Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Seat Ibiza LPG: pod plynem na konec světa

Ibiza dostala do letošního roku facelift. A s ním dorazila i zajímavá verze na propan-butan, která zaujme šetřílky. Navíc s ní budete tankovat klidně až po tisíci najetých kilometrech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Ibiza LPG nemá osmivenilový motor

... ale šestnástiventilový motor s litinovým blokem a řezězovými rozvody (osmiventilový motor známý třeba z Octavie má hliníkový blok a řemenové rozvody).

0/0
4.8.2012 12:38

cenzore_zdar

10 litru LPG je fakt hodne

To zere vic jak felicie na plyn. Ta si rekne o 8.5l. Ford Fusion s 1.4l 59kw jezdi take za mene na LPG. Presne za 7.7l. Tohle je spatny motor v prilis tezkem aute.

0/0
3.7.2012 7:42

NaPravyhoMiru

Re: 10 litru LPG je fakt hodne

Renault Espace (dokonce Grand - prodlouzeny), 1998, motor 2.0 8v, 83kW: na LPG spotreba presne 1,0 litru.

mimochodem, to je neznicitelny motor!

0/0
10.7.2012 8:52

NaPravyhoMiru

Re: 10 litru LPG je fakt hodne

10,0 litru, samozrejme

0/0
10.7.2012 8:52

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: 10 litru LPG je fakt hodne

Tak, tak ... na 10 litrů LPG se ndostanu ani s dvoulitrem ve Fabii.

0/0
4.8.2012 12:34

you.can

s oktávou kombi 1,6 z roku 2002

jsem jezdil s plynem průměrně za 7,5 litrů a na benzín 6,5 kombinováná. Mimo město si řekla o 5,5 béňa na 100km klidnou jízdou. Skvělej motor 72kw

0/0
29.6.2012 10:56

Kirkland

Re: s oktávou kombi 1,6 z roku 2002

Octavka nikdy nemela 72kW, leda ze bys to chipval...  1.6 v benzinu byly dve... jedna osmi ventilová 55kW a pak 75, která za 5,5 urcite nejezdila...

0/0
29.6.2012 14:18

Will83

Re: s oktávou kombi 1,6 z roku 2002

Pleteš se, byla 55 kW, 74 kW a 75 kW. 55 kW a 74 kW za 5,5 určitě nejezdila, ale se 75 kW verzí jde do 6 jezdit bez většího zebezapření (mimo obec samozřejmě).

0/0
3.7.2012 18:12

KarelV

Kdyby jenom IBIZA...

ale což teprve to nové Toledo ! ... To je krásná kára! ;-) V ... No, bude mít Rapid těžkou konkurenci !!!  ;-D

0/0
28.6.2012 12:22

Chytry.Levicak

Re: Kdyby jenom IBIZA...

jo kde jsou ty hezké ibizy,cordoby a toleda z 90 let

0/0
28.6.2012 15:24

AAA2

Re: Kdyby jenom IBIZA...

no, myslim ze v ramci koncernu jim to az tak vadit nebude, jestli si clovek koupi Rapida nebo Toledo ;-D

0/0
28.6.2012 15:58

dracekv1

10l

Psal sem, že těch 10L plynu je nějak moc, ale záhadně to zmizelo

0/0
28.6.2012 10:03

Pedro Rodriguez

Re: 10l

Taky na to koukám. 59 kW a 10 l plynu? 8-o Za 10 jsem jezdil s atmosférickou 1.8.

0/0
28.6.2012 13:24

entony13

Re: 10l

s octavii 1.6LPG jezdime dlouhodobe za 8,5 LPG a to ma 75 kW .........

0/0
28.6.2012 14:10

jakester

Re: 10l

Já jezdil 1.6 MPi 75kW ve dvojkové Octavii průměrně za 9,5 LPG, 7L naturalu. Po dálnici si to těch 10l LPG vzalo.

0/0
28.6.2012 16:03

W.Kelvin

Re: 10l

Mám Ford Mondeo kombi, 2,0 107 kW za 4 roky najeto na LPG 155 tis. km a to většinou po dálnicích při průměrné spotřebě na LPG 10l. Do přečtení tohoto článku jsem si říkal jak mě to žere..

P.S. dříve jsem měl Fabii 1,2 HTP a ta jezdila na plyn za 6,5-7l.

0/0
28.6.2012 16:16

lojzicekodvedle

Re: 10l

pred 10 lety jsem mel Mondeo 1,8 85kw a zralo to 10 l plynu, v podstate bylo jedno kde jedete,spotreba stale 10 litru LPG.Spotreba u seatu je naka moc vysoka.A to jsem nemel primy vstrik plynu do valcu.

0/0
28.6.2012 16:36

entony13

Re: 10l

přímý vstřik nemá ani nová škoda octavie 1,6LPG..... U škodovky je dálnice klidně nad 10l a státni pod 8l ... rozumný jezdec tak 8,5l LPG

0/0
28.6.2012 16:54

lojzicekodvedle

Re: 10l

bud to ma skodovka nak spatne serizeny, ci tam dava zarizeni ktery stoji za starou belu.Ja mel motor 1,8 85 KW najeto na plyn pre 200 000,zarizeni jsem mel namontovane BRC se smesovacem.Nad 10 litru plynu jsem se nebyl schopen dostat.A bylo jedno zda jezdim po Praze ci po dalnici 150km/h

0/0
28.6.2012 17:00

entony13

Re: 10l

možná záleží na plynu, jak ho kdo míchá. Je tam Landi Renzo,po Praze to žere méně než po dálnici, rychlost nad limit se platí vysokou spotřebou, do 110 km/h je spotřeba okolo 8 litrů, při klidné jízdě i pod 7 litrů, motor si teprve sedá, je to syrové auto....

0/0
28.6.2012 17:20

B.Walsh

Re: 10l

Přímý vstřik pokud vím, se moc na LPG nepředělává, protože vstřiky se musí benzínem chladit. Pak takto předělané auto stále bere tak 20% benzínu. A to už se tak nevyplatí.

0/0
28.6.2012 19:37

cenzore_zdar

Re: 10l

Lze prestavet systemem LPi. Vstrikuje se primo tekuty plyn do valce. Tato prestavba vsak stoji cca 50 az 70 tisic.

0/0
3.7.2012 7:48

cenzore_zdar

Re: 10l

Mondeo r.v. 1997. Motor 2.5l V6. Na plyn to jezdilo plna podlaha za 12.5l

0/0
3.7.2012 7:45

B.Walsh

Re: 10l

Fiat Brava 1,6/16V 76kW 8-9l LPG. Velká štreka klidnou jízdou se dá i lehce nad 7l.

0/0
28.6.2012 19:34

entony13

zlata octavie 1,6LPG 75 kw

cena od 325000 kc. Zadna silnicni dan pro firmy,slusny kup . Od Seatu zadny zazrak

0/0
28.6.2012 9:34

Zombot

Re: zlata octavie 1,6LPG 75 kw

Silniční daň bych u osobních aut moc neprožíval. U drtivé většiny aut novějších než pět let vychází do 2160 Kč ročně (motory s objemem nad 3 litry jsou dražší, ale těch zas tak moc nejezdí), což je při pětileté životnosti auta maximálně 10800 Kč, a to ještě hodně přeháním. Konkrétně za jakýkoli osobák s objemem 1999 ccm budete první tři roky platit 1560 Kč a následující tři roky 1800, což dělá vcelku zanedbatelných 8280 Kč za pět let.

0/0
28.6.2012 10:35

entony13

Re: zlata octavie 1,6LPG 75 kw

10 aut ve firme a to jsou jiz penize........

+1/0
28.6.2012 11:13

ufoun

Re: zlata octavie 1,6LPG 75 kw

tak na 10 aut jste jiste dostal ale zase "firemni" ceny od dodavatele, takze porizovaci cena byla nekde jinde nez cenikova...

0/0
29.6.2012 22:41

entony13

Re: zlata octavie 1,6LPG 75 kw

máte pravdu, máme jiné ceny než běžný zákazník z ulice, ale daně platíme jako každá jiní firma, tam množstevní slevu stát nedá. Tam je jen jediná možnost - plyn a nebo elektrika, to lze jednoduše spočítat, co je výhodnější. Rodinná firma musí ty peníze vydělat, aby je mohla utratit, to není jako fasovat auto jako zaměstnanec, kde je auto jako benefit.... místo vyšší mzdy.... (i tak se dává 1% z pořizovací ceny auta do daní zaměstnance, to dělá účetní, tak neznám přesnou formulaci)

0/0
1.7.2012 17:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.