- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je vtip? Když 159, tak vznětový motor? To si kupte oktávku... Je strašný poslouchat Alfu, co má zvuk jako traktor...
Italský auta jsou jen pro lidi co nemají peníze ale chtěli by mít vlastní auťák.
Kdo na to má koupí kvalitu od BMW, nebo Audi ostatní pak VW - passat golf taky dobrý i ženský tohle vědí.
Sám vlastním BMW 325i a nedám na tu kvalitu dopustit.
Když si koupím barák na venkově za 2 miliony, tak budu za socku jen proto, že nechci bydlet ve městě v bytě poloviční výměry za trojnásobek ceny?
Koukám že se tu diskutující rozdělili na dva tábory. Na ty kteří alfou jezdí a fakt si to pochvalují a pak ty kteří melou něco německých autech. Je pravda že některá bmw nevypadají špatně, ale když se podíváte na 159ku... I starší 156ka pořád vypadá moc hezky. Jezdím s ní a zážitek je to neskutečný. Nějaké problémy jsou, ale nic vážného a bezporuchové auto stejně neexistuje.
Snazis se tady hrat roli nezaujateho nad obema tabory, pritom tady meles neco o alfe. To jak jsi slepy a zaujaty jen doklada to pro majitele takovychto aut naprosto typicke omlouvani poruchovosti, to snad uz neni mozne.
Vam snad i kdyby se rozpadla na ceste z autosalonu, tak si budete pochvalovat jak hezky vypadala.....
Jen pro info - majitele silnejsich aut ruznych znacek maji tendenci se sdruzovat a podnikat i srazy. Na jednom takovem srazu se lita po okruhu, delaji sprinty a jine vylomeniny. Na jinem srazu se postava ve srovnanych radach s destickama, opira se o kapotu a foti - hadej ktery sraz patri nemecke, a ktera italske znacce.......
Mám pocit, že článek psal člověk zaujatý. Viz. následující věty:
"Bohužel hlavně na větším 2.2 JTS jsou rozvody největší a vlastně jedinou vážnější slabinou." Jak bohužel, snad bohudík, tím vlastně autor říká, že motor jinou žádnou vážnější slabinu nemá.
"byť spotřeba paliva je opravdu značná, i při klidném stylu jízdy atakující devět litrů na 100 km. A pokud budete využívat dynamiku motoru naplno, pak počítejte klidně s 12 litry na 100 km." Mě tohle na 200koňové auto zase tak moc nepřipadá, co autor čekal?
Trochu mi to připadá, když Vaculík psal, že se u Lancie Kappy ohne při prudkém brždění klikovka
200 koni se spotrebou 12 litru? jo mozna tak pred nekolika desitky let
http://www.bmw.cz/cz/cs/newvehicles/3series/sedan/2011/showroom/technical_data/index.html
320i: 184 koni za 6 litru, 328i: 245 koni za 6 a kousek litru, 335i: 306 koni za 8 litru, diesly jsou pod 4,5 litry....
pripadny argument, ze to je jen papirova hodnota a realita je jinde si strc nekam - ja mam v technicaku kombinovanou 7,6, pri mem nehezkem stylu jizdy se dlouhodobe pohybuji kolem 8 - 8,5, nikdy jsem nadrz nevysal se spotrebou 10 a vic (ani s plynem na podlaze), a umi to jet i pod 6 litru (mezimesto klidnym stylem na nizke otacky)
Mám pocit, že ty alfy haji jen opravdovi technicti analfabeti.....
Berte prosím tento příspěvek s velkou opatrností - nemám to na mysli doslova:
Alfy jsou trochu jako Ferrari. Je to nadšenecké auto. Také nemůžete zanedbávat servis a "jenom jezdit". Za to nabízí zcela odlišné zážitky z jízdy než jiná auta. Měl jsem na čas Alfu GT 2.0 JTS a bylo to skvělé auto, ale zároveň hrozné auto - tak trochu kombinace obojího. To samé lze říci i o Ferrari. Zvuk motoru a jeho jízdní projev byl u Alfy skvělý, ale bylo nepraktické a poměrně těžko řiditelné (mizerný výhled dozadu, nízký tvrdý podvozek atd.). Alfy nejsou pro každého - jsou pro motoristické nadšence, pro které je hledání správného oleje a pravidelná údržba v podstatě zábava. Je jich dost, ale Alfa si je bohůžel - jak tu někdo již píše - nehýčkala cenami a proto zbyl Alfě jen zbytek veřejnosti, který obvykle Alfy nechce. Pokud se podíváte na současnou produkci - MiTo a Giulietta, tak musíte vidět, že Alfa koncept nadšeneckých aut opustila úplně a stává se z ní běžná mainstreamová značka. Škoda...
Co myslíš tím, že je těžko řiditelné? Nedávno jsem ze svýho GT vlezl do služební Octy I a II a novýho Pola a co se řízení týče je to nebe a dudy!!! A že je nepraktické? Který kupé má tak velkej kufr a ještě se v něm svezou 4 lidi???
ale motto je-nic než Alfa-Alfa to je srdce to němec nepochopí.Pokud němec koupí Alfu jako Lambo tak tu svoji zapálim ajdu do žiguli.
alfa je srdce aneb kdyz to nema nic konkretniho co bychom na tom mohli vyzdvihnout, hrajem na city
jak krasne se lidi nechaji oblbnout prodejcem ze ta prdlajs kvalita je vlastne standard - staci se podivat na odstavecek popisujici ten supa dupa motor, mezi jehoz vyhody patri to, ze zavada se objevi jen obcas..... motor bmw vydrzi 500 000 km jako standard, pokud se na nem objevi zavada do 200 000, je to smejd, nepodareny kousek (nebo vysledek toho, ze s tim nekdo neco udelal), u alfy se z techto cisel odebira kolik nul?
alfa:krasnaautajedou,alenevydrzinic.skoda,nejsemautomechanik,taknicprome.alekrasnekusy
které nikdy neměly a mít nebudou tradici v ČR. vždyt fiat,který je vlastní oproti nim láme rekordy prodeje v ČR. ČR není itálie.
Tradici mít nebudou,protože i kdyby postavili cokoli novináři poplatní Škodě to pomluví(věřte tomu nebo ne ale novinářská objektivita tu není).Navíc často se tu píšou články tak aby uspokojily většinu a menšina má smůlu.Vždyť jen články tady jsou přece jasně cílené nebo nééé
..SW 1.9 JTD 85kW mam nalitano cca 45tis km (206tis celkem).
jednou jedinkrat se mi stalo, ze auto nejelo ale ne chybou auta sameho.. byl jsem v jednom "renomovanym" pardubickym servisu pred zimou na vymene filtru, oleju a kontrole baterky, nasledovala cesta 200km a 200km zpet. po ceste tam jsem chtel odjet ale byla vybita baterka, nakopnuto pres kabely s podezrenim na alternator (nedobijela se). Vratil jsem se zpet, dal jsem auto k elektrikari a ten prisel na to, ze nejakej jouda v servisu odpojil baterku - nedobijela se, mesic na to ve stoupani do kopce s vlekem vyletela hadice od sani, skvelej servis ji spatne dotahnul sponkou.. A za ty 2 roky - brzdy, predni ramena a zadni tlumice (po 200tis), zhavice, samooprava zadniho sterace, rele sahary...oleje, filtry, naplne pri pravidelnych intervalech, jinak mne asi nic nenapada.
V zimne pravidelne startuju vybity sousedy, uz ani kabely nevytahuju z auta, auto chyta hned i v -29°C, nafta normalni, ovsem pravidelny vymeny paliv. filtru.
Takže nespolehlivý hnůj. Víš jsou taky auta kam se leje jen palivo a olej. Kde běžně neodchází žhavič a relé. A kdyby jsi měl opojenou baterii tak z toho servisu ani neodjedeš. A hadice by vypadla hned a né po měsíci. Za 45tis. měnit brzdy, ramena a zadní tlumiče taky neni normální Je vidět že jsi jen uživatel italský sračky.