- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nádherný zprzněný prototyp, který se NIKDY nedostal do výroby = Pánu Bohu dík.
Autor, by, se měl, nad sebou, zamyslet, a, naučit, se, kdy, a, kde se, používají čárky ve, větě. Aby je necpal tam kam nepatří a naopak je dával tam kde mají být a kde po nich v článku není vidu ani slechu
Ano je to tak. V první polovině 20. století, i přes války, byl náš průmysl co se týče nápadů a inovací v naprosté evropské špičce. Stačí vzpomenout na světovou výstavu 58, kde jsme zazářili zejména v oblastech technologií a designu.
Bohužel, všichni víme co pak následovalo. Díky tomu, jak to tu bylo rozjeté to docela fungovalo ještě tak do poloviny 70tých let. Pak bohužel začal průmysl a technologie oproti zbytku evropy ve všem zastarávat, nepomohly ani ukradené patenty (např. počítače a mikroprocesory).
Teď už na to tom zas tak špatně nejsme, ale na pozice, na kterých jsme byli před komunistickou érou, se budeme jen těžko dotahovat.
Teď jsme na tom prachbídně. Všechno české je rozkradené, průmysl veskrze cizí. Fabriky tu sice jsou, ale když se zahraniční majitel rozhodne, zítra tu být nemusí.
toto je dobry dukaz, kteri nadavaji na cesky design, ze se tady nic pekneho nevyrobilo. Myslim, ze designove si nezada s auty te doby (samozrejme to je spise special a dalo by se to vice zaoblit, ale fakt je to pekne).
Kdyz jsem byl kdysi v technickem muzeu v Praze, tak se mi tam libil maly cerveny sportacek z prvni republiky, nechal bych se premluvit
Když si jen pomyslím kde jsme mohli být my a kde němci nebýt komárů tak je mi do breku.....kam by se na nás dneska nějaký VW nebo BMW hrabalo,koncern by možná byl,ale VW a Audi by v něm měli stejné postavení jako dneska škoda
PS: To je bohužel realita,komunisti byli dobří na velké zemědělské podniky a přehrady,nikoliv na auta
no ono staci par detailu a cela historie muze byt jina. Jinak pokud se nemylim, Audi pred 20 lety temer krachlo a Porsche kolem roku 96.