Diskuze
Test autobazarů: stočený tachometr má půlka aut, serviskám nevěřte
Děkujeme za pochopení.
midou
second hand auto
jedine v Německu u značkového dealera, 2-3 roky starý (BMW, Audi, mercedes, VW), proběhlej leasing.
navoněný za polovičku nového... se zárukou.
superkutil
Je to nejen o bazarech, ale i o Češích.
Co je to za podvodníky, kteří auto prodávají, když se začne rozpadat, přitom se o auta nestarají atd. Prostě solidnost a čest Čechů skončila v roce 1948.
pecival89
Toyota se k tomu postavila čelem
Servisní historii toyot může podle vin kódu jednoduše dohledat úplně každý. Pro podvody tak moc prostoru nezbývá....
http://historievozu.toyota.cz/carinfo.aspx
Kéž by to stejně řešily i ostatní automobilky.
vlakobijec
staci databaze jako jinde
vsude jinde v normalnich zemich je to davno vyresene.
Existuje databaze, kterou spravuje bud Ministerstvo dopravy, nebo certifikovana a kontrolovana firma a vsichni profesionalove, kteri z autem prijdou do styku maji zakonnou povinnost zaslat kilometry a datum. V praxi to funguje zcela jednoduse, prijedete treba do pneuservisu, autoservisu, nekdy i do mycky...tam si mechanik zapise cislo, posle ho do database s VIN, nebo RZ a provede ukon (treba vymenu pneu). A pak ta databaze za mirny poplatek (1 az 5 EUR) umi vyjet vsechny zaznamy a pri prodeji musi prodejce vypis prilozit k dopkladum, jinak auto nikdo neprihlasi. Da se to ojebat, ale jen omezene, nejde porad stacet kilometry, kdyz jedu dofouknout gumy...
Jmenuje se to Car Pass. Bohuzel u nas k tomu u zkorumpovanych politiku neni vule.
luban12
Kupující by si měl sám něco ověřovat.
Většina aut v bazarech je vykoupených a tudíž v majetku autobazaru. K autu je technický průkaz, kde je uvedena adresa posledního majitele a stačilo by za ním zajet, zeptat se na stav tachometru a další historii auta. V bazaru jsou odbornici a při výkupu vědí co kupují, takže při prodeji vědomě kupujícímu lžou. V tabulce bazarů je na jednom z předních míst bazar kam jsem prodal auto, druhý den bylo v nabídce na internetu "omlazeno" o 75tis km. Kdyby za mnou nový majitel přišel, nevím proč bych mu neřekl pravdu. Já své peníze již měl.
chytrolin767
Neni to tak slozite
Opravdu neni vubec slozite poznat bazar ktery je poctivy a auta s pretocenym tachometrem neprodava (kazdy bazarista takove auto pozna). Je to bazar, ktery prodava i auta s najezdem 200.000 a vice, navic takova auta, ktere kdyz vidite tak vas prvni napadne myslenka - tak tomuto autu bych hadal o 100tisic mene. Takovych aut je totiz na trhu spousta. A to, ze nejsou v ceskych bazarech znamena jedine - bazarista se vas snazi okrast. Takze je to jednoduche - hledejte na internetu auta do peti let stara, vice nez 200tisic najeto, ktere vypadaji na polovinu. V takovemto bazaru pak muzete nakupovat. Pavel
andy_warhol
ono ne ze neexistuji
auta, co maji po peti letech treba 80 tisick km a jsou v poradku, ale kdyz nekdo takove auto ma, tak mu vetsinou utrhaji ruce pribuzni, pokud by se takove auto dostalo do bazaru, tak ho bazarnik rad prednosne proda svym znamym nebo pribuznym. kdyz clovek ma auto v cajku, vetsinou do bazaru nejde, protoze mu lidi utrhaji ruce. teprve vraky a auta s vysokym najezdem (min 40 tkm rocne) se prodavaji do bazaru, protoze clovek vi, ze auto neni v cajku a stydel by se to sam prodavat nebo vi ze ma hodne najeto a cena za kterou by to prodal bude nizka. v bazaru si s timhle hlavu nelamou, vykoupi auto za cenu trochu vyssi nez by to clovek prodal sam, ale sami to stoci a vydelaji na tom docela slusne a vsichni jsou spokojeni, tedy az na kupce. samozrejme to nevylucuje, ze muzete koupit vrak od soukromeho prodejce.
ps: mluvim o situaci v cr.
ilario
No to je teda novinka
v zahraničí má na tachometru skoro 300tis km a po převozu do ČR najednou omládne na 115tis km.. to je tak stará informace, že už snad ani nestojí za článek...
romualda
Auta
Copak v bazaru jsou samé auta po podnikatelích nebo firemní, že mají tak velké nájezdy? Nedávno jsem poslal na vrakoviště auto, které mělo za 22 let najeto 109 tisíc km, strýc najel na felicii za 11 let 44 tisíc km, druhý strýc, už důchodce si pořídil nové auto před dvěma lety a pokud má dnes najeto 6 tisíc km, tak je to ještě moc. Pravda, nejsou to auta střední třídy, ale i tak...
jednookykral
Re: Auta
Přesně tak, my prodávali formana po 14 letech s 80 tisíci.Teď máme 6 rok Fabii a máme na ní 25 000. Prostě auto používáme jen jako "nákupní košík" a na cesty na chalupu a výlety. Ale v bazarech jen samý 150 000 a výše.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...