Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Tuning interiéru pro legendární Mercedes Pagoda

Dvoumístné kupé Mercedes-Benz W113 představila automobilka v 70. letech minulého století a hned slavilo velký úspěch. Jeho nově upravený interiér nedávno ukázala bulharská tuningová firma Vilner Studio a už tak luxusnímu vozu dodala nový rozměr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

detour

Nic moc

No, když to porovnám s amerikama 60. let, tak tohle nedochůdče zaostává skoro ve všech směrech. Vysoce je překonávalo jistě jen cenou. ;-D

0/0
1.7.2012 10:36

samuel05

Re: Nic moc

mercedes byl v 60 letech po technicke strance daleko pred americkymi srotami http://auto.idnes.cz/elvis-presley-kupoval-ctrnact-aut-denne-ted-muze-byt-jedno-vase-psq-/auto_ojetiny.aspx?c=A101202_181248_auto_ojetiny_fdv

0/0
1.7.2012 19:59

detour

Re: Nic moc

Myslíte tu plečku s tak vymakanými hydraulickými rozvody, že když se něco pokazilo, tak to už nikdo nedokázal spravit? Tak to máte pravdu, v tom byli daleko před amerikama. ;-D Jinak skoro vše co poskytovalo tohle to maloseriové snobauto, měla tehdejší běžná americká full-size a většina mid-size za úplně jinou cenu. ;-D

0/0
2.7.2012 17:28

Antonín, topič

Re: Nic moc

To se samozřejmě hrubě mýlíte. Důkaz je prostý, nikdo by neprodal běžný americký šrot za cenu téhleté plečky. A vo tom to je.

0/0
2.7.2012 17:39

detour

Re: Nic moc

No, pokud vím, tak ceny vereránů se neurčují podle kvality vozu (výkon, vybavení....), ale hlevně podle značky, počtu vyrobených kusů a toho co je zrovna "in" (a samozřejmě "number matching"). Jinými slovy, pletete jabka a hrušky. ;-D

0/0
3.7.2012 15:49

Antonín, topič

Re: Nic moc

Pochopitelně jsem měl na mysli dobu, kdy ta plečka stála nová v autosalonu Mercedes a všem Američanům od bezdomovců po střední třídu se na ni sbíhaly sliny. Je smutné, že ti to nedošlo.

0/0
3.7.2012 15:53

detour

Re: Nic moc

No, jelikož toto auto nic extra nepřinášelo, tak jediné, proč by si amík v té době toto koupil, bylo to, aby ukázal, že má dost peněz. A aby jste měl alespoň trochu představu v čem jezdil v té době běžný Američan, tak se podívelte např. na Ford Galaxie 406, Pontiac Catalina SD 426 ..... vše rok 1963 (ty čísla znamenají objem motoru v cui - výkon motoru byl rovněž nad 400k, o krouťáku se nemá cenu ani bavit).:-)

0/0
3.7.2012 19:00

Lev---_z-_Rožmitálu

fuj

0/0
1.7.2012 10:14

černej oes

Re: fuj

Mršit veterána z roku 63 může jen Bulhar nebo blbec.Rv

0/0
1.7.2012 10:36

Genial

Krasavec

Ale ta fotka kufru me rozesmala... To je jak z Rols Roysu...;-D Takovy poradek by mi asi nevydrzel...;-D

0/0
1.7.2012 10:01

katano

prý LUXUS >>>>>>>>>>

>>>>>>>>> ty sedačky vypadají, jasko náš první obývák který jsme si pořídili v roce 1967.

        PS : tak si luxus opravdu - NEPŘEDSTAVUJI  ! ! ! :-P

0/0
1.7.2012 0:12

HAIRY SNATCH

Re: prý LUXUS >>>>>>>>>>

co kecas  sedis v tom luxusu do dnes:-P

+4/0
1.7.2012 0:35

king68

Re: prý LUXUS >>>>>>>>>>

:-) ten medvěd je z roku 1963, takže jste se skoro trefil..jinak u mě to tedy luxus je, perfektně se úprava k tomuto retrobouráku hodí a je dobře,že to vypadá jako sedačky z dávných časů..proti dnešním výtvorům se dříve vyráběly krásné auťáky..

+2/0
1.7.2012 8:13

chicocheco

Re: prý LUXUS >>>>>>>>>>

Tak to jste měli luxusní obývák. Jestli ho ještě máte, tak ho kupuju. :-)

0/0
1.7.2012 21:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.