Diskuze
Dravá kráska, která zůstávala na ocet: Alfa 159
Děkujeme za pochopení.
Škubi
Schánějte
To je vtip? Když 159, tak vznětový motor? To si kupte oktávku... Je strašný poslouchat Alfu, co má zvuk jako traktor...
roman.kotlar
Alfa Fiat - pro řidiče co rádi chodí pěšky :D
Italský auta jsou jen pro lidi co nemají peníze ale chtěli by mít vlastní auťák.
Kdo na to má koupí kvalitu od BMW, nebo Audi ostatní pak VW - passat golf taky dobrý i ženský tohle vědí.
Sám vlastním BMW 325i a nedám na tu kvalitu dopustit.
205
Re: Alfa Fiat - pro řidiče co rádi chodí pěšky :D
Když si koupím barák na venkově za 2 miliony, tak budu za socku jen proto, že nechci bydlet ve městě v bytě poloviční výměry za trojnásobek ceny?
OOOOK
dva tábory
Koukám že se tu diskutující rozdělili na dva tábory. Na ty kteří alfou jezdí a fakt si to pochvalují a pak ty kteří melou něco německých autech. Je pravda že některá bmw nevypadají špatně, ale když se podíváte na 159ku... I starší 156ka pořád vypadá moc hezky. Jezdím s ní a zážitek je to neskutečný. Nějaké problémy jsou, ale nic vážného a bezporuchové auto stejně neexistuje.
-dejf-
Re: dva tábory
Snazis se tady hrat roli nezaujateho nad obema tabory, pritom tady meles neco o alfe. To jak jsi slepy a zaujaty jen doklada to pro majitele takovychto aut naprosto typicke omlouvani poruchovosti, to snad uz neni mozne.
Vam snad i kdyby se rozpadla na ceste z autosalonu, tak si budete pochvalovat jak hezky vypadala.....
Jen pro info - majitele silnejsich aut ruznych znacek maji tendenci se sdruzovat a podnikat i srazy. Na jednom takovem srazu se lita po okruhu, delaji sprinty a jine vylomeniny. Na jinem srazu se postava ve srovnanych radach s destickama, opira se o kapotu a foti - hadej ktery sraz patri nemecke, a ktera italske znacce.......
205
205
Mám pocit, že článek psal člověk zaujatý. Viz. následující věty:
"Bohužel hlavně na větším 2.2 JTS jsou rozvody největší a vlastně jedinou vážnější slabinou." Jak bohužel, snad bohudík, tím vlastně autor říká, že motor jinou žádnou vážnější slabinu nemá.
"byť spotřeba paliva je opravdu značná, i při klidném stylu jízdy atakující devět litrů na 100 km. A pokud budete využívat dynamiku motoru naplno, pak počítejte klidně s 12 litry na 100 km." Mě tohle na 200koňové auto zase tak moc nepřipadá, co autor čekal?
Trochu mi to připadá, když Vaculík psal, že se u Lancie Kappy ohne při prudkém brždění klikovka
-dejf-
Re: 205
200 koni se spotrebou 12 litru? jo mozna tak pred nekolika desitky let
http://www.bmw.cz/cz/cs/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/technical_data/index.html
320i: 184 koni za 6 litru, 328i: 245 koni za 6 a kousek litru, 335i: 306 koni za 8 litru, diesly jsou pod 4,5 litry....
pripadny argument, ze to je jen papirova hodnota a realita je jinde si strc nekam - ja mam v technicaku kombinovanou 7,6, pri mem nehezkem stylu jizdy se dlouhodobe pohybuji kolem 8 - 8,5, nikdy jsem nadrz nevysal se spotrebou 10 a vic (ani s plynem na podlaze), a umi to jet i pod 6 litru (mezimesto klidnym stylem na nizke otacky)
Mám pocit, že ty alfy haji jen opravdovi technicti analfabeti.....
Centurion
Moje zkušenosti
Berte prosím tento příspěvek s velkou opatrností - nemám to na mysli doslova:
Alfy jsou trochu jako Ferrari. Je to nadšenecké auto. Také nemůžete zanedbávat servis a "jenom jezdit". Za to nabízí zcela odlišné zážitky z jízdy než jiná auta. Měl jsem na čas Alfu GT 2.0 JTS a bylo to skvělé auto, ale zároveň hrozné auto - tak trochu kombinace obojího. To samé lze říci i o Ferrari. Zvuk motoru a jeho jízdní projev byl u Alfy skvělý, ale bylo nepraktické a poměrně těžko řiditelné (mizerný výhled dozadu, nízký tvrdý podvozek atd.). Alfy nejsou pro každého - jsou pro motoristické nadšence, pro které je hledání správného oleje a pravidelná údržba v podstatě zábava. Je jich dost, ale Alfa si je bohůžel - jak tu někdo již píše - nehýčkala cenami a proto zbyl Alfě jen zbytek veřejnosti, který obvykle Alfy nechce. Pokud se podíváte na současnou produkci - MiTo a Giulietta, tak musíte vidět, že Alfa koncept nadšeneckých aut opustila úplně a stává se z ní běžná mainstreamová značka. Škoda...
loriscapirossi
Re: Moje zkušenosti
Co myslíš tím, že je těžko řiditelné? Nedávno jsem ze svýho GT vlezl do služební Octy I a II a novýho Pola a co se řízení týče je to nebe a dudy!!! A že je nepraktické? Který kupé má tak velkej kufr a ještě se v něm svezou 4 lidi???
čavéz
No jdu spát
ale motto je-nic než Alfa-Alfa to je srdce to němec nepochopí.Pokud němec koupí Alfu jako Lambo tak tu svoji zapálim ajdu do žiguli.
-dejf-
Re: No jdu spát
alfa je srdce aneb kdyz to nema nic konkretniho co bychom na tom mohli vyzdvihnout, hrajem na city
jak krasne se lidi nechaji oblbnout prodejcem ze ta prdlajs kvalita je vlastne standard - staci se podivat na odstavecek popisujici ten supa dupa motor, mezi jehoz vyhody patri to, ze zavada se objevi jen obcas..... motor bmw vydrzi 500 000 km jako standard, pokud se na nem objevi zavada do 200 000, je to smejd, nepodareny kousek (nebo vysledek toho, ze s tim nekdo neco udelal), u alfy se z techto cisel odebira kolik nul?
yyq
jakovzdy
alfa:krasnaautajedou,alenevydrzinic.skoda,nejsemautomechanik,taknicprome.alekrasnekusy
Chytry.Levicak
alfa a lancia-auta na jedno brdo
které nikdy neměly a mít nebudou tradici v ČR. vždyt fiat,který je vlastní oproti nim láme rekordy prodeje v ČR. ČR není itálie.
čavéz
Re: alfa a lancia-auta na jedno brdo
Tradici mít nebudou,protože i kdyby postavili cokoli novináři poplatní Škodě to pomluví(věřte tomu nebo ne ale novinářská objektivita tu není).Navíc často se tu píšou články tak aby uspokojily většinu a menšina má smůlu.Vždyť jen články tady jsou přece jasně cílené nebo nééé
switch.man
za 2 roky na 156ce
..SW 1.9 JTD 85kW mam nalitano cca 45tis km (206tis celkem).
jednou jedinkrat se mi stalo, ze auto nejelo ale ne chybou auta sameho.. byl jsem v jednom "renomovanym" pardubickym servisu pred zimou na vymene filtru, oleju a kontrole baterky, nasledovala cesta 200km a 200km zpet. po ceste tam jsem chtel odjet ale byla vybita baterka, nakopnuto pres kabely s podezrenim na alternator (nedobijela se). Vratil jsem se zpet, dal jsem auto k elektrikari a ten prisel na to, ze nejakej jouda v servisu odpojil baterku - nedobijela se, mesic na to ve stoupani do kopce s vlekem vyletela hadice od sani, skvelej servis ji spatne dotahnul sponkou.. A za ty 2 roky - brzdy, predni ramena a zadni tlumice (po 200tis), zhavice, samooprava zadniho sterace, rele sahary...oleje, filtry, naplne pri pravidelnych intervalech, jinak mne asi nic nenapada.
V zimne pravidelne startuju vybity sousedy, uz ani kabely nevytahuju z auta, auto chyta hned i v -29°C, nafta normalni, ovsem pravidelny vymeny paliv. filtru.
Tom_Hill
Re: za 2 roky na 156ce
Takže nespolehlivý hnůj. Víš jsou taky auta kam se leje jen palivo a olej. Kde běžně neodchází žhavič a relé. A kdyby jsi měl opojenou baterii tak z toho servisu ani neodjedeš. A hadice by vypadla hned a né po měsíci. Za 45tis. měnit brzdy, ramena a zadní tlumiče taky neni normální Je vidět že jsi jen uživatel italský sračky.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj