Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Naskočte do kabrioleťácké sezony. Zmáknete to za pár tisíc

Kabriolet nemusí být jen nesplněný sen, ojetých je jich k mání dost. Plátěná střecha fakt není na obtíž. Naopak, těch několik vrstev plátna nad hlavou hřeje. Zimy se tedy nebojte, to spíš kudly závistivce. A když koupíte novější kabrio, může být skládací střecha z nařezaného plechu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

dicky75

Jedině AR :)

Jako kabrio je výborné Alfa Romeo Spider, i starší verze :)

0/0
24.7.2012 12:39

S.O.B je zpátky!

Když už tak SLK

má to pevnou střechu a na rozdíl od těch Fiatů a Oplů, pěkně vypadá! Cena od kila výš

0/0
17.7.2012 13:14

Highdriver

Tak já když naposled jel...

... ve vypůjčeném cabriu na jaře na výlet po ČR na tak stačilo projet pár uzavírkami a měl jsem zaprášenou hubu jako Nuvolari v cíli Targa Florio, slečna si asi hodinu rozčesávala zamotané vlasy, 2 dny ji bolelo od průvanu za krkem, a já cítil na jazyku chuť čpavku z nespáleného AdBlue :) Od té doby radši pod střechou využiju přednosti uhlíkového filtru a čidla kvality vzduchu :)

0/0
16.7.2012 10:11

jisi258

Re: Tak já když naposled jel...

Tez s tim musis je kochacku a ne to honit po dalnici, do 90 km/h s windshieldem a bocnimi okynky to je uplne v poho, pokud mas venku aspon 23 stupnu a slunicko. ;-)

0/0
16.7.2012 11:38

multidadula

Re: Tak já když naposled jel...

Někdo má prostě rád klimatizovaný prostor s aseptickým vzduchech a ticho - to je určitě fajn a kabrio pro něj není. A někdo miluje vítr ve vlasech, zvuky okolní přírody a pocit svobody. Ale pak to chce nejezdit po dálnicích a 1. třídě, ale hezky okresku a malá městečka, na tachu 70 a nezávodit s ostatními, ale užívat si.

0/0
18.7.2012 18:15

jisi258

Strecha

S tou platenou strechou to neni tak uplne pravda, na vetsinu modelu se da koupit starsi ale dobra v cene +- 12 tisic, se sklenenym oknem vzadu vyjdou trochu draz.

Kazdopadne pokud je vzadu folie, je to opravdu na houby vyhled, pocitejte s tim, ze dozadu neuvidite skoro nic.

Da se to trosku rozlestit lestickou a pastou na lesteni plastu, ale prasklinky, ohyby a hlubsi ryhy tam stejne zustanou a vzdycky to bude zkreslovat. Navic jsou ta zadni okynka priserne mala.

Pokud je k autu hardtop, berte a nevahejte. Platena strecha je maximalne na 3-4 mesice v roce.

0/0
16.7.2012 8:41

Mokashi

jedine mercedes

+1/−1
14.7.2012 23:35

katano

OPEL a FIAT >>>>>>>>

>>>>>>>>>>>> autem tam a VLAKEM ZPÁTKY.

         PS : to už snad raději nějaký kabriolet od HUNDAY-KIA nebo DACIA. :-P

0/0
14.7.2012 23:30

Ladino

Re: OPEL a FIAT >>>>>>>>

;-D no, ja bych radsi volil preci jen auto

0/0
15.7.2012 21:09

cenzore_zdar

Re: OPEL a FIAT >>>>>>>>

Fiat rezne jak felicie. Opel obecne kastle drzi. Akorat motor se musi pravidelne a dukladne servisovat. Pokud se tohle dodrzi nalita to klidne 300k

0/0
16.7.2012 7:51

marvrc

to je pořád samé slunce a vítr ve vlasech ...

... kabrio se sežene snadno, ale kde vzít k...a ty vlasy ...:-(

+5/−1
14.7.2012 19:30

trikratzabanovanylajos

Re: to je pořád samé slunce a vítr ve vlasech ...

;-DR^

0/0
14.7.2012 20:48

chrobaktruhlik

Re: to je pořád samé slunce a vítr ve vlasech ...

si je stáhni - do gúglu zadej M.Forman - Hair

+1/−1
14.7.2012 20:56

Doktor JÁTRO

Naskočte do kabrioleťácké sezony. Zmáknete to za pár tisíc

Já to zmáknu za pár korun,stačí motorová rozbruska,zásoba kotoučů a můžete vyrazit.......zn RYCHLE,LEVNĚ,KVALITNĚ s doživotní zárukou,maximální spokojenost zákazníka je pro mě prvořadá

PS: Kdyby se to krótilo tak navaříme pod prahy trubky a je to cajkR^;-D-------z jakéhokoliv auta,i čtyřdvéřového,zadní dveře se zavaří a JE TO!!!!!

+1/−1
14.7.2012 17:43

Nedos

Re: Naskočte do kabrioleťácké sezony. Zmáknete to za pár tisíc

A jak to řešíte na kombíku typu Citroen C5?

0/0
15.7.2012 16:53

Doktor JÁTRO

Re: Naskočte do kabrioleťácké sezony. Zmáknete to za pár tisíc

Kombíky naše firma NEUPRAVUJE....tato auta jsou na tuto úpravu podle získaných zkušeností velmi nepraktická a rozhodli jsme se v upravování kombíků dále nepokračovat...jenom krátké verze

PS: Kombíkáři,vy máte SMŮLU;-Dale kabrio mít nebudete;-D

0/0
15.7.2012 17:50

dracekv1

jednou sem v tom jel

a nic moc, pořád na vás praží sluníčko, vítr jak na motorce.

Když už kabrio na machrování tak jak píšou níže asi veterána. Ale je to jen můj názor. Nechci se tu hádat.

+1/−1
14.7.2012 16:22

mpsz

Saab 900

Z vlastni zkusenosti muzu doporucit Saab 900. Jsou to nadherna a spolehliva auta a ve vybornem stavu se dfaji koupi okolo 50 000. NAvic jsou pro 4, takze i deti si uziji a do kufru celkem velkeho kufru se vejdou veci na dovolenou.

+2/−1
14.7.2012 15:47

saabmaster

Re: Saab 900

A na rozdíl od Barchetty, nebo Astry má motor, kterej reaguje okamžitě na sešplápnutí plynu.

0/0
14.7.2012 23:01

Jurrisek

Re: Saab 900

můžu potvrdit....u barchetty po sešlápnutí plynu ten impuls objehne zeměkouli než dojde k motoru a to po cestě ztratí 90% intenzity:-/  nehledě na to, že barchetta už v samotném základu je opravdu ale opravdu špatné auto.

0/0
16.7.2012 11:25

jisi258

Re: Saab 900

barchetta je jen ctyrvalec osmnactistovka.. to je na kabriolet fakt slabota.

Design pekny, ale jinak to je takove trochu nacancanejsi Punto bez strechy..takze o nicem.

0/0
16.7.2012 11:51

Jurrisek

Re: Saab 900

Hlavně je to hrozně neposlušné auto, když jedete tak i přes veškerou snahu máte pocit, že si to auto na cestě dělá co chce. Jak říkáte, Punto s líbivým kabátemRv s tím rozdílem, že do punta naložíte 4lidi a psa(odzkoušeno)

0/0
17.7.2012 6:21

chrobaktruhlik

a co

úprava auta systémem - mám jednu ruku dlouhou ??? ;-)

+1/−1
14.7.2012 15:39

HonDaM

A co treba ...

... Honda S2000? Za cca. 300-400 tis. se da koupit v docela slusnem stavu, a pritom je to regulerni sportovni nacini s elektricky stahovaci platenou strechou. A nova pritom stala kolem 1.500.000 Kc!

0/0
14.7.2012 15:31

Jurrisek

Re: A co treba ...

tak S2000 je něco úplně jiného, je to nádherné autíčko s klasickou V-tec spolehlivostí, problém je v tom, že se u nás nedá téměř sehnat za dobrý peníz v dobrém stavu a 300-400tis za 10let staré auto v bůchví jakém stavu je fakt moc. A co je další problém tak většina S2000 podlehla prasárně zvané Tuning a Votuning

0/0
16.7.2012 11:31

jisi258

Re: A co treba ...

S2000 je jako ojetina neprakticka. Vysokootackove motory plus mimoradna vhodnost auta pro denni jezdeni i pro sport a drahe ND zpusobuji, ze opecovavane ojetiny v super stavu nejsou k sehnani za rozumnou cenu.

Bud si ji majitel drzi, protoze moc lepsich voleb dodnes neexistuje, anebo prodava auto s nejakym drahym problemem.

0/0
16.7.2012 12:01

Jurrisek

Re: A co treba ...

To honda totiž měla chuť dělat výjímečná auta, vemte si S2000, civic po Faceliftu, Accord, CRX . Teď tu máme: přinejmenším hnusnej Civic od 7.generace, Jazz?;-D, Prius? další ohavnost, Accord-no dejme tomu, CR-V- není to tak špatné, ale jinak dost nepoužitelné auto, Inside?-Prius v bledě modrém a CRZ-povedné auto s návazností na své předky, kdyby ho ti ...... nesprasili stupidním hybridem. Dnes už automobilky nemají snahu udělat něco vyjímečného něco na co by člověk byl hrdej a měl radost jen když to vidí jet kolem. Místo toho je tu nudný výčet Ekoblbostí bez tváře;-(

0/0
17.7.2012 6:16

multidadula

prostě pohoda

Jj, když convertible, tak určitě amerika. Koupil jsem si na léto ojetý Chrysler Sebring, sametový šestiválec, automat, komfortní podvozek. Stažená střecha, okreska lemovaná stromy a sedmdesát na tachometru na cestě na koupaliště. Každý, koho jsem svezl, byl unešený. A v zimě nebo za deště dovnitř neteče a v pohodě to vytopí. Můžu jen doporučit.

0/0
14.7.2012 14:27

zlababa.dvur

Re: prostě pohoda

a jak říkal kamarád, žere to i patníky u silnice.

+1/−1
14.7.2012 23:37

Olds

Re: prostě pohoda

Nesmysl,

ten Sebring (menší amerika) bude jezdit někde kolem 9-10 litrů, běžný velký Full-size jezdí při neagresivní jízdě kolem 13 litrů. Patnáct a víc berou jenom auta vyrobená před ropnou krizí, nebo auta s vyššími výkony motorů. Běžné ameriky z 80.- 90. let tolik neberou. Vím to, měl jsem dvě.

0/0
16.7.2012 12:58

multidadula

Re: prostě pohoda

Není pravda, cesty po městě za 10, okresky za 8.5, v průměru lehce přes 9 litrů. A vzhledem k tomu, že je to auto pro radost, tak s ním najezdím tak 5000 km ročně a tak ta spotřeba není rozhodující. Ale ta radost z jízdy ;-)

0/0
18.7.2012 18:12

tonny.p2

kabrio amerika

Když kabriolet, tak starou ameriku

R^

http://www.rajveteranu.cz/2735-cadillac-deville-convertible-hradec-kralove   

V

+1/−1
14.7.2012 12:56

Fungy

Re: kabrio amerika

opravdu za pár korun

0/0
17.7.2012 15:04

_Xeon_

??

Starší auto? Proslýchá se, že EU zavede pro vozy starší 6 let TK každých 12 měsícú. To bych radši podnikal při těch kontrolách a bez kabria... ;-D

0/0
14.7.2012 8:58

p.erk

Re: ??

Starší kabrio, v dobrém stavu jedině jako auto na výlety a letní ježdění.. Moje Barchettka(r.95) prošla bez problémů technickou nejméně 3 krát, chtělo to jen po nákupu vyměnit obložení, olej, řemen a nějaké silentbloky, celková investice 15-20 tisíc.. Nemám problém dělat STK každý rok..Ale je fakt že sníh nikdy nepoznala a déšt téměř taky ne. A vítr ve vlasech nemá chybu!!!

0/0
14.7.2012 15:13

_Xeon_

Re: ??

Nemám problém ani já, ale je to zlodějina.

+2/−1
14.7.2012 17:01

Pedro Rodriguez

Re: ??

O to přece nejde. Některý vraky by neměly projít ani současnou STK a přesto jezdí a STK mají... Problém je úplně někde jinde [>-]

+2/−1
14.7.2012 23:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.