Diskuze

Zmetek od brodského výrobce součástek pro toyoty zavinil nehodu

Japonská společnost Futaba v Havlíčkově Brodě dělá součástky do automobilů. Podle zaměstnanců nejméně jeden výrobek nejspíš unikl kontrole a v Nizozemsku způsobil nehodu, při níž autu značky Toyota upadlo kolo. Vedení podniku se k tomu nechce vyjadřovat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Joachim.Nowak

1. 7. 2012 17:20
Mělo to rozhodit geometrii, aby auta musela do servisu.

Nicméně se vloudila další chyba a byla z toho nehoda s ostudou. Nejen automobilky vyrábějí chyby schválně. Všichni honí nákladovost, ale copak lze vyrábět za tak nízké ceny pořádná auta?

Nové auto si koupí jen ten, kdo autům nerozumí. Vždyť cena nového auta jde dolů o čtvrtinu, jenom když jste vyvezli nové auto z autosalónu. U ojetin se ceny aut tak nemění. Jsou levnější, ale uspořené peníze je potřeba investovat a to jinam než do benzínu. Investovat potřeba do pořádné kontroly a případné repase ojetiny. Benzín až na druhém místě.

0 0
možnosti

entony13

2. 7. 2012 17:13
Re: Mělo to rozhodit geometrii, aby auta musela do servisu.

když budou všichni tak chytří, tak kdo koupí nová auta? Když koupíte modní oblečení, nemá za půl roku cenu ani 10%, když koupíte novinku mobil, nemá za rok tentýž mobil cenu ani 50% atd. Pro firmy koupě auta vyjde levněji než přidat peníze zaměstnanci a ten auto dostane k užívání, firmy kupují víc než polovinu osobních aut u nás na trhu. a navíc, peníze si do hrobu nevezmete a potomků dáte vždy málo ( podle nich), lepší je ty peníze utratit :-)

0 0
možnosti

mi_golem

29. 6. 2012 21:37
asi zrovna vypli proud u svářečky, když vařil automat

, nebo došel svářecí drát. Pak to sice zapli, dali novou cívku drátu, ale zmetek byl na světě. Je to smutné, ale stávají se horší věci, i když jsou vyráběné přímo v Japonsku. Např. SUBARu chrlilo vadné naftové motory, protože měli špatně fungujícího robota, který nevrtal mazací kanálky u kliky, příp. vadné vstřikovače a čerpadla nafty. české zastoupení přitom mlží a mlží, barvu nepřiznají. Tady v tomto případě to alespoň nepopírají, resp. ani popírat nemohou.

1 0
možnosti

dropa

29. 6. 2012 17:29
Zarazit dělníkům prémie a odstupné a je to!

U favorita mi během roku zůstala 2x ! v ruce ruční brzda. Vytrhlo se špatně (málo) zasazené lanko v dutém šroubu a jeden prolis na 2mm konečku to prostě neudržel. Asi celá série...:-/

1 0
možnosti

anncz

29. 6. 2012 2:25
No jo

Tschechischen fusher

0 0
možnosti

CZMiki

28. 6. 2012 23:57
Je to jasné,

bylo to samozřejmě tzv. "KURVÍTKO", akorát to tentokrát trochu přehnali;-)

4 0
možnosti

josefl

28. 6. 2012 23:29
Celý systém certifikací

je k ničemu. Je to jenom tahání peněz z kapes podniků a zdražování výroby. Základem je řádná kontrola a tu lze provídět i bez certifikací.

2 0
možnosti

jana b

28. 6. 2012 23:19
v Cesku tam je

zmetku ;-D

0 0
možnosti

Lord Helma

29. 6. 2012 9:04
Re: v Cesku tam je

výstižně jste se popsala ...

2 0
možnosti

username

28. 6. 2012 22:00
vtipné

líbí se mi, jak se říká, že roboti jsou neomylní, že každý jejich výrobek je stejný dle zadání a proto jsou lepší. A teď automatický robot z nějakého důvodu neprovede 3 sváry ze 4 a ani to nereportuje. Jasně že ve finále je to chyba někoho, kdo to programoval, ale stejně...

Chtělo by to kamerové záznamy daného robota nebo minimálně jeho log (u něj je pravděpodobnější, že bude po takové době k dispozici), ne že bych si myslel, že to je vzpoura robotů, spíš myslím, že například po prvním sváru vypadl proud, okamžitě naběhla záloha, ale stroj s touhle eventualitou nepočítal a prostě najel další. Nebo třeba že to byl poslední výrobek směny, pak vypnuli mašiny a ráno to takhle blbě naběhlo atp. Každopádně nějaký mechanismus selhal a bude zajímavé jej hledat

2 0
možnosti

arburg

28. 6. 2012 21:56
TS 16949...

Živě to vidím,100 vyškolených kvalitářů a nástěnkářů,na dílně jen ukrainci a mongolci,ktří nepoznají svářecí automat od velblouda a najednou hrozný divení.

ISO,TS,VDA,FMEA,vše k ničemu. Udelá se Ishikawa,rework,nová nástěnka,auditoři si namastí kapsy a bude dobře.

9 0
možnosti

Homer _4

29. 6. 2012 23:33
Re: TS 16949...

Případ z jiné branže:

RAKO dlaždice a obklady. Doteď kvalita/cena to lepší co se dalo koupit, prostě v pohodě. Teď jou u pásů jen to polorusáci, Poláci, apod... Majitelem se navíc stali Italové a těm se nehodí cenově dostupnější a přitom kvalitní výrobce. Výsledek? Hádejte. Dovolím si důrazně varovat před RAKO a pokud už si to koupíte, počítejte v časovém harmonogramu s vracením zboží, oni dnes běžně distribuují 2. kategorii jako první!!!

Tihle gastarbeiteři nemají žádnou kkulturu práce. Jenom si odpíchnout svých 8 hodin a jít domů. Díky tomuto přístupu jsou ty jejich domoviny ve srabu v jakém jsou. A oni teď tu samou fušeřinu importují sem. Hnus.

0 0
možnosti

V_OOOO

28. 6. 2012 21:40
To je toho...

Kdyby se ve skutečnosti vědělo, co všechno jezdí v autech, tak by všichni chodili pěšky...;-D

0 0
možnosti