- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Trochu se mi nezdá ta hliníková voština. Kus pořádné traverzy by byl praktičtější.
Dacia Duster a vyrábí se to taky pomalu v zemi třetího světa navíc to nové Lodgy se bude dělat v Maroku a cena 215tis. je taky dost slušná
Vždyť to nemá ani pořádný parametry na naše silnice...kdo jel pochopí
Doufam, ze se jim to podari dostat do produkce za deklarovanou nebo nizsi cenu. Myslim, ze poptavka to takovym aute neni jenom v africe...
Hodne dobre!
Ono takové auto asi nebude příliš vhodné na silnice, kde se jezdí kontatnějším způsobem (automobil nepočítá se srážkou s jiným vozidlem ve vysoké rychlosti).
že se nebude dovážet k nám na naše kvalitní silnice by byl ideální
No, mit to pevnou kabinu, klidne bych do toho sel. :]
Ale myslím že by to šlo udělat i lépe,už to tu myslímže někdo psal,že pokud to bude mít motor řízený elektronikou tak je to tam stejně zbytečné,protože to tam neopraví
To by chtělo nějaký starý karburátorový nezničitelný motor a měli by po starostech,pokud to bude mít elektroniku a řídící jednotku tak to kamenem a klackem nespraví
PS: Ale jinak dobrý,sice do sériové verze daleko,ale aspoň se snaží,což je třeba náležitě pochválit
to má podle mého názoru dost malá kola ale jinak by to šlo.
samozrejme vedia sami najlepšie, jaké autá sa im tam hodia a najpozitívnejšie na tom je, že začali nečo robit sami....
Když by byl problém s homologací (jakože by asi byl) , i tak by se vyplatilo zaregistrovat auto na černouška v Keni a jezdit s ním na keňské SPZ tady .