Diskuze
Seat Leon má kabát menší sestry a nejmodernější techniku od VW
Děkujeme za pochopení.
fofrman
Dobře SEAT
Ach jo, nedokážu být objektivní... První Leon si mě získal hned a tenhle k tomu nemá daleko. Jen tak dál, jsem zvědavej jak dopadne nový Exeo.
drsňák
odborník
Je tady nějaký na slovo vzatý odborník, co by mohl opravdu zasvěceně vysvětlit, zda je nějaký praktický citelný rozdíl mezi víceprvkovou nápravou a obyčejnou. Asi nějaký bude, když se do silnějších verzí má montovat víceprvková. Jinak by montovali obyčejnou do všech, to bude asi snaha ušetřit s tím, že zvenku se to nepozná.
kenx
Re: odborník
Nejsem odborník, ale zajímám se o rally. Víceprvková náprava zajistí vyšší stabilitu, u silných vozů by to měl být standard. Auto není na nerovnostech hlavně v zatáčkách tak uskákané. Už dříve si našla cestu do nejsilnějších civiců, samozřejmě subaru (obecně často bývá v kombinaci s
pohonem všech kol), focusu a samozřejmě je ve speciálech typu vozů WRC. Nevýhodou je složitost.
mirekrt
SEAT vypadá jako mladší brácha AUDI a velmi dobře
Přístrojová deska je, podle mého názoru, inspirovaná přístrojovou deskou z AUDI a vypadá velmi dobře, když porovnám s Rapidem, je o mnoho lepší, ale samozřejmě si musím počkat na Octavii 3, Leon je vyšší liga než Rapid.
Stejně tak zadní pohled na karoserii evokuje AUDI a zadek vypadá velmi dobře...
Jen předek mi připadá dost pouťově, ale to je věc vkusu, celkově mi Leon vytváří dojem, že se konečně SEAT vzpamatovává z nedávné minulosti, která nebyla, díky podivným autům, moc dobrá..
jarafara
Re: ???
jj, + drobně jiný interier, podvozek, motory, technologie, prostě jen drobné retuše
computer
Hm, taky hezké auto,
ale ve srovnáni se Rapidem už ho pan Dvořák tak servilně neopěvuje.
k.marco
No kombinace to není špatná uvidíme jestli to bude k něčemu.
Je to kombinace Golfu, Scirroca, levnější Ibizi a starého Leonu 1P. Mám doma model 1P a jsem ve věku kdy klidně přivítám nový Leon ST. No současné auto mám 3 roky tak nejbližší 3 roky ještě bude sloužit dost dobře, potom se uvidí. Extravagantní tvary dokáží někoho přitáhnout no málokdo si to koupí jak hlavní auto pro denní použití proto bylo nutné udělat to atraktivnější pro širokou veřejnost.
Fungy
Re: No kombinace to není špatná uvidíme jestli to bude k něčemu.
a zařazení podle článu zůstavá v nižší střední k Octavii a A3, přitom dříve to byla vždy odvozenina Toleda, kterej je ted snížený na úroveń Rapida.. jeden se v tom koncernu nevyzná
kenx
zklamání
Už pár let jezdím v Leonu 1P (druhá generace) a oceňuji skvělý podvozek. Auto se nekroutí, těžiště má nízko a obě nápravy (vpředu McPherson, vzadu multilink) skvěle fungují na našich nerovných silnicích. Oceňuji právě techniku a naladění podvozku, které Seat i do nižších modelů dal. Dát dozadu jen torzní příčku je prasárna, tohle nemá na Leonu jako rádoby sportovním voze co dělat. Alespoň že auto neprodloužili, už takhle je dlouhé až moc. Skvělé je snížení váhy, mluví se o 85kg, to je už hodně znát.
S-Tony
Re: zklamání
V levnějších lehčích autem je lepší mít torzní příčku. Pak stačí jen co 100 tisíc vyměnit zadní tlumiče a nic dalšího se s tím nemusí dělat. Auto je stabilnější při vyšší ryhclosti a v zatáčce.
Multilink je lepší na nižší rychlost na děravé silnice. Ale pokud máte rádi svižnější jízdu je lepší klasika.
jarafara
Super
Tohle auto se mi líbí, interier+ exteriér . Nabídka vrcholových motorizací je taky zajímavá :-)
FastDriver
Všichni designéři
co tu kritizujete design, nudnost, nenápadist a koncernovost. Za prvé - každý má jiný vkus, takže se co jednomu nelíbí, může se líbit druhému. Za druhé si uvědomte, že se jedná o lidové auto, nemůžete tedy čekat nějakou etravaganci a vyjímečnost, spousta věcí je podřízena funkčnosti. A za třetí - je to koncern vw, takže musí také využívat koncernové díly.
Nikdo si to nemusíte kupovat, našetřete a kupte si třeba Maserati, to rozhodně nudné není.
jarafara
Re: Všichni designéři
Místní diskutéři jsou rádi když si našetří na na kolo, možná na autoškolu. Vrcholem jejich dne je přilepení plakátu nějakého supersportu na zeď
ladyniak
Re: Nuda :-(
Jo, o peníze jde až v prvé řadě. Šetřit (ve výrobě a vývoji) se musí, ať to stojí co to stojí.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche
Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Kuchaře/Kuchařku pro střední školu
Střední škola a Mateřská škola Aloyse Klara
Praha
nabízený plat:
20 000 - 29 000 Kč