- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... opustit bezpečnou dálnicí a jet na okrsky. Vždyť tam není nikde dělící čára, matinel či cokoliv, co by oddělilo 2 pruhy.
Ten test na prvním videu nechápu. Jednak oranžové auto brzdí, takže nejde přesně určit rychlost v momentě nárazu a potom co ta modrá dodávka? Proč přejíždí do jiného pruhu pod stejným úhlem jako oranžové auto? To jako oba ve stejný moment usnou a zatočí doleva? Nebo když jedete a vedle vás začne auto přejíždět do protisměru, tak se hned snažíte zabrat jeho místo? Kdyby jela dodávka ve svém pruhu, tak nemá ani škrábanec.
no, bohužel je takových absurdních situací na silnicích celkem dost, takže si myslím, že ten test vychází z praktických zkušeností a případů
na D1? Si děláte srandu. že jo?
Nám v bytě, když hodně fouká vrže digestoř a po několika hodinách se dá i usnout. Věřím tomu, že tuc..tuc..tuc..tuc může po určitě době taky někoho uspat
Pro českého řidiče naprosto zbytečné články a videa. Jelikož českým hyper řidičům se nic takového přece stát nemůže
Cesi jezdi v porovnani s Americany naprosto bezpecne. Jet tady po highway je leckdy o zivot.
20 euro přes dva metry, ještě že jdou za jízdy sklápět zrcátka.
nejsem si jist, že sklopením levého zpětného zrcátka by člověk ušetřil...
Pozná někdo co bylo to oranžový auto zač. To snad ani nemohlo projít NCAP?!
Tak to vím naprosto přesně Jedná se o Hyundai Atos první generace a omlazený Atos prošel v roce 2000 crash testem Euro NCAP s "výsledkem" 3 hvězd...
Pane redaktore, naladte na vlnu Jeremyho Clarksona. Rizeni cim dal snazsi, ne naopak. Jak dokazuje TG, ridit lze ve spacaku i behem prisivani knofliku...
všechny zákony udělat stejné v celé EU, kromě dopravních předpisů a dopravního značení. Takže cizinec, když přijede k nám, nebo my, když přijedeme do ciziny, tak se najednou diví (me), že jsme udělali přestupek, když to u nás přestupek není. Jedna z nejnebezpečnějších věcí je, že tramvaj, která odbočuje doprava má přednost. Našinec to nezná a tramvaj škodovka nepřepere.
Myslím, že byste měl vrátit řidičák, tedy pokud jste "našinec".
On je hlavně rozdíl, jak to dělají v Německu a jak u nás. V Německu je před každou změnou na dálnici nekonečný les blikátek, cedulí a informačních panelů. Pokud se vedou směry proti sobě, oddělují je masivní betonové zátarasy.
.
U nás se s tím nemažou. Před uzávěru se prdne pár cedulí, které snižují rychlost a na kraj se postaví jedna blikací šipka. Klidně vedou oba směru dálnice proti sobě a oddělí to jen miniaturními placičkami každých sto metrů. To se to pak diví, že někdo přejel do protisměru....
Pokud někdo není schopen udržet auto jedoucí 60km/h v přímém směru tak nemá za volantem co dělat, takže ano opravdu se divím tomu, že někdo dokáže přejet do protisměru...
ale převedeno na čas to tolik není a když se dívám před sebe, tak mám větší mezeru a vidím dále...
Napadlo mě to samý. Žádnej řidič nečumí na dálnici jen 20 metrů před sebe.