Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Maxipětistovka: fiat pro rodinu nabídne spoustu místa a kávovar

Zvenku vypadá jako italský designový kávovar a uvnitř ho skutečně má. V katalogu příplatkové výbavy bude Fiat 500L opravdu nabízet malý kávovar ve tvaru termosky, který umístíte mezi sedadla. Velkoprostorová novinka bude s přehledem plnit roli rodinného auta. Lidovou cenu ale čekat nemáme.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Krokodyl1

Auto s kávovarem???????

A bude i dámská varianta? Růžový lak a místo kávovaru vibrátor???? ;-D

0/0
10.7.2012 23:51

silvah_bullet

Dotaz: je možné tímto automobilem vjet do zatáčky

rychlostí 130 km/h?

Odpověď: Je, ale pouze jednou..

0/0
10.7.2012 22:00

čavéz

Re: Dotaz: je možné tímto automobilem vjet do zatáčky

pravda, podruhé pojedete 150;-D

0/0
10.7.2012 22:17

Benjout

autor článku asi o kávě ví málo!!!

Autor článku rozhodně kafař není. Tak ať napíše jen to to přirovnali ke capuccinu a nesnaží se o tom ten amatér gastronomickej dál rozepisovat!!!!

Není to tak dávno co Roman Vaněk řekl ve svém pořadu že espresso je jen jedno a žádné piccolo neexistuje a je to jen českej výmysl. Autor to tam samozřejmě dopsal. ŽÁDNEJ ITAL DOBROVOLNĚ NEOZNAČUJE espresso jako piccolo i když ho udělá stejné (nebo spíš chuťově lepší) než českej lojzík, kterej psal ten první odstavec!!! Označujou to jen italové, který dělaj kafe pro český socky v bibione, ti řikaj pikolo.

Stačilo mi přečíst tento první odstavec a dál už jsme nečetl zase další dřevák, který sráží českou gastronomii už jen tím, že když si v kavárně objedná kávu tak vlastně ani neví co chce!!! a pak mi číšníci nosej na poptávku po espressu nějaký kýble protože jsou zvyklí to takhle dávat českejm sockám co nerozumí kafi

0/0
10.7.2012 17:00

Benjout

Re: autor článku asi o kávě ví málo!!!

ale to tady pláču na špatném hrobě, zatímco pro každýho italskýho mechanika je odskočení si na espresso samozřejmostí.. českej vidlák kterej se zajímá o auta nebo dělá jako mechanik si tak max. odskočí najedno a pak vypadá jak knedlík a v horším případě si dá českýho turka kterej mu zdraví moc neprospěje. CHCI V ČECHÁCH TROCHU STŘEDOMOŘÍ... JE TO MOC??? ;-D

0/0
10.7.2012 17:02

Andee

Re: autor článku asi o kávě ví málo!!!

A jinak zdráv? 8-o

0/0
10.7.2012 19:53

Benjout

Re: autor článku asi o kávě ví málo!!!

ano, proč ne?

0/0
11.7.2012 9:13

Andee

Re: autor článku asi o kávě ví málo!!!

Že ti taková blbost stojí za tak dlouhý elaborát ;-D

0/0
11.7.2012 22:45

Dewils1

Moc pěkné autíčko

R^:-P

0/0
10.7.2012 16:44

Doktor JÁTRO

Prehistorický čtyřválec

Motor starý 25 let je prehistorický....co by jste napsali na motor škoda OHV který má svůj počátek u škody 1000MB a dával se naposled do fobií-ten by teda musel být předvelkotřeskový když se dělal 50 let s jen malými změnami,no snad jediná větší změna byla osmikanálová hlava a bimetalické písty při nástupu favorita a rapidu/sedanu 135/136.......jinak to byl pořád ten samý motor až na malé změny,nutno uznat že velice dobrý

PS: Dobré věci jen tak nezestárnou,lepší poctivá atmosféra stará 50 let než dvouválec s patnácti turby

+1/0
10.7.2012 16:38

Achille Volfoni

líbí se mi

+3/0
10.7.2012 15:15

cernobila_televize

toz tak

parkrat jsem mel pujcenou 500cc. Designove pekne auto zvenku. Temer

zadny kufr - to se asi neocekava, kdyz si ho clovek kupuje. Co me ale

zarazi je hodne lacine vyhlizejici interier - palubni deska, navic nemam

rad svetlesede plasty s takovou tou hrubou strukturou.

Na to ze to auto stoji vice nez jeho bratricek protoze je to stylovka, tak clovek ocekava, ze budou ty penize i nekde videt.

+1/0
10.7.2012 13:46

LovecTupců

Další variace na Qashqai

akorát se 7mi letým zpožděním...

0/0
10.7.2012 13:28

venecek.nebo.rakvicku2

Mě se líbí

Dobře vypadá, má šmrnc a nápad, v základu je slušný motor bez turba a celkově je to příjemný vůz. Problém je, že nějakého manažera opět napadlo, že to bude "stylovka". A to je problém. Půl milionu za to fakt nedám.

0/0
10.7.2012 13:22

Doktor JÁTRO

Já bych měl lepší název

Fiat 500-MALUCH........možná na nějaké lidi by to zapůsobilo a koupili by to

PS: I na jména aut musí být tvrdá marketingová strategie8-o

0/0
10.7.2012 11:50

deméter

me pripomina Fabii..

jen malinko jiny svetla. a v IT jsem mel 500 z pujcovny...uz nikdy.

+1/0
10.7.2012 10:49

Jurrisek

Re: me pripomina Fabii..

taky jsem si říkal co mi to připomíná tak teď už vím. A klasická 500 je "cool" stylovka za strašny prachy a navíc je to fiat!!! takže Rv

0/0
10.7.2012 11:01

T.Lojza

Re: me pripomina Fabii..

Aspon zbude na nas, kterym se Fiat libi ;-)

+1/0
10.7.2012 16:08

Lanta 20O4

Re: me pripomina Fabii..

Přesně. V první chvíli před přečtením nadpisu jsem si myslel,že jde dle fotky o nějaký tuning stávající Fábie. To auto je neskutečně ošklivá krabice.....

+1/0
10.7.2012 11:37

legnaw

Re: me pripomina Fabii..

aaa pan je esteeet....z mlade boleslavy nebo kvasin?

+1/0
10.7.2012 13:12

205

205

Italská auta mám rád, ale tohle už prostě není pětikilo, jen hnus varianta. Stejně jako když se u Mini snaží udělat x dalších variant.

0/0
10.7.2012 10:27

TDW

Micra minulé generace !!!!

U Jupitera - proč tomu někdo dal světla z minulé "žabkoidní" generace Nissanu Micra ? Odkdy má 500 takovéto světla ? Když se na to podívám tak si řeknu- ejhle - nový Nissan. A ne - hele, 500L. Copak u Fiatu nezjistili jak to dělá konkurence u Mini ? Stejná tvář, jen jiná karoserie... Ne, ne, tohle se vám nepovedlo pánové, aby auto jedné značky vypadalo jako auto jiné značky (a dokonce i jiného koncernu-to je prostě EPIC FAIL !)

+1/0
10.7.2012 9:58

radaumacher

Re: Micra minulé generace !!!!

EPIC FAIL je tak akorát váš pravopis.

+1/0
10.7.2012 10:31

jhk2

no to mi ho vyndej

proboha kde v tom nekdo vidi zvenku nejakej dizajnovej kavovar. to musel byt nekdo na hodne divokym  vecirku nez todle napsal

0/0
10.7.2012 8:56

NaPravyhoMiru

oslavne ody vs. premysleni

kdyby redaktor jenom tupe neprepisoval ty firemni blaboly...

tak treba nam prozradil, ze se tak vejde dokonce i kolo 225/45 R17...

uzasne! az na to, ze to kolo je MENSI nez uvadeny zaklad 195/65 R15.

0/0
10.7.2012 8:36

epox9nda3

Re: oslavne ody vs. premysleni

To mi není jasné, můžete to rozvést? Já tedy nevím, zda R je průměr ráfku či pneumatiky, ale ani v jednom případě mi vaše tvrzení nesedí.

0/0
10.7.2012 13:01

legnaw

Re: oslavne ody vs. premysleni

studuj

0/0
10.7.2012 13:13

NaPravyhoMiru

Re: oslavne ody vs. premysleni

R je prumer rafku v palcich, to vetsi cislo je sirka pneu v mm a to za lomitkem jsou procenta vysky pneu k jeji sirce. prumer celeho kola je v prvnim uvedenem pripade 634,5 mm a v druhem 634,3 mm.

0/0
10.7.2012 13:18

epox9nda3

Re: oslavne ody vs. premysleni

Jo už vím, kde jsem udělal chybu. I když sám píšu průměr, tak v hlavě jsem to počítal jako poloměr, protože R. Ale je fakt, že to by bylo kolo jak od kočáru.

0/0
10.7.2012 13:52

Rubik1

Re: oslavne ody vs. premysleni

Dekujeme za vysvetleni, ae tim padem jste predtim napsal nepravdu a to prvni kolo neni mensi nez druhe.

0/0
10.7.2012 14:28

NaPravyhoMiru

Re: oslavne ody vs. premysleni

ze Vas to bavi...

psal jsem "v prvnim uvedem pripade", a myslel jsem poradi, v jakem ta kola uvadeli v clanku - napred standardni kola, pak ta obdivuhodne velika...

jestli mate moc casu, tak ho, prosim, zabijejte jinak. a hlavne jinde, nez pod prispevky lidi, co si daji tu praci, a neco logicky a se znalosti problematiky vysvetluji/zduvodnuji.

dekuji za vsechny, kdo se tady snazime psat k veci

0/0
10.7.2012 14:44

Yanoshick.Y

No nevím

průměrná délka mě nikdy nezajímala, spíš merián.

A stejně nejradši jezdím se svými 4,85 m a po několika hodinách na dálnicích nebo silnicích tech pár km po městé přežiju a zaparkuju.

0/0
10.7.2012 8:29

K.Bartak

Re: No nevím

Jasně. Ale osobně bych řekl, že na délce nezáleží, hlavně ať jsou širší.

0/0
10.7.2012 11:02

Rubik1

Re: No nevím

Zeny to take rikaji :-)

+1/0
10.7.2012 14:24

silversurfer

opravdu krasa,

pockame na XL se 4x4..a nebude co dodat;-) jsem zvedavej jak se to pak bude cenove profilovat vuci Freemontu

+3/0
10.7.2012 8:16

Andee

Re: opravdu krasa,

počítám, že xl bude mít ty dvě sedadla o hodně menší než freemont

0/0
10.7.2012 19:57

Rubik1

Pro koho to asi bude?

Vypada docela pekne, ale s temi minimotory to bude strasne line auto. Bude to ato pro zeny, ktere spise daji na vzhled.

0/0
10.7.2012 3:08

flajboj82

Re: Pro koho to asi bude?

Pro rodinu to je, takže není třeba supermotor...když vezu rodinu, jedu v klidu :-)

0/0
10.7.2012 8:14

Dlouhý pochod

Re: Pro koho to asi bude?

Fiaťí FIRE motor bych rozhodně za minimotor nepovažoval. Podle mě se jedná o nejlepší benzinové motory vůbec. Sám mám 60 koňovou dvanáctistovku v Paliu Weekend. I když se mi známí smáli, že to nikdy nemůže utáhnout, ten motor je k nezastavení, ochota s jakou se vytáčí, jeho průběh, to je něco úžasného. Nedávno jsem měl možnost zkusit čtrnáctistovku stejné koncepce a rovněž musím jen kvitovat.

Další výhodou motoru FIRE je jeho konstrukce - především ventilového rozvodu a příkladná spolehlivost. Za nevýhodu lze považovat obecně vyšší spotřebu oleje, ať již běžným způsobem, nebo úniky všude možně - je to prostě ital, ale právě tak ho mám rád :-)

+2/0
10.7.2012 9:33

Little Boy

Re: Pro koho to asi bude?

Sory, ale nejlepsi benzinovy motor z principu nemuze mit 4 valce.... Svez se v necem poradnym a zjistiz, ze

- mas minimotor

- v paliu je to lina mrcha

0/0
10.7.2012 14:05

čavéz

Re: Pro koho to asi bude?

á zase příspěvek nějakého příznivce řadového dvanáctiválce z mnichova že.Jenže není to tak úplně pravda protože

víceválcové motory se ,,neochotněji,, roztáčejí-principielně !

0/0
10.7.2012 15:23

No3130

Re: Pro koho to asi bude?

řadový dvanáctiválec asi v žádném autě nenajdete.

0/0
25.7.2012 15:23

katano

v době Škoda Rapid, nemá Maxipětistovka ŽÁDNOU šanci >>>>>>

Bohužel pro poruchový Fiat.

              PS : to je tvrdá - REALITA :-P

0/0
10.7.2012 1:26

BOP B 3AKOHE

Re: v době Škoda Rapid, nemá Maxipětistovka ŽÁDNOU šanci >>>>>>

PS : dobrou noc :-P

+1/0
10.7.2012 1:36

krok_original

Re: v době Škoda Rapid, nemá Maxipětistovka ŽÁDNOU šanci >>>>>>

;-D;-D;-D

0/0
10.7.2012 11:37

legnaw

Re: v době Škoda Rapid, nemá Maxipětistovka ŽÁDNOU šanci >>>>>>

jdi ty brepto;-D;-D

0/0
10.7.2012 13:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.