Diskuze

Seat Leon má kabát menší sestry a nejmodernější techniku od VW

Seat Leon je španělským bratrancem Volkswagenu Golf, Škody Octavia a Audi A3. V našich končinách neprávem trochu nedoceněný model dorazí letos v prosinci na český trh v nové třetí generaci. Bachratě sportovní avantgardu nahradila ostře řezaná tvář úspěšné menší ibizy. Pod vyváženým kabátem bez výstřelků je zbrusu nová technika.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fofrman

18. 7. 2012 19:04
Dobře SEAT

Ach jo, nedokážu být objektivní... První Leon si mě získal hned a tenhle k tomu nemá daleko. Jen tak dál, jsem zvědavej jak dopadne nový Exeo.

0 0
možnosti

drsňák

18. 7. 2012 10:03
odborník

Je tady nějaký na slovo vzatý odborník, co by mohl opravdu zasvěceně vysvětlit, zda je nějaký praktický  citelný rozdíl mezi víceprvkovou nápravou a obyčejnou. Asi nějaký bude, když se do silnějších verzí má montovat víceprvková. Jinak by montovali obyčejnou do všech, to bude asi snaha ušetřit s tím, že zvenku se to nepozná.

0 0
možnosti

kenx

21. 7. 2012 21:15
Re: odborník

Nejsem odborník, ale zajímám se o rally. Víceprvková náprava zajistí vyšší stabilitu, u silných vozů by to měl být standard. Auto není na nerovnostech hlavně v zatáčkách tak uskákané. Už dříve si našla cestu do nejsilnějších civiců, samozřejmě subaru (obecně často bývá v kombinaci s

pohonem všech kol), focusu a samozřejmě je ve speciálech typu vozů WRC. Nevýhodou je složitost.

0 0
možnosti

mirekrt

17. 7. 2012 23:50
SEAT vypadá jako mladší brácha AUDI a velmi dobře

Přístrojová deska je, podle mého názoru, inspirovaná přístrojovou deskou z AUDI a vypadá velmi dobře, když porovnám s Rapidem, je o mnoho lepší, ale samozřejmě si musím počkat na Octavii 3, Leon je vyšší liga než Rapid.

Stejně tak zadní pohled na karoserii evokuje AUDI a zadek vypadá velmi dobře...

Jen předek mi připadá dost pouťově, ale to je věc vkusu, celkově mi Leon vytváří dojem, že se konečně SEAT vzpamatovává z nedávné minulosti, která nebyla, díky podivným autům, moc dobrá..

0 0
možnosti

Dewils1

17. 7. 2012 17:15
???

Není to jen hranatý féjslift ?:-P

0 0
možnosti

jarafara

17. 7. 2012 17:25
Re: ???

jj, + drobně jiný interier, podvozek, motory, technologie, prostě jen drobné retuše ;-D

1 0
možnosti

computer

17. 7. 2012 14:51
Hm, taky hezké auto,

ale ve srovnáni se Rapidem už ho pan Dvořák tak servilně neopěvuje.

0 0
možnosti

k.marco

17. 7. 2012 14:13
No kombinace to není špatná uvidíme jestli to bude k něčemu.

Je to kombinace Golfu, Scirroca, levnější Ibizi a starého Leonu 1P. Mám doma model 1P a jsem ve věku kdy klidně přivítám nový Leon ST. No současné auto mám 3 roky tak nejbližší 3 roky ještě bude sloužit dost dobře, potom se uvidí. Extravagantní tvary dokáží někoho přitáhnout no málokdo si to koupí jak hlavní auto pro denní použití proto bylo nutné udělat to atraktivnější pro širokou veřejnost.

0 0
možnosti

Fungy

17. 7. 2012 14:55
Re: No kombinace to není špatná uvidíme jestli to bude k něčemu.

a zařazení podle článu zůstavá v nižší střední k Octavii a A3, přitom dříve to byla vždy odvozenina Toleda, kterej je ted snížený na úroveń Rapida.. jeden se v tom koncernu nevyzná

0 0
možnosti

kenx

17. 7. 2012 13:59
zklamání

Už pár let jezdím v Leonu 1P (druhá generace) a oceňuji skvělý podvozek. Auto se nekroutí, těžiště má nízko a obě nápravy (vpředu McPherson, vzadu multilink) skvěle fungují na našich nerovných silnicích. Oceňuji právě techniku a naladění podvozku, které Seat i do nižších modelů dal. Dát dozadu jen torzní příčku je prasárna, tohle nemá na Leonu jako rádoby sportovním voze co dělat. Alespoň že auto neprodloužili, už takhle je dlouhé až moc. Skvělé je snížení váhy, mluví se o 85kg, to je už hodně znát.

0 0
možnosti

S-Tony

17. 7. 2012 21:35
Re: zklamání

V levnějších lehčích autem je lepší mít torzní příčku. Pak stačí jen co 100 tisíc vyměnit zadní tlumiče a nic dalšího se s tím nemusí dělat. Auto je stabilnější při vyšší ryhclosti a v zatáčce.

Multilink je lepší na nižší rychlost na děravé silnice. Ale pokud máte rádi svižnější jízdu je lepší klasika.

0 0
možnosti

jarafara

17. 7. 2012 11:55
Super

Tohle auto se mi líbí, interier+ exteriér . Nabídka vrcholových motorizací je taky zajímavá :-)

0 0
možnosti

FastDriver

17. 7. 2012 11:42
Všichni designéři

co tu kritizujete design, nudnost, nenápadist a koncernovost. Za prvé - každý má jiný vkus, takže se co jednomu nelíbí, může se líbit druhému. Za druhé si uvědomte, že se jedná o lidové auto, nemůžete tedy čekat nějakou etravaganci a vyjímečnost, spousta věcí je podřízena funkčnosti. A za třetí - je to koncern vw, takže musí také využívat koncernové díly.

Nikdo si to nemusíte kupovat, našetřete a kupte si třeba Maserati, to rozhodně nudné není.

4 1
možnosti

jarafara

17. 7. 2012 11:57
Re: Všichni designéři

Místní diskutéři jsou rádi když si našetří na na kolo, možná na autoškolu. Vrcholem jejich dne je přilepení plakátu nějakého supersportu na zeď ;-D;-D;-D

2 1
možnosti

Honx

17. 7. 2012 9:51
Nuda :-(

Kde jsou ty časy perfektního designu prvního Leona.

2 1
možnosti

ladyniak

17. 7. 2012 12:02
Re: Nuda :-(

Jo, o peníze jde až v prvé řadě. Šetřit (ve výrobě  a vývoji) se musí, ať to stojí co to stojí.

1 1
možnosti