Diskuze
Zázraky se dějí: hračka pro velké kluky Toyota GT86 přijíždí
Děkujeme za pochopení.
ProMoDro
Myšlenka zajímavá
proveden horší. Aneb jak zmršit pěkný koncept. Ta světla jsou příšerná . Ale jinak svezení to bude určitě pěkné.
marihuan76
Jojo
v článku je to napsaný přesně, tohle auto není pro pozéry, proto tomu nemůžete rozumět. Osobně bych si nikdy nedovolil hodnotit auto, který jsem naživo ani neviděl. Navíc podstatně důležitější mi přijde celkové sladění a ne jen papírové hodnoty. Všude to auto jenom vychvalujou, ale novináři, který si každý týden vozí zadek v jiném autě to asi nedokážou dobře posoudit. Výkon není všechno. K čemu jet řeba Genesisu 300 koní, když zbytek auta nefunguje. Apropo tenhle motor bude i v Subaru Legacy a s turbem má 300 koní, takže se třeba dostane i na tokový rychlíky, jako jste Vy. Minimálně se bude prodávat jako doplněk v rámci příslušenství TRD. Srovnávat klasickou koncepci v GT86 s Elise, který má motor před zadní nápravou je mimo mísu. A co víc, Elise stojí těch 800 tisíc po třech letech z druhý ruky a díky atypickým komponentům má šílený provozní náklady.
truthspeaker
Re: Jojo
To je příspěvek asi pro mě, ano?
Zaprvé znova po miliónté, že motor není všechno je samozřejmost a sám nemůže ve špatném autě nic zachránit. Podle mě to platí ale i obráceně. Prodávat motor jako doplněk, to je tada perla
Zadruhé, já GT86 nehodnotím, protože sem ji zatím neřídil. Hodnotím především 800 tisíc za auto s motorem 200 koní.
Zatřetí, pokud si ten příspěvek s Elise přečtete pořádně zjistíte, že já nejsem ten kdo něco srovnává. Přesně naopak, GT86 a Elise nemají podle mě mnoho společného a srovnávat je nelze.
A začtvrté, tvrdit o někom že je pozér, vyžaduje jeho alespoň elementární znalost, kterou nedisponujete, že?
MartyKO
GT86 a BRZ
Baví mě názory některých diskutujících kteří na základě výkonu odsoudí celý auto a prohlásí ho za nezábavné. Vážení, motor auto nedělá a zatím to podle všech testů vypadá, že zábavný to auto bude až až. A bude zábavný vzhledem ke koncepci slušnýho gradujícího výkonu, náhonu na zadek, rozložení hmotnosti, přesnosti a strmosti řízení a samosvornýho diferenciálu...
Na druhou stranu uznávám, že zábavnost auta je relativní a pro někoho může být zábavnější dvoutunová třistakoňová předokolka. Budiž, mě osobně je bližší právě koncepce GT86/BRZ.
truthspeaker
Re: GT86 a BRZ
Tady nikdo auto neodsuzuje, natož aby ho označoval za nezábavné, pouze hodně lidí konstatuje, že výkon motoru 200 koní neodpovídá ceně 800 tisíc. Můžete s tím nesouhlasit, můžete to zpochybňovat, ale to je to jediné co s tím můžete dělat, protože to je fakt.
A že motor auto nedělá je blbost. Když už tak JEN motor auto nedělá. Jinak by byla nejlepším autem šlapací tříkolka
oxon
...dostali za úkol vyvinout
cenově dostupné auto.....nepovedlo se
petrolhead
Re: ...dostali za úkol vyvinout
Je to tak, kdyby to stálo jako Golf GTI tak by to bylo lepší, ale samosvorný diferenciál není zadarmo. Pořád výhodnější než MX-5.
Coldstone
Za 800.000
mám Škodu Octavia RS v dehtu včetně kouřové clony pro předjíždění
MrScully
nene
Krásný koncept, ale ten výkon prostě CHYBÍ! Ano, nejde to srovnávat s BMW/Audio za míč a čtvrt, ale pak to taky nemůže sloužit jako alternativa. Je to prostě vlastní kategorie, cenově dostupné "lehce sportovní" auto, které bude porážet obdobně "lehce sportovní" auta od Hyundai nebo Peugeotu. Ale sorry... kdyby tomu dali 300koňový motor a nasadili cenovku třeba na 950k, tak by to generovalo daleko víc zájmu a pozornosti.
anncz
Re: nene
Vykon na co? Na okruh to neni... tohle je na okresky, na obcasne driftovani a na tuning - takovy mensi Skyline.
Werewolfino
Mé nadšení trochu opadlo
Prakticky vše bylo už řečený... Chtěl jsem si to auto skutečně koupit, ALE
1) z bombovýho konceptu udělali jen hezké auto, koncept jsem kvůli vzhledu žral, tohle se mi už "jen líbí"
2) tohle "hezký" (ne úžasný) auto s normálním výkonem pro mě prostě hodnotu 800 nemá
3) teď si jezdím v 200k zrychlení 7,8s autě, kdyby mu nechali konceptový vzhled a měl aspon 300 koníků, za těch 800 by byl můj...
petrolhead
Re: Mé nadšení trochu opadlo
Ten motor má ještě slušnou rezervu, v Subaru BRZ těch koní má 300.
Vzhledově utrpí každé sériové auto, nejde čekat koncept.
katano
2.0 čtyřválec GT >>>>>>>>>
>>>>>>>>>> tak to je hodně MÁLO.
PS : co ale čekat od JAPONCŮ.
petrolhead
Re: 2.0 čtyřválec GT >>>>>>>>>
Staré české přísloví říká: Rychlejší čtyřválec v japonské formuli, než šestiválec ve Vašem francouzském autobusu, katano...
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.