Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volba znalců: Suzuki Grand Vitara se terénu nebojí

Druhá generace Grand Vitary je nejen svým vzezřením běžně chápána coby zástupce kategorie SUV. Pohled technika ale odhalí řadu odlišností. Tou hlavní je podélně uložený hnací řetězec, jenž je běžný spíše ve třídě drsných off-roadů než pseudoterénních crossoverů. Mezi ojetinami shánějte auta s benzinovým 2,4 litrem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chytry.Levicak

z tohoto designu si vemte příklad!!!

protože nemá ty dnešní přeplácaně moc zakulacené tvary.prostě zakulacené tak akorát! moc hezké.V

0/0
4.7.2012 14:59

petrolhead

dobrý článek

Mnohem lepší než ten obligátní chvalozpěv na Rapida a články o ničem/ekologii/hyperultrasportech. Víc testů ojetin, vždyť přece není dost nových aut na dva články denně.

+1/0
27.6.2012 17:03

Doktor JÁTRO

Motor reanault

Jáááj motor renault s filtrem pevných částic no tak to musí být vážně HARDCORE.........jestli je renault spolehlivostí pořád na úrovni R19 tak teda zdááár,měl jsem to auto asi měsíc a už asi ze zoufalství a ze vsteku jsem to naboural,odvezl na vrakáč a mám svatý pokoj s 28 let starou škodou 120 která jezdí,a škodou felicií 1,3MPi s najetýma 370 000km a která taky jezdí jak za mlada

PS: Je to tak,ale pravda je krutá,RENAULT JE SHíííííT8-o....Nevěříte?-VĚŘTE:-P

0/0
27.6.2012 16:12

poterienko

Re: Motor reanault

Land Cruiser 120 3.0 330 000km najeto a stále jako nový. http://1.bp.blogspot.com/-T8a6_JjVkt4/T6ZUBdwl5tI/AAAAAAAAA1g/g4Ur9uS3Hgs/s1600/toyota.jpg

Ale je vidět, že to Suzuki je fakt teréňák, když to dokáže jezdit po prašné cestě a loužema...

0/0
27.6.2012 20:59

Graf B

Grand Vitara

Do terénu s ní moc nejezdím (zatím), mám 2,4 benzin teprve rok. Ale letos jsem potřeboval v zimě zajet ke známému na chatu a v půlmetrovém navátém sněhu na stráni neměla problém. Prodejce mně říkal, abych vzal raději ten silnější motor, že se to z dlouhodobého hlediska vyplatí. Ale je to jako s každým výrobkem, pokud máte smůlu, tak se z problémů nevyhrabete. S Grand Vitarou zatím naprostá spokojenost, až na tu spotřebu (11,2 l), ale s tou jsem počítal. Za to zase nepoznám, jestli jedu sám nebo je plně naložená.

+4/0
27.6.2012 16:05

petrolhead

Re: Grand Vitara

Co LPG? Není tam přímovstřik a místa na nádrž dost, ne?

0/0
27.6.2012 23:31

Graf B

Re: Grand Vitara

JJ, uvažuji o tom, ale do "kraťasu" se toho moc nevejde... To bych musel zadní sedadla úplně vyhodit....;-)

0/0
28.6.2012 10:07

petrolhead

Re: Grand Vitara

To je, montáž do prostoru pro rezervu u tohohle auta asi nepřichází v úvahu :-)

0/0
28.6.2012 11:56

baryk2

Re: Grand Vitara

Bych to chtěl vidět v tom 50cm sněhu :-) Musel bys tam mít pásy. Rybáři si taky přidávaj.

0/0
29.6.2012 0:32

nepetr

Z vlastní

Zkušenosti můžu říct že Grand Vitara je v TERÉNU velmi dobrá za dané peníze nic lepšího koupit nelze. R^R^R^

+1/0
27.6.2012 14:02

suarez

To se znalci trochu seknuli

Znamy mel Vitaru 1.9 DDiS, 2007 a naprosta katastrofa. Kdyz pominu, ze mel v zime od zacatku problem se startovanim, tak mel problemy s predni napravou, prevodovkou a nejakou elektronikou a do tretice neco s motorem. Nechtel to dat pryc s tim, ze ma bezpecny auto a kdyz jej + nekoho v octavii loni vytlacil nejaky kamion ze silnice, tak se s tim kutalel prikopem, zatimco ta octavia byla taky zrusena ale zustala v prikopu na kolech a pan z toho vylezl po svych.

Jedna slecna z naseho baraku ma Jimny 1,3 JLX a 2-3x do roka je tu pro ni taky servisman z odtahovkou.

Pribuzny ma zase Swifta a to je taky kapitola. Osobne bych do tehle znacky nesel.

0/0
27.6.2012 10:32

lassesse

Re: To se znalci trochu seknuli

Znamy ma swifta asi 5 rokov a nema problema.

0/0
27.6.2012 10:45

duch zavražděného iuose

hmm

"známý", "jedna slečna z baráku".. ;-D;-D

0/0
27.6.2012 18:51

radaumacher

Re: hmm

Velmi to důvěryhodné osoby, zajisté;-D

0/0
27.6.2012 20:28

Chris_Barrie

Re: To se znalci trochu seknuli

Já už měl tři japonce (starýho swiště GTi, Suzuki Baleno a Subaru Forester) ...a výborný auta. Nejlepší auta prostě umí japončíci. Teď jsem kvůli spotřebě koupil novýho golfa ...a musim říct že velký zklámání. Mám to necelých pět měsíců a už tři reklamace různého charakteru. Takže příště to vidim na subárko :) . Ale taky mě dráždí Suzuki Kizaschi ...nejdno z nejhezčích "dostupných" aut aktuálně.

0/0
28.6.2012 21:15

ertz

Vitara

Vitara není špatná volba, i když za podobné peníze bych šel asi do Forestra...

0/0
27.6.2012 9:50

pidapida

Re: Vitara

tak tak :-)

0/0
27.6.2012 12:44

xcruz

Re: Vitara

a co Freelander 2? I když chápu Forestr je Forestr a taky se mi líbí :-)

+2/0
27.6.2012 13:09

izyweb.cz

Terénu se nebojí?

Měl jsem ji současně s Pajerem a tyto dvě auta jsou naprosto nesrovnatelná. Vitara neprojela ani to, co kamarád projel ve felicii. Tohle auto pro mě bylo maximálním zklamáním a určitě to nebylo o tom, že jsem měl špatný kus. Do terénu to rozhodně neni! Navíc jsem měl motor 2.0 benzin a to byl taky solidní průser, občas jsem měl pocit, že jezdím na olej a ne na benzin. Cca 1.5l oleje na 100km... atd., atd... Pajero taky mělo své mouchy, ale prostupnost byla podstatně větší a velkově mělo méně závad i když bylo podstatně starší. (možná absence elektroniky, ale ta se nerozbila ani ve Vitaře) :)

By mě zajímalo jaký znalec to hodnotil nebo jsem se překoukl a jedná se o PR článek? :)

0/0
27.6.2012 9:49

baryk2

Re: Terénu se nebojí?

Jsem geodet, takže v terénu jsem s ní jezdil a celkem v pohodě jsem se všude dostal. Měl jsem 2L benzin. Když pominu spotřebu (nahrazeno výjezdy do terénu), tak v 65.000 km se mi zadřel motor, bez varování kontrolky, že tam není olej. Byla 2 měsíce po 3leté záruce a i když přiznali na centrále, že je to výrobní chyba čidel, tak mi nabídli maximálně slevu na cenu práce ve značkovém servisu. Oprava vyšla na 100 tisíc. Za chování SUZUKI již nikdy !!!

0/0
27.6.2012 11:34

pablo_II

Re: Terénu se nebojí?

mě by zajímalo, jak je možné že v tom motru nebyl olej. bu´d ho to žralo jako tank už dříve a pak bych to reklamoval a hlavně bych se nespoléhal na nějakou kontrolku, ale pravidelně kontroloval měrkou a nebo ho tam v servisu zapoměli při výměně nalít (nebo ho dali málo) a pak je to jejich vina. Trochu nechápu, jak se může někomu stát, že mu dojde v motru olej. leda by prorazil olejovou vanu někde v terénu.

+1/0
27.6.2012 12:09

nepetr

Re: Terénu se nebojí?

60% řidičů jezdí bez kontrol provozních kapalin, spoléhají pouze na garančky v servisech a "všemocné" kontrolkyRvRvRv

0/0
27.6.2012 14:05

baryk2

Re: Terénu se nebojí?

Přesně tak, po šedesáti tisících to žere jako prase a auta jsou na ježdění, štrachat v motoru se mají mechanici a ne řidiči. Rozhodně mě nenapadne kontrolovat hladinu oleje po 5 tis. km od garančky. Jak jsem psal, chyba byla v  tlakovém čidle, které nereagovalo na sníženou hladinu oleje.

0/0
27.6.2012 22:23

duch zavražděného iuose

hmm

s mojí SX4 projedu víc než tvůj kamarád ve felicii, takže buď přeháníš nebo ten s vitarou se bojí polní cesty ;-)

0/0
27.6.2012 18:52

radaumacher

Re: hmm

Nebo ta jeho vitara vypadá nějak tak: http://goo.gl/59n7h

0/0
27.6.2012 20:31

nepetr

Re: hmm

Rádoby řidič nepřejede bez citu k autu ani pruh trávy v jedničkovém Hamru:-/

0/0
27.6.2012 20:40

duch zavražděného iuose

hmm

nepovažuju se za nějakého extra profiřidiče, nicméně i s escortem se dalo projet dost ;-D;-D. Ostatně jak říká můj tatík - "když někam nevyjedu, tak tam vycouvám" (nikdy neměl 4x4, většinou předohrab ;-))

0/0
28.6.2012 13:35

StG08

SUZUKI

je v poměru cena-užitek nejlepším autem (dříčem) na trhu. Mám s tím svoje zkušenosti, takže tohle mi nikdy nikdo nevymluví.

+2/0
27.6.2012 7:23

dracekv1

teréňák

Pokud to nemá obě tuhé nápravy a alespoň zadní uzávěrku, tak to pro mě není teréňák, ale SUV. Nazdar ;-)

0/0
27.6.2012 6:38

Nikita Balmašev

Re: teréňák

Och, zhroutil se  mi svět, nechci více žít. Můj Hilux je jen SUV, s tím se nevyrovnám. Nazdar ;-)

+1/0
27.6.2012 6:48

dracekv1

Re: teréňák

Dobře, tak abych byl hodnej. Alespoň zadní tuhou nápravu ;-)

0/0
27.6.2012 7:29

pisatel69

Re: teréňák

Hummer H1...? Pokud vím, tak má lichoběžníkové zavěšení a není teréňák? :-/

0/0
27.6.2012 8:25

pablo_II

Re: teréňák

No pokud vím, tak se v civilním provozu jako teréňák moc neosvědčil. Prostě je to příšerná kráva, která je vhodná možná někam do pouště, ale třeba na české úzké lesní cesty asi žádná hitparáda nebude, Navíc mám pocit, že H1, byl přes 3.5tuny, takže to znamená řidčák na náklaďák. Tohle "auto" je vůbec tak trochu mimo kategorie. Civilní verze vycházející z vojenské je pro mnoho lidí nepřijatelná svým spartánským interiérem a další verze H2 H3 , na které stačil už řidčák na osobák se většinou nikdy do terénu nepodívaly a sloužily na machrování a zabírání místa na silnici. Navíc H2 a H3 měly pokud vím už dost pozměněné podvozky a jejich terénií schopnost nedoshovaly H1 ani omylem. Podle mne naprostý úlet a krom vojenskéhovyužití zcela zbytečné auto na machrování. H2 a H3 jsou skutečně spíš monster SUV než teréňáky.

+1/0
27.6.2012 8:37

Kadel58

Re: teréňák

Ještě bych přidal rám, pořádný turbodiesel a hlavně terénní pláště. Bez nich "zapadneš" i na lehce zabláceném asfaltu.

Jinak hlavním tématem jsou terénní Suzuki. Nechci nikomu brát iluze, ale u nás se v povrchovém lomu zkoušely několikrát a nikdy nepřesvědčily. Toyoty a Nissany jsou na tom s průchodností terénem opravdu líp.

0/0
27.6.2012 23:51

katano

nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

>>>>>>>>> než nějaká ojetá japonská rachotina Vitara s motorem Renault.

        PS : dobrou noc. :-P

0/0
27.6.2012 0:16

PiPiiiiiK

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

Bože! naděl mu alespoň trochu moudrosti....moc tě prosím V

0/0
27.6.2012 1:16

Výstřik do tmy X.

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

Náhodou jako otrok na každodenní tahání přeložených vozejků je to dobrej stroj! :-)

+1/0
27.6.2012 7:28

StG08

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

;-D;-D;-D

0/0
27.6.2012 5:39

petrolhead

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

Za 250 tisíc není 4x4..

0/0
27.6.2012 15:31

Mildánek

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

hm, dobrý.... jenom je třeba vědět, že duster má podvozek z nissanu qashqai a motor renault a celý je to vlastně renault....;-D;-D;-D

+1/0
27.6.2012 8:54

byrokrat?

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

jj, lepší je rumunská rachotina s 10 let starou technikou renault (nejen motor) ;-D

0/0
27.6.2012 9:02

tdvorak

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

Deset let starou techniku bych neviděl jako problém, možná spíš výhodu, kdyby nešlo o renault :-) V současné chvíli mám fronteru (spíš proto,že jsem ji chtěl než potřebuji, jsem programátor) a až dojezdí, doufám, že bude k sehnání za rozumné peníze zachovalý klasický defender.

0/0
27.6.2012 12:27

exxd

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

prozradte mi prosim jaky motor ze ma ten duster? :)

+2/0
27.6.2012 10:27

petrolhead

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

1.5 dCi, který je dobrý tak pro Clio ale nic těžšího, od Meganu výš odchází klikový hřídel.

0/0
27.6.2012 17:04

exxd

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

to vim, reagoval jsem na "katano", ktery psal ze je to lepsi nez kram s motorem Renault. Asi netusi jaky puvod ma motor v Dusteru

0/0
27.6.2012 17:22

petrolhead

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

Katano jezdí Renaultem.

0/0
27.6.2012 23:12

petrolhead

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

To už radší ojetinu stejné ceny a vyšší kvality...

0/0
27.6.2012 15:30

Sallmi

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

za 250k máš 1,6 benzín (Renault), předokolka, holej plech...

0/0
27.6.2012 22:03

jandix15

Re: nová Dacia Duster 4x4 za 250.000,- Kč je lepší volba >>>>>>>

Suzuki SX4?

0/0
31.7.2012 16:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.