Diskuze

Zázraky se dějí: hračka pro velké kluky Toyota GT86 přijíždí

Téměř tři roky vozila největší japonská automobilka po světových výstavách a autosalonech koncepty FT-86 a FT-86II. Teď se tisíce navnaděných fanoušků konečně dočkaly. Sportovní kupé GT86, novodobá ikona nadšených řidičů, právě přijíždí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ProMoDro

28. 6. 2012 0:58
Myšlenka zajímavá

proveden horší. Aneb jak zmršit pěkný koncept. Ta světla jsou příšerná . Ale jinak svezení to bude určitě pěkné.

0 0
možnosti

marihuan76

27. 6. 2012 20:34
Jojo

v článku je to napsaný přesně, tohle auto není pro pozéry, proto tomu nemůžete rozumět. Osobně bych si nikdy nedovolil hodnotit auto, který jsem naživo ani neviděl. Navíc podstatně důležitější mi přijde celkové sladění a ne jen papírové hodnoty. Všude to auto jenom vychvalujou, ale novináři, který si každý týden vozí zadek v jiném autě to asi nedokážou dobře posoudit. Výkon není všechno. K čemu jet řeba Genesisu 300 koní, když zbytek auta nefunguje. Apropo tenhle motor bude i v Subaru Legacy a s turbem má 300 koní, takže se třeba dostane i na tokový rychlíky, jako jste Vy. Minimálně se bude prodávat jako doplněk v rámci příslušenství TRD. Srovnávat klasickou koncepci v GT86 s Elise, který má motor před zadní nápravou je mimo mísu. A co víc, Elise stojí těch 800 tisíc po třech letech z druhý ruky a díky atypickým komponentům má šílený provozní náklady.

0 0
možnosti

truthspeaker

27. 6. 2012 20:47
Re: Jojo

To je příspěvek asi pro mě, ano?

Zaprvé znova po miliónté, že motor není všechno je samozřejmost a sám nemůže ve špatném autě nic zachránit. Podle mě to platí ale i obráceně. Prodávat motor jako doplněk, to je tada perla ;-D

Zadruhé, já GT86 nehodnotím, protože sem ji zatím neřídil. Hodnotím především 800 tisíc za auto s motorem 200 koní.

Zatřetí, pokud si ten příspěvek s Elise přečtete pořádně zjistíte, že já nejsem ten kdo něco srovnává. Přesně naopak, GT86 a Elise nemají podle mě mnoho společného a srovnávat je nelze.

A začtvrté, tvrdit o někom že je pozér, vyžaduje jeho alespoň elementární znalost, kterou nedisponujete, že? :-)

0 0
možnosti

MartyKO

26. 6. 2012 20:56
GT86 a BRZ

Baví mě názory některých diskutujících kteří na základě výkonu odsoudí celý auto a prohlásí ho za nezábavné. Vážení, motor auto nedělá a zatím to podle všech testů vypadá, že zábavný to auto bude až až. A bude zábavný vzhledem ke koncepci slušnýho gradujícího výkonu, náhonu na zadek, rozložení hmotnosti, přesnosti a strmosti řízení a samosvornýho diferenciálu...

Na druhou stranu uznávám, že zábavnost auta je relativní a pro někoho může být zábavnější dvoutunová třistakoňová předokolka. Budiž, mě osobně je bližší právě koncepce GT86/BRZ.

0 0
možnosti

truthspeaker

26. 6. 2012 22:13
Re: GT86 a BRZ

Tady nikdo auto neodsuzuje, natož aby ho označoval za nezábavné, pouze hodně lidí konstatuje, že výkon motoru 200 koní neodpovídá ceně 800 tisíc. Můžete s tím nesouhlasit, můžete to zpochybňovat, ale to je to jediné co s tím můžete dělat, protože to je fakt.

A že motor auto nedělá je blbost. Když už tak JEN motor auto nedělá. Jinak by byla nejlepším autem šlapací tříkolka ;-)

0 0
možnosti

oxon

26. 6. 2012 13:48
...dostali za úkol vyvinout

cenově dostupné auto.....nepovedlo se :-/

1 0
možnosti

petrolhead

26. 6. 2012 13:56
Re: ...dostali za úkol vyvinout

Je to tak, kdyby to stálo jako Golf GTI tak by to bylo lepší, ale samosvorný diferenciál není zadarmo. Pořád výhodnější než MX-5.

0 0
možnosti

Inkvizitor Johny

26. 6. 2012 11:55
Až...

Za pár let za třetinu z druhý ruky beru:-)

0 0
možnosti

Coldstone

26. 6. 2012 8:24
Za 800.000

mám Škodu Octavia RS v dehtu včetně kouřové clony pro předjíždění ;-D

0 0
možnosti

foffcenzore

26. 6. 2012 14:21
Re: Za 800.000

;-DR^

0 0
možnosti

MrScully

25. 6. 2012 20:47
nene

Krásný koncept, ale ten výkon prostě CHYBÍ! Ano, nejde to srovnávat s BMW/Audio za míč a čtvrt, ale pak to taky nemůže sloužit jako alternativa. Je to prostě vlastní kategorie, cenově dostupné "lehce sportovní" auto, které bude porážet obdobně "lehce sportovní" auta od Hyundai nebo Peugeotu. Ale sorry... kdyby tomu dali 300koňový motor a nasadili cenovku třeba na 950k, tak by to generovalo daleko víc zájmu a pozornosti.

0 0
možnosti

anncz

25. 6. 2012 22:01
Re: nene

Vykon na co? Na okruh to neni... tohle je na okresky, na obcasne driftovani a na tuning - takovy mensi Skyline.

4 0
možnosti

Werewolfino

25. 6. 2012 19:47
Mé nadšení trochu opadlo

Prakticky vše bylo už řečený... Chtěl jsem si to auto skutečně koupit, ALE

1) z bombovýho konceptu udělali jen hezké auto, koncept jsem kvůli vzhledu žral, tohle se mi už "jen líbí"

2) tohle "hezký" (ne úžasný) auto s normálním výkonem pro mě prostě hodnotu 800 nemá

3) teď si jezdím v 200k zrychlení 7,8s autě, kdyby mu nechali konceptový vzhled a měl aspon 300 koníků, za těch 800 by byl můj... :-/

0 0
možnosti

petrolhead

26. 6. 2012 1:02
Re: Mé nadšení trochu opadlo

Ten motor má ještě slušnou rezervu, v Subaru BRZ těch koní má 300.

Vzhledově utrpí každé sériové auto, nejde čekat koncept.

0 0
možnosti

jizanskavlajka

25. 6. 2012 17:50
určitě lepší

jak ošklivá fabia RS 2.RvRv

1 0
možnosti

katano

25. 6. 2012 16:25
2.0 čtyřválec GT >>>>>>>>>

>>>>>>>>>> tak to je hodně MÁLO.

                    PS : co ale čekat od JAPONCŮ. :-P

0 0
možnosti

petrolhead

25. 6. 2012 16:28
Re: 2.0 čtyřválec GT >>>>>>>>>

Staré české přísloví říká: Rychlejší čtyřválec v japonské formuli, než šestiválec ve Vašem francouzském autobusu, katano...:-)

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.