- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
protože nemá ty dnešní přeplácaně moc zakulacené tvary.prostě zakulacené tak akorát! moc hezké.
Mnohem lepší než ten obligátní chvalozpěv na Rapida a články o ničem/ekologii/hyperultrasportech. Víc testů ojetin, vždyť přece není dost nových aut na dva články denně.
Jáááj motor renault s filtrem pevných částic no tak to musí být vážně HARDCORE.........jestli je renault spolehlivostí pořád na úrovni R19 tak teda zdááár,měl jsem to auto asi měsíc a už asi ze zoufalství a ze vsteku jsem to naboural,odvezl na vrakáč a mám svatý pokoj s 28 let starou škodou 120 která jezdí,a škodou felicií 1,3MPi s najetýma 370 000km a která taky jezdí jak za mlada
PS: Je to tak,ale pravda je krutá,RENAULT JE SHíííííT....Nevěříte?-VĚŘTE
Land Cruiser 120 3.0 330 000km najeto a stále jako nový. http://1.bp.blogspot.com/-T8a6_JjVkt4/T6ZUBdwl5tI/AAAAAAAAA1g/g4Ur9uS3Hgs/s1600/toyota.jpg
Ale je vidět, že to Suzuki je fakt teréňák, když to dokáže jezdit po prašné cestě a loužema...
Do terénu s ní moc nejezdím (zatím), mám 2,4 benzin teprve rok. Ale letos jsem potřeboval v zimě zajet ke známému na chatu a v půlmetrovém navátém sněhu na stráni neměla problém. Prodejce mně říkal, abych vzal raději ten silnější motor, že se to z dlouhodobého hlediska vyplatí. Ale je to jako s každým výrobkem, pokud máte smůlu, tak se z problémů nevyhrabete. S Grand Vitarou zatím naprostá spokojenost, až na tu spotřebu (11,2 l), ale s tou jsem počítal. Za to zase nepoznám, jestli jedu sám nebo je plně naložená.
Co LPG? Není tam přímovstřik a místa na nádrž dost, ne?
Zkušenosti můžu říct že Grand Vitara je v TERÉNU velmi dobrá za dané peníze nic lepšího koupit nelze.
Znamy mel Vitaru 1.9 DDiS, 2007 a naprosta katastrofa. Kdyz pominu, ze mel v zime od zacatku problem se startovanim, tak mel problemy s predni napravou, prevodovkou a nejakou elektronikou a do tretice neco s motorem. Nechtel to dat pryc s tim, ze ma bezpecny auto a kdyz jej + nekoho v octavii loni vytlacil nejaky kamion ze silnice, tak se s tim kutalel prikopem, zatimco ta octavia byla taky zrusena ale zustala v prikopu na kolech a pan z toho vylezl po svych.
Jedna slecna z naseho baraku ma Jimny 1,3 JLX a 2-3x do roka je tu pro ni taky servisman z odtahovkou.
Pribuzny ma zase Swifta a to je taky kapitola. Osobne bych do tehle znacky nesel.
Znamy ma swifta asi 5 rokov a nema problema.
Vitara není špatná volba, i když za podobné peníze bych šel asi do Forestra...
Měl jsem ji současně s Pajerem a tyto dvě auta jsou naprosto nesrovnatelná. Vitara neprojela ani to, co kamarád projel ve felicii. Tohle auto pro mě bylo maximálním zklamáním a určitě to nebylo o tom, že jsem měl špatný kus. Do terénu to rozhodně neni! Navíc jsem měl motor 2.0 benzin a to byl taky solidní průser, občas jsem měl pocit, že jezdím na olej a ne na benzin. Cca 1.5l oleje na 100km... atd., atd... Pajero taky mělo své mouchy, ale prostupnost byla podstatně větší a velkově mělo méně závad i když bylo podstatně starší. (možná absence elektroniky, ale ta se nerozbila ani ve Vitaře) :)
By mě zajímalo jaký znalec to hodnotil nebo jsem se překoukl a jedná se o PR článek? :)
Jsem geodet, takže v terénu jsem s ní jezdil a celkem v pohodě jsem se všude dostal. Měl jsem 2L benzin. Když pominu spotřebu (nahrazeno výjezdy do terénu), tak v 65.000 km se mi zadřel motor, bez varování kontrolky, že tam není olej. Byla 2 měsíce po 3leté záruce a i když přiznali na centrále, že je to výrobní chyba čidel, tak mi nabídli maximálně slevu na cenu práce ve značkovém servisu. Oprava vyšla na 100 tisíc. Za chování SUZUKI již nikdy !!!
je v poměru cena-užitek nejlepším autem (dříčem) na trhu. Mám s tím svoje zkušenosti, takže tohle mi nikdy nikdo nevymluví.
Pokud to nemá obě tuhé nápravy a alespoň zadní uzávěrku, tak to pro mě není teréňák, ale SUV. Nazdar
Och, zhroutil se mi svět, nechci více žít. Můj Hilux je jen SUV, s tím se nevyrovnám. Nazdar