Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry se Škodou Rapid, novou českou „skorooktávkou“

Seznamte se: tohle je budoucí nová česká "oktávka", i když se jmenuje Rapid. Těším se dovnitř jak už dlouho do žádného auta ne. Hlavně proto, že s ním Škodovka nadělala tolik tajností, jako kdysi s legendárním favoritem, odhalovaným pod plachtou po centimetrech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vencza

!

jezdím s Oktávkou 1.4 TSI a jede krásně a myslím, že kdyby škodovka nebyla pod VW, který diktuje co má dělat, jen aby měl větší svůj prodej, tak jsme někde jinde )

0/0
23.7.2012 13:31

hojakar

Reklama se uz neoznacuje?

Tuhle parodii na auto, jeste s vysavacem misto motoru, si muze koupit opravdu jen nejaky tydyt a urcite i autor clanku- i kdyz ten ho od skodovky dostane zadarmo za napsanou reklamu...

0/0
4.7.2012 16:19

JeFFik

Re: Reklama se uz neoznacuje?

ach jo, kdyby hloupost nadnášela, tak ty bys po zemi určitě nechodil.

0/0
4.7.2012 17:00

Ladik82

Re: Reklama se uz neoznacuje?

o.k. tydýt to být nemusí, ať si to koupí komu se to líbí, ale zaplacený to je a to bych se hádal!!!!!

0/0
4.7.2012 20:12

JeFFik

Re: Reklama se uz neoznacuje?

co se týká placených článků, tak do toho až tak nevidím ;-)

0/0
5.7.2012 1:45

1000mb

Tak vzhled je otázka vkusu,

mě se to auto líbí,stejně jako se mi vždycky líbili Octavie.Ale ten základní motor je teda úlet,vůbec si nedokážu představit,jak to s ním pojede.Možná po městě do marketu,ale za městem to bude zoufalost.Stejně jako v O I s 1,4.To byl taky děs.

0/0
1.7.2012 16:58

Ladik82

Re: Tak vzhled je otázka vkusu,

ten objem to je asi bohužel trend, asi aby byla levnější pojistka nebo co!!!!  já jsem klasik, objem nenahradíš!!!

0/0
1.7.2012 21:53

Ladik82

Děs

Mě se v podstatě nelíbí žádná škodovka, tvrdý sedačky, vše za příplatek a třeba citigo - to je doslova návrat k Favoritu, strašná plechařina. Zlatý Renaulty a Peugeoty, za stejné peníze daleko lepší pohodlí a stejná či ve většině případů lepší výbava.

0/0
30.6.2012 14:18

1000mb

Re: Děs

A proto se Citigo dělá i jako Seat.nebo VW.Zřejmě chtěli dělat něco jako Favorita:-P

0/0
1.7.2012 16:54

Ladik82

Re: Děs

zřejmě ano a šetřit na čem se dá tak jak to VW umí a když chcete něco navíc tak tvrdě připlatit!!! Když už jsme u toho Citiga, tak rádio v nejvyšší výbavě - tak to už je zoufalství !!!! V roce 2012.

0/0
1.7.2012 21:49

JeFFik

Re: Děs

radio ti tam namontuje každý prodejce dle tvého výběru a každý druhý zdarma (něco z lacinějších)

0/0
4.7.2012 17:09

Ladik82

Re: Děs

Ale jaký radio???? Dnes pokud tam není orig. vestavěné tak to vypadá strašně, to ať se na mě nikdo nezlobí!!!;-O

0/0
4.7.2012 20:09

martilulingmail.com

Skorooctavie...

No tenhle globální zmetek je k smíchu stejně tak jako nejmenší a nejnovější počin Citygo. Skodovku jsem nikdy rad nemel, nicméně po zapůjčení Octavie se můj vztah poněkud změnil, ale tento plastovej humus je hroznej...a s 1.2htp to bude fakt něco.

0/0
29.6.2012 12:29

Antonín, topič

Prej zlatou medaili za pohodlí...

tenhle newspeak je poněkud trapný.

0/0
28.6.2012 12:16

anncz

Re: Prej zlatou medaili za pohodlí...

a nezapomen, ze volant dobre padne do ruky

0/0
29.6.2012 3:47

Antonín, topič

Re: Prej zlatou medaili za pohodlí...

Ano, to je u koncernu pravidlem. Volanty krásně padnou do dětských ručiček. Já mám po chvíli křeče v dlaních, jak mi ruce kloužou po té tenoučké věcičce.

0/0
29.6.2012 8:35

No3130

na to že na autě jsou větší 16" kola

tak vypadají z profilu dost malý. s těma 14" to bude asi dost hrozný.

0/0
28.6.2012 11:50

Žokej Balabán

Pane redaktore máte tam chybu

rozvor je o 4 cm větší, né o 4 mm, pokud je rozvor rapidu skutečně 2608 mm

0/0
27.6.2012 20:30

2oz

BOŽE

TDIčka tak malej obshah tak to bude krutě líný Rv

0/0
27.6.2012 18:00

Hynek Vilém Jarmila reloaded

koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

.. to je asi nějaký speciální know how Škodovky, že to nedokážou opravit :-/ Škoda je strašně nepohodlné, tvrdé, hlučné a neútulné auto. Měl jsem služební Oktávii II a strašně rád jsem ji po měsíci vrátil a vyměnil za něco jiného. Na pojížďky po městě asi OK, ale na delší trasy (nad 600km denně) to fakt není. Už bych to nechtěl opakovat.

0/0
27.6.2012 16:55

Hynek Vilém Jarmila reloaded

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

PS: 1,6 VTi 120 koní za 320tis. mi přijde jako slušná nabídka ... a o třídu výše kvalitou svezení.

http://www.citroen.cz/Resources/Content//CZ/07_PDF_gallery/09_cenik_VP/Cenik_Citroen_C4.pdf

0/0
27.6.2012 16:59

jisi258

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

1.6 vti od PSA/BMW je jeden z nejlepsich motoru v tehle tride posledni cca 3 roky. A to ho cpou i do C3 jky, tam to teprve pekne slape. Neni nad poradnou atmosferu, kam se hrabou osizena turba s dvemi ventily na valec... fuj.

0/0
27.6.2012 19:14

II cane sporca

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

Nesmíš bej vyžranej pro takovy lidi jako ty je OT malí.

+1/0
27.6.2012 17:07

anncz

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

Staci byt trochu vyssi nebo mit svaly ty Napoleone a do Skodovek se nevejdes.

0/0
28.6.2012 2:22

Neutrální Nick

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

Urban legend... Měřím 192 cm, vážím 95 kg a do oktávky se vejdu úplně v pohodě.

Divím se, kolik lidí neví, že auta disponují výškově nastavitelným sedadlem....

0/0
28.6.2012 8:21

Antonín, topič

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

To není žádná urban legend, škodovky jsou na svou cenu pro mě příšerně nepohodlný.

Tím neříkám, že to pro nějakýho masochistu nemůže být "úplně v pohodě."

0/0
28.6.2012 12:13

The_Real_Koudelka

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

Lopatu můžeš dát do kufru a netahat si ji na přední sedadla, topiči.

0/0
28.6.2012 17:01

anncz

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

ted si zkus protahnout zada nebo kolena po takove 500km ceste....

Mozna vam je 18 ne?

0/0
29.6.2012 3:48

hojakar

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

presne tak..skodovka je strasne nepohodlny auto

0/0
4.7.2012 16:20

Ladik82

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

souhlasím, jezdil jsem oktávou II tři měsíce 80 km do a 80 km z práce a tak tvrdý sedačky jsem nezažil!!!

0/0
4.7.2012 20:31

ladyniak

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

A sedět kousek nad podlahou. Pokud vás záda ještě neberou, tak si tu chvíli počkejte...

0/0
10.7.2012 12:38

Škubi

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

Možná by stačilo posunout si sedačku dozadu a narovnat sedák... :-P

+1/0
27.6.2012 22:13

Antonín, topič

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

Ano, to postačí. Ten krám pak netlačí do kolene, ale do holeně.

0/0
28.6.2012 12:15

Neutrální Nick

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

Předpokládám, že jsi tam měl ten otřesný 1.9 TDI a že výbava byla max. Ambiente. Pak bych souhlasil.

Já měl kdysi taky Oktávku II jako služebák, ale 1.8 TSI Elegance a hodně jsem koukal, jak může být auto nižší střední třídy tichounké. Cestovalo se s ním dobře, právě na delší vzdálenosti.

0/0
28.6.2012 8:20

Antonín, topič

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

Ano, pro málo náročné lidi je to "dobré na delší vzdálenosti."

0/0
28.6.2012 12:14

The_Real_Koudelka

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

Jaké nároky má takový topič, který jezdí každý den 600km přikládat?

0/0
28.6.2012 16:59

Antonín, topič

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

Mizivé. Stačí, když mně nebude nic tlačit do pravé nohy, v interieru nebude slyšet každej kamínek a nebude tam při rychlostech nad 100 km/h skučet meluzína.:-)

+2/0
28.6.2012 18:17

ladyniak

Re: koukám, že středový sloupek, co tlačí do holeně

Právě kvůli podobným "vymoženostem" jsem oktávku v práci s díky odmítl a koupil Mondeo. Radost jezdit :-)

0/0
10.7.2012 12:41

čurila plenkovič

re: prosím, prosím

snažně prosíím, já chcu ten znamenitý tříválec HTP přejmenovaný na MPI

0/0
27.6.2012 15:55

JeFFik

Re: re: prosím, prosím

máš smůlu, ten motor, co bez problémů celkově po planetě najezdil stovky a možná i tísíce miliard kilometrů ti prostě nedám! :-P

0/0
27.6.2012 16:17

Neutrální Nick

Re: re: prosím, prosím

Tisíce miliard kilometrů ;-D;-D;-D?

0/0
27.6.2012 16:21

_Xeon_

Re: re: prosím, prosím

biliard ;-D

0/0
27.6.2012 17:01

jisi258

Re: re: prosím, prosím

biliardy miliard ;-)

0/0
27.6.2012 19:15

čurila plenkovič

prosím, prosím

0/0
27.6.2012 15:53

Škubi

Motor zvládá?

Nepamatuju si, že bych do kopce s Feldou (1,3 MPi) řadil nižší rychlost než 4... To už musí být opravdu serpentiny v horách, ne?

(teda nepamatuju, když mi bylo 19, tak jsem jí tam měl skoro pořát, protože pak jela svižnějc = jel jsem jak prase a dodnes se za to stydím... ještě že už to mám zasebou );-)

0/0
27.6.2012 10:59

Neutrální Nick

Re: Motor zvládá?

Tak to jsi s Feldou evidentně nebyl ani třeba na Vysočině...

0/0
27.6.2012 11:20

Škubi

Re: Motor zvládá?

Mě Český středohoří stačí...

0/0
27.6.2012 11:38

Antonín, topič

Re: Motor zvládá?

A nikde jsi nepotkal zatáčku, kterou na čtverku s Feldou nejde projet, jo?

0/0
27.6.2012 12:58

Škubi

Re: Motor zvládá?

To jsou přesně ty serpentiny - na čtyřku by to projel tak leda traktor... Zrovna tak nechápu těch 50 na pětku a 1200 otáček...

0/0
27.6.2012 14:13

jisi258

Re: Motor zvládá?

jsou auta, kde se jednicka radi jednou za uhersky rok, normalni rozjezdy se absolvuji na dvojku  a na trojku to muze jet podstane vice, nez dalnicni limity dovoli ;-). A  na druhou stranu na petku se tim da solichat v ramci limitu po meste... az bude nekdy takovy motor ve skodovce, tak se rad povozim. ;-D

0/0
27.6.2012 12:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.