Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Renault Clio: bude pořád on-line a s umělým hlasem motoru

Clio se ve třech generacích stalo legendou. Malý renault, který v roce 1990 nahradil veleúspěšnou R5, se stal v předchozí generaci dokonce evropským autem roku. Neprávem dnes trochu opomíjený model se představuje v nové generaci. Nové clio s pořadovým číslem čtyři je tady. Jako pojízdný tablet plný multimediálních vychytávek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

intago

MÁM III

a jsem velmi spokojen, jezdím s mot.1,15 za 5,1-5,5. Tohle vypadá agresivnějí a ty novinky, díky nechci. Turbo bude asi drahé

0/0
2.8.2012 7:40

Pěkný Nick

Jéé ten předek je

celý VW Golf :-)

0/0
5.7.2012 22:37

Nehygienix

motory

To je tak neuvěřitelně tristní - nejsilnější benzínový motor v nabídce je 1,2T?? bože, kam se to tem automobilovej průmysl dostal... Hlavně že jinak nacpou do auta "milion" elektroniky (která je stejně když to vezmem kolem a kolem zbytečná), ale motorizace je k smíchu. Kde jsou ty časy, kdy asi před deseti lety byly ve standartní nabídce skoro každého auta benzíny od 1,2 do 2.0 (případně víceválec) a k tomu nějaká ta 1,9TDI/JTD pro šetřílky? Třeba moje 1.6 16V bravo, rv 96. Absolutně si nemůžu stěžovat, auto má najeto něco přes 200 000 a přitom nemělo jedinou závažnější poruchu (žádnou motorovou), výkonově ač se může zdát 76kw/103koní slabších má reálně celkem vysoký výkon, žádná dnešní slavná 1,4tsi a podobný zázraky se tomu nemůžou vůbec rovnat, a se spotřebou cca 7litrů při průměrné jízdě (2000-3500 otáček) to taky není zas tak špatný. Ale proč pokračovat dál v osvědčeným, když se dá vymyslet dražší a horší.

0/0
5.7.2012 21:30

Rubik1

Re: motory

Silnejsi auta se delaji porad, tohle je kvuli uspore benzinu. I kdyz take bych privital moznost vyberu silnejsiho motoru u maleho auta.

0/0
6.7.2012 2:25

Frollik

Re: motory

Automobilky musí reagovat na předpisy únie a snižování emisí nelze dosáhnout jinak než těmi přeplňovanými tříhrnky. Motor 1,2 má 120 kobylek a to není špatné. Horší to bude s životností a poruchovostí.

+1/0
6.7.2012 9:55

Antonín, topič

Re: motory

1.4TSI zcela bezpečně té tvé šestnáctistovce natrhne tričko... nebo si opravdu myslíš, že tvých 76kW je fakt víc, než 125kW? I když, u člověka s Fiatem by to nepřekvapilo... klidně se dál utěšuj, jak jsi dobře nakoupil... Bravo...;-D

0/0
7.7.2012 16:30

Dusan321

Doufejme ze ta 1.5dci je predelana

Ta stavajici 1.5dci je asi vubec nejhorsi diesel co se dneska prodava, tak doufejme ze tenhle motor bude mit sice stejne oznaceni, ale bude kvalitnejsi. Jinak by to znamenalo zustat jen u tech divnych benzinu co budou zrat jak prokopnute.

0/0
5.7.2012 20:06

Frollik

Clio je malé městské auto

a benzinové motory jsou pro něj lepší jako dehet. Přeplňovaný tříhrnek 0,9 za těch 4,5 opravdu jezdit bude. Mám něco podobného, atmosférický litr a v dlouhodobém průměru jezdím za 5,2. Jen zvyknout si na ten zvuk tříhrnku je nad moje síly. :-P

0/0
6.7.2012 9:59

intago

Re: Clio je malé městské auto

městské auto je užší a kratší, tohle je auto převážně pro dva

0/0
2.8.2012 7:42

_Xeon_

:

Zvuk motora, to by som bral. V minulosti sa mi najviac páčil zvuk Tatry 111, ten bude možné stiahnuť dúfam... ;-D

0/0
5.7.2012 18:08

Výstřik do tmy X.

Re: :

Mě bude stačit předení vejtřasky;-D

0/0
5.7.2012 19:05

angr

Re: :

mně by stačil kozí dech - Stadion S21

0/0
5.7.2012 21:48

Inkvizitor Johny

Ajaj

Proč nedokážou designéři jít vlastní cestou a furt se sejří do asijského designu? Nebejt kosočtverce na masce, tak bych řekl, že je to kia.

0/0
5.7.2012 16:46

gasparru

Re: Ajaj

Asi proto, že desingeři Kia jsou evropané....;-)

0/0
5.7.2012 18:08

potrefený_modropták

Asi nějaký vtip

Stojí za povšimnutí, jakým směrem se vývoj současných "automobilů" ubírá. Něco tak absurdního, jako že budu poslouchat "hlas" motoru z repráků, neboť ty jejich dnešní tříválcové "skvosty" nejsou schopny vyvinout přijatelný zvuk, to už je skutečně na psychiatra. Takové auto si může pořídit snad jen blázen, nebo naprostý šílenec. Rv Hlavně že bude auto online, ale kloudný motor tomu nedají. ;-D

+1/0
5.7.2012 13:12

daffy.d

Re: Asi nějaký vtip

Jen počkej, až budou víc rozšířené elektromobily. Tam už tuplem motor nebude slyšet a budeš rád za umělé generování zvuku motoru. Hlavně jako chodec, abys vůbec poznal, že se k tobě nějaké auto blíží ;-)

+1/0
5.7.2012 13:43

yyq

Re: Asi nějaký vtip

elektromobily jsou slepa vetev vyvoje, ale vzhledem k tomu,ze poptavku vytvari koncerny zavisle na rope, ktere se rozhodly investovat spatne do el., jeste chvili potrva, nez procitneme, ze elektrika je uplne vedle (asi jako s ropou, az vytezime posledni iont olova a lithia).jinak problem neslysnosti auticek na baterky se da vyresit instalaci plasicu ptaku, aby odhanely chodce:-)p.s. ke cliu:opet ten leskly material chudych na palubce, ktery si pamatuje kazdy prstik, ktery se ho dotknul, nechapu, vsichni maji porad cas lestit palubku, pri koukani na tv?

+1/0
5.7.2012 14:40

drsňák

Re: Asi nějaký vtip

Pokud půjde vývoj baterií znatelně dopředu, tak budou jenom elektromobily.

0/0
5.7.2012 15:43

Dusan321

Re: Asi nějaký vtip

Vyvoj baterii kupredu nejde a podle vseho ani nema kam jit, protoze pomalu narazime na limity dane prirodnimi zakony.

0/0
5.7.2012 20:02

Rubik1

Re: Asi nějaký vtip

Vyvoj jde dopredu hodne a limity jsou jeste daleko. Nebo mate nejake konkretni udaje, ktere to popiraji?

0/0
6.7.2012 2:28

Frollik

Vývoj jde dopředu, ale

zatím jsou použitelné baterie dost těžké a drahé. I když jako dovoz do práce s akčním rádiem 100 km elektromobily stačí, zatím vidím perspektivněji propan a zemní plyn.

0/0
6.7.2012 10:03

K.Bartak

Re: Asi nějaký vtip

Vážně. Měl by jsi jim to říct, aby věděli co mají dělat;-D

0/0
5.7.2012 16:17

McCorner

Re: Asi nějaký vtip

Já budu rád za tiché elektromobily bez umělého hluku. Jako chodec než vejdu do vozovky tak se dívám jestli jede nějaké auto (neposlouchám jestli auto uslyším).

Jinak nevím ale to opravdu nikomu nepřijde divné stavět u komunikací protihlukové zábrany a do aut dávat repráky pro generování hluku?

0/0
5.7.2012 21:49

Antonín, topič

Re: Asi nějaký vtip

Hluk generuje hlavně karoserie obtékaná vzduchem plus gumy na asfaltu (u osobáků). Motor řve jen u sporťáků a vyrezlejch vraků.

0/0
7.7.2012 16:32

K.Bartak

Re: Asi nějaký vtip

Také názor.:-P

0/0
5.7.2012 16:16

Pedro Rodriguez

Re: Asi nějaký vtip

Souhlasím. Umělý zvuk motoru má bohužel i nová BMW M5 ;-€ Normy na hluk... EURv

0/0
6.7.2012 13:47

commodus

hlas motoru

Odkdy má motor hlas??? 8-o

0/0
5.7.2012 12:36

daffy.d

Re: hlas motoru

http://www.youtube.com/watch?v=mJEpAg9JkRM

0/0
5.7.2012 13:05

cernobila_televize

toz tak

no nejak uz to neni prcek jako driv :-P

0/0
5.7.2012 11:58

yyq

hmmm

nejak porad nechapu, proc mam mit na palubce televizi, kdyz bych mel koukat na silnici, kdyz ridim, proc bych mel mit fialove rafky, ale jen trivalcovy motor, ktery papirove jede, jen trochu pretlakovany se zacne rozpadat velmi zahy a se spotrebou to bude taky k nicemu.ale zacinam chapat, proc vsichni chteji jen 4kruhy a bavo, zachvili budou jedini, kteri nabidnou slusny obsah pod kapotou:-(

+1/0
5.7.2012 11:40

pokerias

Re: hmmm

přečtšte si něco o nové generaci litrových motorů, které bude mít toto nové Clio nebo např. 1.0 ecoboost od Fordu

0/0
5.7.2012 11:43

yyq

Re: hmmm

slibuji, ze si ho pujdu vyzkouset,cist recenze (apropo, uz jsem o fordu cetl),ze kazda nova vec je uzasna, je povinnosti pr a jiste nechybi.ja tomu proste neverim a jezdit tim nebudu (predstava,ze tavici se kov, diky podminkam spalovani a tlaku na hranici tani materialu bloku a hlavy-trochu prehanim-bude slouzit bez jakychkoliv zbytecnych extra nakladu na servis, tak jak pozaduji od auta ja, jaxi neni splnena jiz  touto bazalni uvahou).je to problem znacek, ktere uz normalni kubaturu nenabizi, ja je uz kupovat nebudu.ale chapu, ze cilova skupina lidi, pro nez je tv nepostradatelna v aute stejne jako nekonecny pocet drzatek na kolu, misto kolejnice ve dverich, ktera zachrani posadku v pripade nehody, je dostatecne velika, ze po dukladne medialni masazi bude zakazniku z jejich rad dostatek:-(

0/0
5.7.2012 11:54

drsňák

Re: hmmm

Vývoj těch motorů je dál než si dokážeš představit a s životností nebude větší problém.

0/0
5.7.2012 15:44

ČR-Kalouskův ostrůvek stability

Re: hmmm

Na přečetení si počkáme tak dva roky, až první služebáky s těmito oturbenými tříválci budou mít na krku přes 100 tisíc km reálného provzu.

+1/0
5.7.2012 13:03

drsňák

Re: hmmm

Ta auta ujedou bez problémů 300.000 Km. Jsou na to vyvinutá a testovaná.

0/0
5.7.2012 15:45

username

krásné

tuhle značku a vlastně ani hatchbacky nemám rád, ale tohle auto je krásné. Tedy je samozřejmě otázka, jaká verze to byla představena, jestli třeba nejlevnější typy nebudou ochuzeny o některé prvky, které z toho dělají takový skvost (ono kdyby to mělo klasická kola, díry ve dveřeích na zámek, nemělo to zadní "křídlo" ... tak by to mohlo vypadat hůř), ale každopádně tahle verze se mi moc líbí - je krása jak se jim podařilo zamaskovat ten druhý pár dveří, na prvních fotkách jsem si říkal - šmarja pano, zas nějaký třídvéřák k ničemu a kdyby to do článku nenapsali, tak si toho nevšimnu snad ani na tom detailu. A ty páté dveře jsou taky pěkně zamaskované. A vnitřek vypadá taky jako kdyby jej navrhl někdo s vkusem, i když se bojím kvality materiálu.

Prostě u tohohle auta bych se ani nezlobil, kdyby mi ho někdo dal.

0/0
5.7.2012 11:24

acpu

hlas motoru:-)))

specialitou, kterou se bude nové clio chlubit, je systém,

který bude v interiéru uměle vytvářet zvuk motoru, na výběr bude ze

šesti různých hlasů.... Tak to je skvělé, určitě to bude zážitek, až auto bude dělat: brrrr, brm brrrrm, brm brrm, no prostě jak v šlapacím autíčku:-))))

+1/0
5.7.2012 10:32

I (já)

Re: hlas motoru:-)))

Se vůbec nedivím, že potřebují šidítko. Ono totiž ty motůrky co tam chtějí dávat jsou sice na takové malé autíčko slušně výkonné, ale zvuk z takové malé kubatury bude spíš jako ze sekačky na trávu.

0/0
5.7.2012 11:31

cernobila_televize

Re: hlas motoru:-)))

no ono i zalezi, jak je utlumen vyfuk, kdysi jsem mel musel menit vyfuk, kdyz uz mel rez a motor dela dost velky ramus a bubla si i u obycejneho 4-valce. Na 2 tydny jsem mel tuning...a zadarmo!:-P

0/0
5.7.2012 12:01

zly.previt

Re: hlas motoru:-)))

Brrrm brrrm bude dělat rencek uměle asi jen ve vyšší výbavě, v základu bude muset brblat sám řidič.

0/0
5.7.2012 13:06

Doktor JÁTRO

Ájé

Auto s pi*** ve znaku,jak to může dopadnout;-D......Bohužel HTP rozpoutalo lavinu,která netuším kde se zastaví,proč proboha tříválec,dyť je to proti fyzice....není aspoň na poctivý čtyřválec.....dále elektronika,ten multimedijální sistém napadnou ANONYMOUS a miliony renaultíků nepojedou

PS: Nevěříte?-VĚŘTE!!!!!8-o

0/0
5.7.2012 10:01

jemitojedno

Re: Ájé

To jsou presne oni... Zase nekdo pomlouva Renault a sam bude urcite reditel nadnarodni firmy co ma BMW Mercedes a Ferrari :-D  S tim pravopisem to vidim na MHD... ty sistéme ;-)

+3/0
5.7.2012 10:08

cernobila_televize

Re: Ájé

to jsme tady vsichni, ja jedu vyjet s Astonem a nalestit pred garaz :-P

0/0
5.7.2012 12:06

Doktor JÁTRO

Re: Ájé

No já jsem dneska měl leštící den-vytáhl jsem ven,a teď všichni nastražte uši na tu káru-ŠKODU FELICII 1,3MPi.....a po dlouhé době jsem ji vyčistil zevnitř,povysával,naleštil plasty v interiéru,perfektně zvenku umyl vapkou,pak pasta TEMPO a ta vypadá jak z fabriky,pak jsem ještě umyl motor a podvozek a naleštil elektrony.....to je co kára,soused se díval stejně jako kdybych měl ferrari

PS:I starší a laciné auto může nadělat parády více než ferrari,u mojí felicie to platí obzvlášť8-o;-D

0/0
5.7.2012 13:40

Doktor JÁTRO

Re: Ájé

No bohužel jsem R19 měl,a jako renault už mi nesmí do vrat....možná už je to teď jiný,ale toho co jsem s tím autem zažil tak toho se zbavit nejde....RENAULTEM TAM A VLAKEM ZPÁTKY,aspoň u tý 19tky to tak platilo

PS: Ten sistém to byl vtip,ty SÝSTÉME

0/0
5.7.2012 13:33

Homer _4

Re: Ájé

Papouškuješ ty hloupé kraviny dokola na základě jedné jediné zkušenosti... Proč nás s tím vlastně unavuješ?

+2/0
5.7.2012 16:21

Doktor JÁTRO

Re: Ájé

A proč mě unavuješ ty svým dotazem,každý má snad právo napsat a říkat co libo....nebo seš snad STBák

PS: Taková je REALITA-máme demokracii,no nemáme,to bych kecal,ale ještě v diskuzích na idnes si snad můžu říkat co chci;-D8-o

0/0
5.7.2012 23:18

jemitojedno

Re: Ájé

No jo ale nejde porovnavat podle jednoho kusu, 19ky a prvni Megany byla tak trochu tragedie ale u kazdy automobilky se najde "nepovedena serie"

0/0
5.7.2012 16:23

Doktor JÁTRO

Re: Ájé

No já neříkám že už to nemůže být lepší,ale když s jedním autem prožiješ doslova peklo a uteče ti díky němu plno času a HLAVNĚ PENĚZ tak to už se pak na tu značku člověk dívá jinak,a může to být lepší sebelépe

Stejně jako hodně lidí nadává na éru škodovek 105/136 s nimiž naopak mám jen pozitivní zkušenosti a ta auta považuji za spolehlivá a dvě mám stále doma udržované jako veterány.....ale pokud někdo narazil na nepovedený kus a jen se mu to s***o,tak se taky nedivím že nadává a že třeba už pak na škodovku zanevře navěky,a nezajímá jej že už to třeba zdaleka takové být nemusí

PS: To je o pověsti a o zkušenostech,stejně jako když ženskou pobleješ na prvním rande tak pak s tebou už asi taky těžko bude i když pak už budeš sebelepší kápo co kolem sebe rozhazuje tisíce a vypadá jak RAMBO8-o

0/0
5.7.2012 23:15

Yarda.

Ve wartburgu byl taky tříválec.

A jaký měl zvuk;-D

A lepší pi*** na kapotě nežli č(ruský bojový pokřik)k za volantem;-D;-D;-D

0/0
5.7.2012 16:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.