- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nicméně se vloudila další chyba a byla z toho nehoda s ostudou. Nejen automobilky vyrábějí chyby schválně. Všichni honí nákladovost, ale copak lze vyrábět za tak nízké ceny pořádná auta?
Nové auto si koupí jen ten, kdo autům nerozumí. Vždyť cena nového auta jde dolů o čtvrtinu, jenom když jste vyvezli nové auto z autosalónu. U ojetin se ceny aut tak nemění. Jsou levnější, ale uspořené peníze je potřeba investovat a to jinam než do benzínu. Investovat potřeba do pořádné kontroly a případné repase ojetiny. Benzín až na druhém místě.
když budou všichni tak chytří, tak kdo koupí nová auta? Když koupíte modní oblečení, nemá za půl roku cenu ani 10%, když koupíte novinku mobil, nemá za rok tentýž mobil cenu ani 50% atd. Pro firmy koupě auta vyjde levněji než přidat peníze zaměstnanci a ten auto dostane k užívání, firmy kupují víc než polovinu osobních aut u nás na trhu. a navíc, peníze si do hrobu nevezmete a potomků dáte vždy málo ( podle nich), lepší je ty peníze utratit :-)
, nebo došel svářecí drát. Pak to sice zapli, dali novou cívku drátu, ale zmetek byl na světě. Je to smutné, ale stávají se horší věci, i když jsou vyráběné přímo v Japonsku. Např. SUBARu chrlilo vadné naftové motory, protože měli špatně fungujícího robota, který nevrtal mazací kanálky u kliky, příp. vadné vstřikovače a čerpadla nafty. české zastoupení přitom mlží a mlží, barvu nepřiznají. Tady v tomto případě to alespoň nepopírají, resp. ani popírat nemohou.
U favorita mi během roku zůstala 2x ! v ruce ruční brzda. Vytrhlo se špatně (málo) zasazené lanko v dutém šroubu a jeden prolis na 2mm konečku to prostě neudržel. Asi celá série...
bylo to samozřejmě tzv. "KURVÍTKO", akorát to tentokrát trochu přehnali
je k ničemu. Je to jenom tahání peněz z kapes podniků a zdražování výroby. Základem je řádná kontrola a tu lze provídět i bez certifikací.
líbí se mi, jak se říká, že roboti jsou neomylní, že každý jejich výrobek je stejný dle zadání a proto jsou lepší. A teď automatický robot z nějakého důvodu neprovede 3 sváry ze 4 a ani to nereportuje. Jasně že ve finále je to chyba někoho, kdo to programoval, ale stejně...
Chtělo by to kamerové záznamy daného robota nebo minimálně jeho log (u něj je pravděpodobnější, že bude po takové době k dispozici), ne že bych si myslel, že to je vzpoura robotů, spíš myslím, že například po prvním sváru vypadl proud, okamžitě naběhla záloha, ale stroj s touhle eventualitou nepočítal a prostě najel další. Nebo třeba že to byl poslední výrobek směny, pak vypnuli mašiny a ráno to takhle blbě naběhlo atp. Každopádně nějaký mechanismus selhal a bude zajímavé jej hledat
Živě to vidím,100 vyškolených kvalitářů a nástěnkářů,na dílně jen ukrainci a mongolci,ktří nepoznají svářecí automat od velblouda a najednou hrozný divení.
ISO,TS,VDA,FMEA,vše k ničemu. Udelá se Ishikawa,rework,nová nástěnka,auditoři si namastí kapsy a bude dobře.
Případ z jiné branže:
RAKO dlaždice a obklady. Doteď kvalita/cena to lepší co se dalo koupit, prostě v pohodě. Teď jou u pásů jen to polorusáci, Poláci, apod... Majitelem se navíc stali Italové a těm se nehodí cenově dostupnější a přitom kvalitní výrobce. Výsledek? Hádejte. Dovolím si důrazně varovat před RAKO a pokud už si to koupíte, počítejte v časovém harmonogramu s vracením zboží, oni dnes běžně distribuují 2. kategorii jako první!!!
Tihle gastarbeiteři nemají žádnou kkulturu práce. Jenom si odpíchnout svých 8 hodin a jít domů. Díky tomuto přístupu jsou ty jejich domoviny ve srabu v jakém jsou. A oni teď tu samou fušeřinu importují sem. Hnus.
Kdyby se ve skutečnosti vědělo, co všechno jezdí v autech, tak by všichni chodili pěšky...