj. velice svižně).

0/0
1.7.2012 19:48

Antonín, topič

Re: Předohrab

Nic moc, s tak malým autem je to dost. Obojí.

0/0
2.7.2012 17:49

Hans N.

Nic extra...

Tenhle 3focus je hnusnej a ani v ST nemá koule. Škoda, že to fordík takhle nezvládl. To mohl nechat předchozího vč.orange color.

0/0
30.6.2012 14:51

tonny.p2

oranzova

ST jedine oranzovy! Lakovat to nepotrebuju - nebouram

;-)

http://www.sportovnivozy.cz/model-10-60-ford-focus-st  

R^

0/0
30.6.2012 10:46

chicocheco

Re: oranzova

Nebouráš, ale sousedi mají klíče a desetikoruny. ;-)

0/0
30.6.2012 19:50

_Xeon_

??

Focus ST startuje na 856 tisících korunách... ;-D;-D

+1/0
30.6.2012 10:25

Lukke-Luk

Re: ??

A?

0/0
30.6.2012 15:54

bim2

Re: ??

Je to prijemne svezeni, ale jinak je fakt ze je to porad dvoukolka... Na Mitsubishi Reliart to nema ani v nejmensim... Co se tyka ceny, az takovy problem to neni protoze tohle stejne budou kusove zalezistosti a neceka se nejaky prodejni hit..

0/0
30.6.2012 20:30

Dewils1

.

Focus už není to co býval :-/ nemyslím jen ST

0/0
30.6.2012 10:19

nepetr

Re: .

To jo no. První byl příšernej né jen zvenku, ale hlavně zevnitř:-/. Druhá generace už byla znatelně lepší a tohle se vrátilo zase k té první možná ještě opořádný kus nížRv

0/0
30.6.2012 21:13

stepz

článek

Tři čtyří věty par fotek a je článek, :-/ Už mě přestavá bavit semka chodit bohužel

0/0
30.6.2012 9:12

pescha

Re: článek

mě zrovna tendle článek zaujal.. a neříkej, že to někdy nepoužiješ v hospodě ;-D

+1/0
30.6.2012 11:23

Genial

Ja bych to nechtel

250 koni na prednim nahonu je na prd... Bude akorad furt blikat... ESP... A za 900tis - no to uz je peknej Medved v C klase...;-D;-D;-D

0/0
30.6.2012 9:06

aluminiový alobal

Re: Ja bych to nechtel

no jo ale ne každej je usedlej starej páprda..........

0/0
30.6.2012 12:20

Genial

Re: Ja bych to nechtel

To je predsudek, taky muzu byt od kolotocu vid... Nebo opalenej... To vis, ze nejsem...;-D;-D;-D

0/0
1.7.2012 9:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.